Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Vincami Nor: Szívesen. Örülök, hogy tetszet...
2024-10-31 17:44
laci78: nagyon jó lett az egész, köszi...
2024-10-30 16:44
Gayadam: Szia ez igazi történet ?
2024-10-24 18:52
Logan Ne'ran: Először is igen, a helyesírási...
2024-10-22 15:30
Passszívpréda: Ha van idöm, szívesen leírom a...
2024-10-21 05:57
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hétköznapi öldökléseink



Én még voltam katona. A lövészet jellemző vezényszava: Rövid sorozatokkal, cél a tábla alsó széle, közepe! Hosszú évekbe telik, mire az akkor éppen csak a felnőttvilágot megismerő éppen csak férfi le tudja ezt a belé üvöltött vadászati technológiát vetkőzni.


Lelőttük a magunkét, majd újra, szorgosan cserélve a tárakat. Büszkén tekintettünk körbe, elcsípve társaink hasonlóan önelégült pillantásait. Már a hideg és kemény föld sem nyomta úgy hasunk. Már a fegyverünk gyomrából felöklendett szikra és füst sem csípte úgy szemünk.


Ez férfimunka volt!


Az emberforma bukóalakok megadják magukat, lefekszenek a férfinép acélos magva láttán, de hamar felállnak, s máris új gyilkosukra várnak. Otromba dolog lenne megkérdőjelezni tettük értékét, hisz valahol ők is tanulták ezt, vagy tán velük született, s kötelességüknek vélik. Elfekve kicsit felnyögnek, megborzonganak a kéjtől, hogy éppen ők, éppen most, és hogy talán örökkön-örökké!


Kis idő múltán púder, restart, carpe diem, és hasonló nyalánkságok, hiszen mégis csak gáz lenne, ha a szomszéd bábut gyakrabban kapnák le! Amúgy is az egy cafka! Fűnek, fának! Pfff!


Hosszú a menetelés vissza a laktanyába. Kemény bakancsok törik mocskosra az utat, s lábunkat. Megbánás nélkül szorítjuk fegyverünket, hátrahagyva pusztításunk színhelyét.


Töltény kitáraz, fegyver megtisztít, bakancsról a szar lekapar, elégedetten plafont bámul.


Este a Szarvasvadászt vetítik az ebédlőben. Milyen szép is az! A nemes vadat, a tökéletes pillanatban, egy lövéssel...


Már szinte bánom, hogy állatvédő vagyok!


Hasonló történetek
4447
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
4553
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Barnaszem ·
Tetszik, ahogy a szavakkal bánsz. Tetszett nagyon.
Aurora Irrealis ·
Puszi! ;-)

szerenella ·
Stílusod tette élménnyé, gratula!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: