Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Házi feladat: Plautus: A bögre (zárójelenet)

... avagy Euclio, kinek ellopták bögréjét, szeretné visszakapni, és ennek érdekében bármit megtesz

Szereplők: EUCLIO
LYCONIDES
SZOLGA #1
SZOLGA #2
COLUMBINUS HADNAGY
AJTÓBERONTÓ-FELLÖKŐ SZOLGA
MEGADORUS
EUCLIDO LÁNYA

EUCLIO: Nos, mivel tudom, hogy köztünk van a tettes, s én magam nem tudtam megoldani a problémát, szakembert hívtam. Hadd mutassam be Columbinus hadnagyot, akit egyenesen a helytartó ajánlott.
(Columbinus nem találja az ajtót, ide-oda forgolódik)

EUCLIO: Öö… Columbinus hadnagy! Hadnagy! Itt vagyunk!

COLUMBINUS: Á, már látom, Mr…

EUCLIO: … Euclio, hadnagy úr.

COLUMBINUS: Euclio, hát persze. Ó, vendégei vannak?

EUCLIO: Mondhatjuk így is: a bűntény feltárására van meghívójuk.

LYCONIDES: Láthatnánk előbb a jelvényét?

COLUMBINUS: Hát persze. Olyan nagy ez a ház, azért nem tudtam, hova menjek. (Előveszi a jelvényt) Columbinus hadnagy vagyok a perszepoliszi rendőrségről, kis ivó-, illetve főzőkellékek ellopására szakosodott csoport.

EUCLIO: Columbinus hadnagy találta meg például Achilles lábasát is, Euripidész kispoharát, vagy hogy Nagy Sándor söröskorsójáról már ne is beszéljünk.

COLUMBINUS: Hát igen, bár ami Mr. Achillest illeti, túl későn találtuk meg az igazából
lábmosásra használt edényt, s nem tudta megmosni a sarkát. Másnap holtan találták meg egy Ilion nevű városban.

LYCONIDES: Nem kezdhetnénk már? Még vacsorát kell csinálnom, várom, hogy megjöjjön a szolga a piacról.

COLUMBINUS: Bocsánat, csak tudják ennyi ember előtt úgy érzem, mintha egy színházban lennék, s mondjuk egy Plautus-darabban játszanék. Sosem szerettem színészkedni, ezt minden ismerősöm tudja. (Nevetve) Ha ezt a feleségem most látná…

LYCONIDES: Most akkor lesz „feltárás”, vagy csak ripacskodás?

COLUMBINUS: Óó… türelem, kérem. Ez egy nagyon bonyolult ügy volt, épp csak ma jöttem rá a megoldásra, pedig már mióta ezen dolgozom. Mondta is a feleségem: „Hagyd abba a munkát, mert a sok ide-oda menésben meghúzódik az Achilles-…”

EUCLIO: Oké, oké, térjünk a tárgyra.

COLUMBINUS: … máris. Hadd mondjam el, hogy nagyon nehéz dolgom volt, ugyanis a tettes egy profi volt: egy árva ujjlenyomatot sem hagyott, ami a bőrkesztyű feltalálása előtti időkben szinte kivitelezhetetlen. Neki mégis sikerült.

MEGADORUS: Mégis hogyan, hadnagy úr?

COLUMBINUS: Ez egy jó kérdés. Végiggondolván az esetet, arra a következtetésre jutottam, hogy az áldozatnak egyszerűen nincs ujjlenyomata!
(Mindenki meglepődik)

MEGADORUS: Mi?!

LYCONIDES: Az meg hogy’ lehet?

COLUMBINUS: Kétféleképpen. Vagy születési rendellenesség, vagy pedig egy sérülés következménye.

SZOLGA #1: Végül is melyik az igaz?

COLUMBINUS: Mivel sok Arisztotelészt, Hippokratészt és Ptolemaioszt olvastam, tudtam, hogy rendellenesség – azaz, hogy a tettesnek nem redőzik az ujján a bőr – csak koraszülöttség esetén alakulhat ki. Viszont az Athéni Statisztikai Hivatal nyilvántartása szerint, amit tegnap olvastam el, az elmúlt 221 évben nem történt Hellászban koraszülés.

LYCONIDES: Ugyan már…

COLUMBINUS: … ez pedig két dologra enged következtetni: vagy arra, hogy a tettes 221 éves, vagy arra, hogy az elkövetőnek nem születési rendellenessége, hanem egy komoly bőrsérülése van. Az előbbit alapos elgondolás után kizártam.

MEGADORUS: Hm… és mi a megoldás? Ki a tolvaj? Valóban köztünk lenne?

COLUMBINUS: Mégis ki az, aki állítólag megjárt száz csatát, köztük a thermopülait, a trójait, az ypernit és a muhit? Ki az, aki sosem nyújtja ki az ujjait, hanem mindig ökölbe szorítja kezét?

MEGADORUS: Lyconides!

SZOLGA #1: Lyconides!

SZOLGA #2: Lyconides!

EUCLIO: Lyconides… hogy tehetted?

EUCLIO LÁNYA: Még hogy nincs ujjlenyomatod?! Hát ezért voltál velem ilyen gyengéd??!

COLUMBINUS: Uram, letartóztatom főzőkellék-lopásért és hazudozásért.

LYCONIDES: (Előkapja a bögrét) NEM! Engem nem vihetnek el! (Az ajtóhoz hátrál) Nem kapnak el! Ez a bögre az enyém, csak az enyém, és velem száll le a sírba! Az enyém! AZ
ENYÉM!!! AZ…

(DURR)

(Belép a szobába Ajtóberontó-fellökő szolga, fellöki Lyconidest, aki elejti a bögrét)

AJTÓBERONTÓ-FELLÖKŐ SZOLGA: Uram, meghoztam a… (észreveszi, hogy mit tett) … upsz…

(Euclio odaugrik Lyonideshez és felveszi a földön fekvő bögrét)

EUCLIO: Ez az! Végre visszakaptam a bögrém! Köszönöm hadnagy úr, kitűnő munkát végzett!

COLUMBINUS: Ugyan, szóra sem érdemes, hisz ez a munkám.

VÉGE
Hasonló történetek
3723
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
3118
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mária de la Cruz ·
Ave Kedves Szerző, nekem nagyon tetszett :)) a történeted.
10,10
Ha egyszer filmre vinnék, nyerne és kb. így harangoznák be:
Parádés szereposztás, legjobb forgatókönyv, szatirikus vígjáték kategória NO1, legjobb első mondat...stb./ a berontó szolga the best/
Szóval, ha már így áradozok még az jutott eszembe, hogy legközelebb feldolgozhatnád cézár ellen-lábasai sztorit, de az már gyilkossági osztályt kívánni..és az kozel sem volna ilyen vicces. tehát jobb ez így.
Mégegyszer gratulálok.:)

Szivacs ·
Ötös

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: