Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Heroin

Szétterpesztett lábbal áll, vigyorogva, rázva hosszúra növesztett haját. Fekete nadrágja farkára feszül, kék zakója meglebben, ahogyan táncol ritmikus mozdulataival. Élvezi a rátapadó sok-sok szempárt, néha kinyújtja a kezét, tapsol, gunyorosan int a tömegnek. Úgy érzi, ő most itt a vezérhím. Ő a rock and roll őrültje, az est sztárja, a törékeny óriás s a nagyra nőtt manó, ő minden állat s a bolygók közti űr sziklaszörnye. Nincs neve, csak teste van, nincs arca, csupán mozdulatai. Leveti a napszemüvegét, s mikor csípője előrerándul, a vágy fájdalma járja át a termet.
- Nézzétek! Nézzétek! –rikácsolja a félholt anyó az egyik székből, amely eldugva áll egy szekrény mélyén. Vértelen ajkai szétnyílnak, s krokodilbőr-cipők koppannak a földre a szoknyája alól. – Mondd a nevét! Hajtű, tépd a torkát!
- Nem látlak… - motyogja valaki, aztán elhallgat.
A mikrofon recsegni kezd. A terpesztett lábú meginog. Karmaiból kihull az erő, és halk bugyanásokkal szivárog szét a tiszta padlón.
A szemek lámpákká tornyosulnak. A rémálom fonala megszakad, a dal most tisztán hallható, s végre felragyog a csendben valami szépség.
Hasonló történetek
3715
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4164
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
DogTag ·
Odabasz!

Király vagy Krumpli! 10-10

BURGONYA ·
CSAK VÉGSŐ STÁDIUMBAN LÉVŐ, PERGAMENBŐRŰ GOLYVÁS DROGOS! :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: