Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hasfelmetsző

Történt egyszer, hogy egy fiatal nyomozónak tanuló diák a campuson ülve fél füllel elcsípett egy pletykát, hogy a világhírű hasfelmetsző Jack réges-régen egy metró alagútjában rejtette el ügyes bajos dolgait. Elkezdte érdekelni a dolog, ezért utána nézett a dolgoknak majd beavatta párbarátját, akik szívesen követték. Másnap elindultak és olyat láttak, amit nem akartak elhinni. Találtak egy táblát, amin régies kézírással és vérrel írt üzenet állt:
„Aki bemerészkedik az alagútba majd sikeresen kijut élve a csapdáim ellenében is másként látja a világot ezentúl.”
De az ifjú nyomozók nem riadtak vissza, hanem bementek. Egy ideig viccelődtek is azon, hogy valaki csak szórakozott valamikor, viszont egy pár száz méterrel bentebb egy újabb tábla volt, amin az állt:
„Fuss az életedért.”
A srácok röhögtek, majd egyiküket elkapta valami és ketten futni kezdtek, de egy idő után már csak egyedül futott az ifjú nyomozó.Mikor kiért az alagútból, kettő barátja és a tanáruk várta egy kamerával. A fiú otthagyta az egyetemet és a rendőri létet választotta, bár hivatalosan nem volt az soha. Nyitott egy vállalkozást, feleségül vett egy ázsiai lányt, akitől gyereke lett, egy igazi szépség volt a kislány. Mikor a lánya idősebb lett, elvitte erre a helyre, ugyanis azt hitte, hogy nincs itt semmi. Egy alak elkapta lányát és röhögött: "A következő te leszel".
Elkezdett ő is röhögni, mert azt hitte, hogy valamelyik barátja szórakozott vele, aki régen is, hiszen megkérdezte, hogy ő is elkíséri-e őket.Mikor kiért az alagútból, lánya hasa fel volt metszve. Másnap megjelent az eset a hírekben és attól a naptól kezdve minden nap szó esett róla. A hasfelmetsző újra aktív.
 
Hasonló történetek
7164
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
10087
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: