Nahát… Te olyan szépen mosolyogsz. Ráadásul rám. De nem is szépen, hanem inkább kajánul. Nem igaz? Csalogatsz, úgy érzem. Vajon oda merjek menni? Biztos? Hát jó. Még így húsz centiről is kaján a mosolyod. Komolyan! Na de jól érzed a ritmust! Hidd már el nekem, ha mondom! Egyébként hogy hívnak? Szép név… Még mindig olyan csábosan nézel rám, ebből nem tudok kitérni. A szemeid egyenesen elvarázsolnak. Elönt a melegség. Én is tudok ám macsósan nézni. Főleg mikor búskomorságot álcázó lehajtott fejemet felemelem, és eközben szegezem Rád tekintetemet. Mint mikor egy nyúl szemkontaktust próbál teremteni egy lóval. Azért példálózok állatokkal, mert az emberekhez nem értek. De úgy érzem, az említett méretbeli arányok megegyeznek az önbizalmunk arányával is. Jaj, aranyos vagy, hogy bíztatsz. Még a végén hiszek is Neked. De ugye én is csábosan nézek Rád? Köszi… Megfogjam a fenekét közben? Hmm, nem szól érte. Jó a hátsód. Nevetve mondom, mert szégyellős vagyok, ha bókolni kell. Tényleg az enyém is? Hát köszi. Jó érzés, ahogy egymáshoz simulunk. Azt olyan halkan mondom, hogy meg se halld, hogy a melleidet érezni külön mennyei dolog. Aham, annak örülök; tényleg. Már jó ideje ringatózunk. Kezd a lelkem megnyugodni. Érthetetlen, hiszen teljesen idegen vagy.
- Engedj el!
Miért kellett megtörnöd a csendet? Olyan meghitt volt. És a két felem mintha harmóniába került volna. Úgy tűnik, a másikra kellett volna hallgatnom. De neki olyan keveset ér a szava.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-16 00:00:00
|
Egyéb
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
Dizsi ismerkedés tán? Van valami skizoid megjelenés is, de az egész túl homályos, hogy felfogjam, mitől hatszemközt...
Biztos bennem van a hiba ...
Nem pontozok
:DDDDD
Tökjó.