Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hermione és Ron

Hermione és Ron

- Hülyeség volt feljönni - motyogta Ron. Egy hideg kunyhóban vacogtak, Hermione tűzvarázslata ellenére.
- Inkább befognád, minthogy panaszkodsz- felelte bosszúsan Hermione.- Ha nem látnád, éppen olyan tűzet szeretnék varázsolni, ami meleget ad.
- Látom - mondta Ron - de arra még mindig nem kaptam választ, hogy miért jöttünk fel a hegyre...
Hermione felemelkedett a kandalló elől és az arcát Ronéhoz nyomta.
- Szeretlek.
- HERMIONE!- üvöltött Ron. - Mégis mi a ***- ért jöttünk ide a hegyre?
- Ron, azt hittem, tudod.
- Hermione, soha egy szót sem szóltál semmiről se!
- Harry ki akar nyírni minket. Ezért.
- Én is szeretlek.

Hermione Ron ölébe ült. Már három hónapja eljegyezték egymást, de félniük kellett Pottertől.
- Azt hittem, leráztad- csóválta a fejét Ron.
- Le is- bosszankodott Hermione- de nem tudtam megölni.
- Akkor, úgy néz ki, nekem kell megtennem. Már ha egyáltalán túléljük ezt a hideget, a TE tűzvarázslatoddal. Megfagyok. Engedj oda, Hermione!
Ron pár másodpercig a tűz fölé hajolt, elmormolt egy varázsigét, és a kandallóban máris vidám, meleget adó tűz lobogott.
- Ezt korábban is megtehetted volna - morgolódott a lány.
- Csak nem engedtél oda.
- Mondd, miért kell nekünk folytonosan veszekednünk?
- Szeretlek.
- RON!
- Te is ugyanezt csinálod.
- Inkább beszéljünk arról, hogyan öljük meg Pottert.
- Nehéz munka lesz. Harry erős.
- HARRY? Te még képes vagy a barátodként emlegetni?
- Akárhogy is van most, valamikor tényleg elválszthatatlanok voltunk, így hárman.
- Mi ketten így is elválaszthatatlanok maradtunk. Potter kiállt a játszmából. És meg akar ölni minket.
- Azt hiszed, sok újat mondtál ezzel?- kérdezte ingerülten Ron.
- Potter bármikor ránk találhat- jegyezte meg aggódva Hermione.
- Igen, tudom. Akkor maradjunk annyiban, hogy én párbajozom vele. Te gyenge vagy.
- MICSODA?
- Potterhez képest!
- Aztán, ha meghalsz, beállok a helyedre?
- Mondjuk. De remélem, erre nem lesz szükség.
- Pszt, Ron! Valaki jön!

A pár nehéz lépteket hallott a hegyi viskó közelébe érkezni. Az ajtó kitárult, és belépett egy magas, izmos férfi.
- Viktor!- Hermione rögtön az egykori kviddicsjátékos nyakába omlott.- Mik a hírek?
Ron csodálkozva nézett Hermionére.
- Te szervezketél a hátam mögött?
- Pontosan. Előre elterveztem, hogy ez lesz a menedék, és megkértem Viktort, hogy hozzon hírt, ha valami történik.
- Igy ván- mondta kicsit akcentussal Viktor.- Báj van. Potter tudja, hogy ít bújkáltók.
- Honnan, Viktor?- kérdezte aggódva Hermione.
- Megtudtá egy zarándoktó’, aki látott titeket. Körübelül még egy óra, míg ideér. Az út felénél tart.
- Jaj, Ron, mennünk kell!- a 19 éves lány a könnyeivel küzködött. - Viktor, köszönjük a hírt!
- Hova mehetnénk, Hermione? Az idő zord. Ez az egyetlen menedék, ahol meghúzhatjuk magunkat. És egyébként is: Potterrel már nagyon ideje leszámolnunk. Nem tehetünk mást, mint hogy itt megvárjuk. Még mindig mi vagyunk a jobb helyzetben. Potter benyit, és én azon nyomban kimondom rá az Adava Kedavrát.
- Képes lennél...
- Igen, képes, különben ő mondja ki ránk az átkot. Hogyan viselnéd, ha meghalnék?
- Ron...
- Igen?
- Kérlek, ne beszéljünk erről. Oké, döntsd te le egy Adava Kedavrával, és a Potter- ügy lezárva.
- Így van.
- Akkor várjuk meg Pottert.
- Igen.
- Jaj, Ron, nekem borzasztó előérzetem van!
- Hermione, ne hergeld magad, különben megtörténik.
- Igen, igen Ron...

A kis helyiség kezdett megtelni a meleggel. A pár már nem fázott, Ron az ölébe húzta Hermionét, és úgy várták ketten Pottert.
Nem kellett sokat várniuk. A rozoga faajtón kopogtattak.
- Szeretlek, Ron.
- Én is téged, Hermione.
És Ron kiment. Kitárta az ajtót, majd előkapta a pálcáját, de Harry gyorsabb volt nála:
- ADAVA KEDAVRA- ordította Potter, és Ron a földre hanyatlott.
Hermione halkan kiment, és míg a gyilkos fiú Ron holttestével foglalatoskodott, elordította magát:
- ADAVA KEDAVRA!
Ez Pottert meglepetésként érte. Az átok Harryt gyomorszájon találta, aki tompán rádőlt Ronra.
A lány csak nézte és nézte a valaha volt két barátot, mikor három varázsló lépett be a viskóba.
- Hermione Granger, Harry Potter és Ron Weasley megöléséért életfolytiglani Azkaban- fogságra ítéljük.
Hermione arcán könnycseppek folytak szét. Tudta, hogy az Azkabanban hamar meg fog halni, és nem vár rá több szenvedés- de mégis.
A két auror karonfogta a lányt, és levitték a hegyről.
Hasonló történetek
3700
Mephalának tényleg kapaszkodnia kellett, mert olyan gyorsan indult el a sárkány, hogy a szél majdnem levitte. Az íját ki is vitte a kezéből. Mephala a sárkány nyakán ült, és érezte, ahogy a tűz a lábai között járkál. Az két küklopsznak esélye sem volt a két sárkány ellen, szénné égették a őket...
3793
Papjait a leghűségesebb követői közül választotta ki. Természetfeletti képességekkel ruházta fel őket, inkább mágusoknak lehetett őket nevezni, mint papoknak. Hívei két rendet alakítottak ki a tiszteletére. Az egyik a rend volt a Haron Rendje, aki a természet felett kapott korlátlan hatalmat...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Vorlen ·
Ez nem jó, már bocs...Harry sosem bántaná a barátait.

lire ·
Üdvözlöm. Az alaptörténete nagyon tetszik. De túl sok a párbeszéd és nem tudni mért állt át pontosan Harry. NEm nagyon értem így a történetet de azért tetszik. Remélem találok még történetet öntöl.
üdv: :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: