Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Harry Potter és a Varázslók Háborúja 7.

7. fejezet
Dumbledore éber szeme

Ron sokkal jobb kedvű volt a következő napokban, szinte rá se lehetett ismerni. Egy hét telt el az esküvő óta, és a fiú öröme felhőtlen volt. Ezt Harry több különböző örömteli eseménynek tulajdonította: egyrészt a Delacour rokonság - élükön a folyton csivitelő Mrs Delacourral – gyors távozásának, annak, hogy Fred és George az esküvő másnapján szégyenkezve dehoppanáltak az üzletükbe (immár régi fejükkel a nyakukon), és a további jó híreknek, amik a következő héten kaptak szárnyra.

Ezek közül az egyik volt Fleur meglepetésszerű bejelentése, miszerint tanári munkát vállalt a Roxfortban. Egy héttel az esküvő után ugyanis a szőke lány – illetve immár asszony – se szó, se beszéd, belépett a kandallóba és elment. Pár órával később, pont ebéd előtt ért haza, s ekkor közölte a hírt férjével és a többiekkel.
- De hát miért, Fleur? – kérdezte Bill fiatal feleségétől. – Talán unatkozol itthon?
- Áh, ugyan, szó sins róla – legyintett a szőke lány -, sak úgy érez’em, jobb, há hásznossá teszem mágám, há már nem megyün’ nászútra. Nem ülhetek i’hon á bábérjáimon, ámíg ti áz életeteket kockáztatjátok!

- És, mond, milyen állásra jelentkeztél, Fleur? – kérdezte Ron.
- Ó, úgy men’em odá, ’ogy mindegy milyen állást kapo’, még tánársegédne’ is szívesen jelen’keztem volna, nem á fizetés á lényeg, csak áz, ’ogy szeressem, ami’ sinálok. De végül Madame McGalagon’ volt olyán kedves, és igázi tanári feládáto’ bízott rám. Én fogom tártáni á diákoknak á mágikus önvédelem óráka’!
Harry és Hermione ebben a pillanatban egyszerre köpték ki a pitypanglevet, beterítve az egész asztalt. A többiek ijedten hőköltek hátra, és Ron bosszankodva törölgette nadrágjáról a ráfolyt üdítőt, Harryt azonban ez most egy cseppet sem zavarta. Összenézett Hermionéval és látta, hogy a lány is ugyanarra gondol, mint ő. A mágikus önvédelem tanítása korántsem veszélytelen.
- Öhmmm… Fleur! – szólította meg Harry a lányt. – Te tudod, hogy mi volt annak a tantárgynak az előde?
- Á-áz előde?
- Igen. A sötét varázslatok kivédése. Azért változtatták meg a tantárgy nevét, hogy így ne hasson az átok a tanárokra – mert hogy meg volt átkozva. Egy tanár se tanította egy évnél tovább, és néhányan elég bizarr körülmények közt távoztak…
- Ugyan, Harry, ez badarság! – szólt közbe Mr Weasley, aki a kezében tartott Reggeli Próféta lapjairól tüntette el pálcájával a pitypanglé-foltokat. – Puszta véletlen, hogy azok a tanárok bajba kerültek, semmi több! Nem kell minden mögött a fekete mágiát keresni, mert a végén olyan leszel, mint Rémszem…

Harry úgy döntött, inkább nem világosítja fel Mr Weasley-t a komor igazságról, de ő és három barátja nagyon is tisztában voltak vele, hogy Fleur új munkahelye könnyen élete utolsó állása lehet. Harry őszintén reménykedett benne, hogy McGalagony tudja, mit csinál, s eltökélte, hogy az első adandó alkalommal beszélni fog erről az igazgatónővel – hogy mikor lesz az, azt maga sem tudta.

A napok unalmasan teltek a héten, a házban egyre kevesebb ember fordult meg, a Rend-tagok rendszerint este érkeztek és hajnalban távoztak, a vendégek is régen elmentek már, és Muriel néni is rendszeresen kora hajnalban kelt, hogy Mr Weasley-vel a Minisztériumba menjen dolgozni. A négy jó barát az első napokban mindig türelmetlenül várta, mikor érkezik vissza a néni, hogy kifaggathassák munkájáról a Misztériumügyi Főosztályon, de az hajthatatlan volt. Vagy Mrs Weasley kérte meg, vagy a Főnix Rendje tagjai, de általánossá vált a házban az a nézet, hogy semmit se osztanak meg Harryékkel. Ron és Ginny számára is teljesen új helyzetet teremtett ez, a titokzatos Muriel néni őket is meglepte.
Mr Weasley után Ron kapta kézhez az újságot, aki unottan rágta ebédjét, miközben olvasta a napi híreket. Harrynek feltűnt, hogy barátja hirtelen milyen sápadt lett.
- Mi az? Valaki, akit ismerünk…? – kérdezte a legrosszabbtól tartva.
Ron a fejét rázta.
- Nem… nem, csak… újabb támadások, semmi jó hír. – azzal átadta a lapot Harrynek, majd felállt az asztaltól, megköszönte a finom ételt és felment a szobájába.

Harry és Hermione megint egymásra néztek, majd vállat vontak. Harry is átfutotta az újságot, és igazat kellett, hogy adjon barátjának, az újságban csupa-csupa aggasztó hír szerepelt, eltűnések, dementor támadások, inferik felbukkanása, sőt, még egy halálos kimenetelű támadás is, amit egy mugli származású boszorkány ellen követtek el – a vizsgálat szerint csupán a származása miatt ölték meg, a gyanúsított pedig egy Valter Wildung nevű halálfaló és két ismeretlen társa volt. Az újságcikk mellett szerepelt Wildung körözési fotója, mely egy hátrafésült, fekete hajú, borostás férfit ábrázolt, akinek arcán hosszú vágás húzódik a szája sarkától egészen a szeméig. Harry eltűnődött azon, vajon ő még milyen sérüléseket fog szerezni, mire véget ér ez a háború – már ha véget ér valaha. Kirázta fejéből a baljós gondolatokat és befejezte az evést Hermionéval és Ginnyvel együtt, majd megkereste Ront, hogy rávegye egy kis közös kviddicsezésre.

Ron beleegyezett, és pár perccel később, már mind a négyen seprűvel a hátukon baktattak a Prewett-ház kertje felé, arra a részre, ahol magas tölgyek nőttek, megfelelő rejtekhelyet biztosítva a varázslók hagyományos játékához. Harry Hermionéval, Ron pedig Ginnyvel volt párban, ahogy már megszokták, de Hermione olyan szörnyen játszott, hogy a kviddicsezés végül alapszintű seprű-tanfolyamba ment át, kifejezetten a lány okítására, amihez Ginny ragaszkodott – bár Harry gyanította, csak azért, hogy jól mulasson Hermione szerencsétlenkedésein.

Hermionéban valami ösztönös félelem munkálkodott, ami miatt nem mert gyorsan repülni, s emiatt nem tudott megfelelően reagálni a passzolásokra – most csak a kvaffal játszottak, és egy gurkóval, amit senki se terelgetett, és a cikeszt se vették, elő, mert kevesen voltak. Harry azon a véleményen volt, hogy a lányt legelőször hozzá kellene szoktatni a gyorsasághoz, ezért nem minden hátsó szándék nélkül Ron vállalkozott rá, hogy repül egyet vele. Hermione görcsösen kapaszkodott Ron vállába, miközben a fiú vagy kétszázra gyorsította a seprűjét és felmerészkedett vele a fák fölé is. Hermione közben eszeveszetten sikítozott mögötte és követelte, hogy szálljanak le azonnal. Így a seprű-tanfolyam gyorsan véget ért és fél órával később már mentek is vissza a Prewett-házba.

Harryék mindennapos tevékenységére jellemző volt az aktív semmittevés, ami minden percüket kitöltötte. Harry legalábbis semmit tevésnek érezte a kviddicsezést és sakkozást, ami már korántsem töltötte el olyan élvezettel, mint korábban. Titkon azonban remélte, hogy egyszer még jönnek majd olyan napok, amikor képes lesz örömet hozni az életébe a cikesz üldözése, vagy a reménytelen igyekezet, hogy legyőzze Ront varázslósakkban. Ezen a vasárnap délutánon hármasban ültek Harryék szobájában, Fleur ugyanis enyhe fejfájásra panaszkodva elvonult a szobájába ebéd után, és Ginny ápolta – amire csak az anyja parancsa tudta rávenni, mert még nem alakult ki benne a szőke lány iránti „sógornő-érzés”. Mrs Weasley azonban alig volt magánál az örömtől, és körbe üzente a rokonságot, hogy hamarosan unoka áll a házhoz. Harryék ebből a felhajtásból inkább szerettek volna kimaradni, úgyhogy elszigetelték magukat.

Azonban a meghitt szobában sem volt teljesen felhőtlen a hangulat. Három sakk partin és számtalan robbantós snapszlin túl voltak, de Ron furcsa borús kedve rányomta a bélyegét két barátja közérzetére. Sejtelmük sem volt mi baja lehet a fiúnak, de végül Hermione megelégelte a síri csöndet és kifakadt:
- Ron, elmondanád végre, hogy mi bajod van?
Ron kérdő arccal nézett a lányra.
- Igen neked. Egész nap alig beszéltél valamit velünk, alig ettél, még a reggelidet se… ami elég furcsa dolog tőled… Mondd már el kérlek, hogy mi a bajod!
Ron csöndben maradt, Hermione pedig várta a magyarázatot, ahogy Harry is, de nem kívánt hozzáfűzni semmit. Az volt az érzése, hogy Ron a reggeli újság elolvasása óta ilyen – talán megviselték volna a rossz hírek, és megijedt?

Ron nem akart válaszolni, csak meredt maga elé, Hermione pedig végül ingerülten mordult egyet és visszafordult a régi átváltoztatástan könyvéhez, amibe eddig temetkezett.
Ron pár perc múlva mégis megszólalt:
- Hermione… - a fiú hangja tétovázva csengett. – Mondd, miért… miért nem mentél el Krummal?
Harry egy pillanatra azt hitte, rosszul hall. Hermione is meghökkent arcot vágott, valószínűleg mindenre számított, csak erre a kérdésre nem. Már nyitotta a száját, hogy megkérdezze, mi vitte Ront erre, mikor a fiú folytatta:
- Tudod, ha… ha elmentél volna vele, külföldre… akkor kiszállhattál volna ebből az egész őrületből, ebből a háborúból. Ne érts félre, nagyon örülök, hogy itt vagy velünk, de… de tudod, hogy amire készülünk, az életveszélyes. És neked most esélyed lett volna abbahagyni ezt az egészet és…

Ron elakadt és zavartan nézett a lány szemébe. Nehezen tudta összeszedni a gondolatait, és megpróbált úgy fogalmazni, nehogy megbántsa Hermionét.
- Reggel olvastam a Prófétát, és… hát írtak arról a mugli származású boszorkányról, és akaratlanul is azonnal te jutottál az eszembe… Először nagyon dühös voltam Krumra, amiért el akart hívni téged, mert csak arra tudtam gondolni, hogy elveszítele… hogy elveszítünk téged – Ron itt megint szünetet tartott és egy picit elvörösödött. – De… azt hiszem, könnyebben elviselném, hogy nem láthatlak többé, ha tudom, hogy biztonságban vagy valahol,… mint ha történne valami…

Hermione nem hagyta, hogy Ron befejezze a mondanivalóját, ennyi elég volt neki. Kezével finoman befogta a fiú száját, mire az úgy meglepődött, hogy beléforrt a szó. Hermione ekkor átölelte Ront és magához szorította. Harry csendben nézte a békés jelenetet.
Hermione és Ron vagy egy percig ölelték egymást, mikor a lány elhúzódott, és kérte, hogy üljenek le az ágy szélére. Mindkét fiú Hermionéra meredt, aki úgy tűnt, a gondolatait próbálja összeszedni egy fontos mondandóhoz. Végül megköszörülte a torkát, és belefogott.
- Hazudnék, ha azt mondanám, nem futott át a fejemen ez a gondolat. Gondoltam rá, hogy tényleg kiszállhatnék a háborúból, és ezután nem kellene minden évben életveszélyes helyzetekbe keverednem… ahogy az a szokásunkká vált az elmúlt hat évben – tette hozzá egy félmosollyal a lány. – De… az nem én lennék. Igazából miattatok vagyok az, aki. Mikor elsőben megmentettetek a trolltól, és barátok lettünk, talán nem is tudjátok, mennyire megváltozott minden.


Harry és Ron csendben hallgatták Hermionét, s mikor a lány a trollt szóba hozta, a vörös hajú fiú lehorgasztotta a fejét és zavartan bámulta a padlót. Harry kissé meglepődött, hogy barátja még ennyi év után is bűntudatot érez amiatt, hogy akkor majdnem az ő hibájából esett áldozatul Hermione egy vérszomjas hegyi trollnak. Hermione is észrevette a bűnbánó arckifejezést barátján, mert a vállára tette a kezét, és így folytatta.
- Azelőtt, mikor általános iskolába jártam, a mugli világban, minden osztálytársam és a környékbeli gyerekek is csúfoltak, kinevettek a furcsa megjelenésem és a könyvmániám miatt. És mikor elsőévesek voltunk, az a dolog, ami miatt elzárkóztam a mosdóba, nem csak rosszul esett – de a szememet is felnyitotta. Miután kisírtam magam és elegem lett a sehova sem vezető önsajnálatból, azzal az elhatározással nyitottam ki a WC ajtaját, hogy ideje lesz változtatnom saját magamon. Addig mindenki mást hibáztattam, hogy olyanok, amilyenek, csak magam nem. Minden erőmmel azon voltam, hogy megfeleljek a tanároknak és a szüleimnek, akik azt szeretnék, hogy sokra vigyem, és azt hiszem, ezt elég jól is csináltam, csak… - Hermione hangja elcsuklott, de folytatta – …csak közben megfeledkeztem arról, hogy jól érezzem magam. Akkor elhatároztam, hogy egy kicsit többet fogok lazítani, még ha ez a tanulás rovására is megy, mert mindennél jobban vágytam barátokra… És nem is sejtettem, hogy alig öt perccel később, már két barátom is lesz…

Hermione mosolyogva nézett Harryre és Ronra, akik visszamosolyogtak rá, ahogy eszükbe jutott ez a régi emlék, az, ahogy a barátságuk kezdődött. Olyan perc volt, amiről egyikük sem sejtette, hogy örökre megváltoztatja majd az életüket.
- Úgy éreztem, ezt fontos elmondanom, mielőtt elindulunk – tette hozzá Hermione, majd elgondolkozó arcot vágott, és rövid szünet után folytatta: - Azt hiszem, mára elég az érzelemből. Van még egy fontos dolog, amit szeretnék megmagyarázni. Olyasmi, amiről eddig nem beszélhettem nektek.
Hermione szünetet tartott, Ron és Harry csendben várták, mit akar mondani barátjuk.
- Volt egy másik oka is a barátságunk mellett, amiért igyekeztem mindig ott lenni mellettetek bármilyen veszélyes helyzetben, s amiért most sem hagytalak itt titeket. Egy feladat, ami hozzátok köt.

Biztos megfordult már a fejetekben, hogy miért töltök olyan kevés időt a szüleimnél, szinte csak egy-egy hónapot látom őket évente, és nem mondhatom, hogy akár ők, akár én ezt könnyen viselném. De igyekeztem megértetni velük, hogy nem egyszerűen csak a barátaimmal szeretném tölteni minden időmet, hanem muszáj velük lennem. Az utolsó közös nyaralásunk, családi együttlétünk négy éve volt, mikor Franciaországba utaztunk. Azóta csak egy-két hétre látogatok haza a nyári szünetben…

Nem ez a mostani eset volt az első, hogy kiszállhattam volna a háborúból… Mikor a Trimágus Tusa alatt Viktor megkérdezte tőlem, hogy szeretnék-e elmenni vele Bulgáriába, az is egy esély lett volna rá, hogy kibújjak a felelősség alól… de… az nem csak gyáva megfutamodás lett volna a feladatom elől, ami akkor már több volt puszta bizonyítási vágynál, hanem igazi árulásnak is éreztem volna. Meg ostobaságnak is, mert…
Hermione elharapta a mondatot, közben a két fiú éberen figyelt, Csámpás az ágy lábánál dorombolt.
- Mikor másodéves korunkban a baziliskus kővé dermesztett engem, majd Harry megölte, és kiszabadítottátok Ginnyt a Titkok Kamrájából, én voltam az első, akinek beadták a mandragórás főzetet – Dumbledore professzor parancsára. Mikor kinyitottam a szemem, Madam Pomfrey azt mondta, hogy az igazgató a szobájában vár. Kifejezte a rosszallását, hogy az ébredésem után azonnal el kell hagynom a gyengélkedőt, de megadta a jelszót és kiengedett.

Az igazgatói irodában a professzor azt mondta, egy fontos feladata van a számomra, olyasmi, amit csak én tudok megfelelően végrehajtani, senki más. Attól a perctől fogva az volt a dolgom, hogy figyeljelek téged, Harry. Minden furcsát, szokatlant, amit teszel, minden baljós jelet. Ronnal gyakran beszélgettem az álmaidról is, főként ötödéves korunkban – akkor elég sok dolgom volt, elhiheted.
Ron, te akkor nem értetted, miért érdekelnek engem Harry álmai – egészen addig az estéig, mikor Harry látta, ahogy édesapádat megtámadja a kígyó. Ekkor nem tudtam teljesíteni a feladatomat, de mikor megtudtam, mi történt, ott hagytam csapot-papot és siettem Harryhez a Black-házba.

Ez… ez az egész megfigyelés része volt annak, ami a Privet Drive-on is történt – ott Mrs Figg követte minden lépésedet, néha ő maga, néha a macskái. Ez az ötlet nekem is eszembe jutott, s mikor megtudtuk Makesz kilétét, rájöttem, hogy Csámpásnak ebben is hasznát vehetném.
Minden ilyen esetet jelentenem kellett a professzornak, egyedül neki és senki másnak. Én voltam az ő éber szeme, amivel téged figyelt.
Ő tudta, milyen fontosak ezek, de még nekem se mondta el, miért. Azt hiszem, ez az igazi bizalom, ilyen dolog Dumbledore feladatát teljesíteni. Nem értjük, miért, néha tiltakozunk is ellene, de a végén úgyis mindig kiderül, hogy egyedül ő látta át a helyzetet tisztán, ahogy senki más… Legalábbis júniusig ezt hittem…
Harry és Ron szájtátva bámultak a lányra, ahogy feladatának részleteiről beszélt. Ha Harry ezt két évvel ez előtt hallja, mikor hónapokra elzárták a Dursley-házba, valószínűleg dühkitörést kapott volna, de azóta sokat változott a helyzet. Harry már rég belenyugodott kitüntetett szerepébe, s nem ébresztett benne haragot a kisgyerekkorától való megfigyelés gondolata, ennek ellenére, hogy még a legjobb barátja is része volt annak, nagyon megdöbbentő volt neki.

Ugyanakkor eszébe jutott egy másik dolog is – Dumbledore furcsa szokása, hogy a legkülönfélébb emberekből válogatja össze azokat, akiket felhasználhat a Voldemort elleni harchoz, és Harrynek egyet kellett értenie abban, hogy erre a feladatra Hermione több mint tökéletes. „…nem tudhatod, milyen lankadatlanul figyeltelek” – csengtek Harry fülébe a néhai igazgató szavai. Szóval erre célzott Dumbledore! Nem ő figyelte személyesen, hanem Harry legjobb barátja, szinte testvére, akire néha úgy gondolt, mint egy gondoskodó nővérre – s most már azt is tudta, miért.
- Megtehettem volna, hogy többet vagyok együtt a szüleimmel – folytatta Hermione -, hisz Dumbledore professzortól csak azt kaptam feladatul, hogy itt, az iskolában figyeljelek téged… De azt hiszem, ez számomra több volt egy feladatnál. Az utóbbi négy évben ez az életem része lett. És nem csak nektek fordítanék hátat, ha most itt hagynálak titeket, hanem önmagamnak is.

Egy darabig csendben nézték egymást, Harry és Ron próbálta megemészteni a hallottakat, végül a vörös hajú fiú törte meg a némaságot:
- Mindig tudtam, hogy valami nem stimmel veled – mondta vigyorogva Hermionénak, aki nevetve hozzávágott egy kispárnát.
A hangulat gyorsan feloldódott most, hogy Ron és Hermione is vallomást tettek – és ha csak rájuk nézett, Harry is úgy érezte, sokkal könnyebben tudja majd elviselni a rá váró megpróbáltatásokat. Vigyorogva nézte, ahogy Ron visszadobja a párnát Hermionénak, s hamarosan ő is kapott az arcába egyet. Vidám párnacsata alakult ki hármójuk között, s öt perccel később lihegve, de jóleső érzéssel vihogtak, mint a tízévesek.

Valami azonban nem stimmelt, Harry érezte ezt. Valaminek nem így kellene lennie. Hiába örülnek itt a pillanatnak, amíg ez a háború tart, Voldemort és a halálfalók fenyegetése árnyékot fog vetni a boldogságukra. S az ilyen boldog percek elmúlnak, mint a többi, s feledésbe vesznek az árnyékok miatt. Nem maradnak meg bennük, nem önti el őket később jóleső érzéssel a múlt, mert ezek megmérgezett örömök. Nyomasztóak, pont azért, mert csak pár pillanatig tartanak, s utánuk nem marad más, csak hatalmas, fojtogató űr – és a gondolat, ami mindig ott motoszkál a fejükben, néha elcsendesül, háttérbe húzódik, de sosem szűnik meg teljesen. A gondolat, hogy dolguk lenne. Feladatuk lenne, amit Dumbledore adott nekik. S ők itt bolondoznak és próbálják élvezni az életet, mindhiába.
Harryék arcáról lassan lehervadt a mosoly, abbamaradt a kuncogás.
- Nekem elegem van ebből a tétlen várakozásból! – fakadt ki Hermione. – Induljunk el!
- Hö…? Mikor? – kérdezte Ron.
- Mikor-mikor? Most! – azzal felpattant, mint aki máris útrakész. – Pakoljunk, és menjünk!

Este vacsoránál elbúcsúzunk, és hajnalban elindulunk. Akkor a legjobb. Még mindenki alszik.
Harry és Ron összenéztek, mindkettejük szemében furcsa izgalom tükröződött. Már egy hét is eltelt az esküvő óta, még egy hét múlva kezdődik az iskola, Ginny is elmegy… Harry fejében is az a gondolat csengett, hogy valóban ideje lenni elindulni azon a bizonyos úton, amin, ha elkíséri őket a szerencse és minden tudásukat, bátorságukat összeszedik, talán sikerül véget vetni ennek a tébolynak.
- Rendben – sóhajtott egy nagyot Harry, majd ő is felállt. – Pakoljunk össze.
- Igen, itt az ideje… - Ron is felszökkent, akár egy bolha és nagyon tettre késznek látszott. – Úgy egy óra múlva vacsora, akkor elbúcsúzhatunk. Össze tudunk addig pakolni?
- Ne viccelj! – szólt Hermione, majd suhintott egyet a pálcával és minden ruha, cipő, zokni, kabát, fogkefe, a láthatatlanná tévő köpeny, Harry mágikus csizmái, és minden régi iskolai holmijuk a szoba közepére röpült egy nagy halomba.
- Ezeket szórjátok bele a Feneketlen Zsákokba! Mindjárt jövök, összepakolok én is – azzal becsapta maga mögött a szoba ajtaját.

Harry és Ron úgy tettek, ahogy a lány mondta. Elővették a szekrény aljába hajított Feneketlen Zsákot és Harry is előkereste a születésnapi ajándékát. Egymás után dobálták beléjük a tárgyakat nagy összevisszaságban, mert tudták, hogy a Zsák mágikus űrjében úgyis eltűnnek, mintha ott se lennének, s csak akkor jelennek meg újra, ha erősen koncentrálva benyúlnak értük a Zsák száján.
Harryn egyre jobban kezdett eluralkodni egy kellemes izgalom, amit a jelen helyzetben nagyon furcsának talált. Tudta, hogy mi vár rá, tudta, hogy mivel néznek szembe, és fogalma sem volt, hogyan fogja csinálni. De a hogyan nem volt probléma Harrynek. Érzete, minden porcikája súgta neki, hogy két barátjával együtt minden előttük álló problémát meg fognak oldani, ahogy eddig is.

Egyet tudott biztosan. Hogy utazása, ami három hete vette kezdetét, mikor kilépett a Dursley-ház ajtaján, hogyan fog folytatódni. Azon a helyen, ahol számára minden elkezdődött, ahol egyszerre vesztett el minden addigit, s nyert valami teljesen újat. Szülei régi városában: Godric’s Hollow-ban.
Hasonló történetek
3340
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
3861
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ThomasCross ·
és pont a legérdekesebb résznél hagyta abba!!! kösz szépen!!! :angry: :angry: :rage: :rage:

lulluska ·
no, ez se fog folytatodni, pedig csak emiatt nezek fel mindennap az oldalra...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: