Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hangok

- Ki vagy te? Ki vagy te ott a tükör másik oldalán? - kérdem, de nem érkezik felelet, hiába várom. Lehet, hogy ő nem is tudja a választ, lehet, hogy a válasz itt lakik bennem, csak valahol nagyon mélyen...talán már soha nem is fogom megtalálni, már csak emlékezni fogok rá, hogy ki is voltam... régen!

Elgondolkodtam...eszembe jutott sok-sok, réges-régi emlék! Annyi mindent megtettünk, olyan dolgokat, amelyeket mások el sem hinnének...semmit sem bántam meg, mindent úgy tettem, ahogyan a szívem diktálta! Lehet, hogy épp’ itt rontottam el...túlságosan szerettelek! Nem tudom, hogy mi történt velünk...kettőnkkel...annyira szép volt minden, de most, hogy így jobban belegondolok, túl szép lett volna ahhoz, hogy igaz legyen!
Egy hang szól hirtelen hozzám: -Hát már elfelejtetted? Elfelejtetted, hogy mire esküdtél meg?
Látod, megint gyenge vagy és gyáva! Megint elfutsz, néha még visszanézel, vár -e ott valaki? Elfelejtetted mire esküdtél meg, mit írtál a papírra? Azt mondtad: SOHA, de soha nem fogom feladni, mert én, és csakis én írom életem könyvét!
- Nem! Nem felejtettem el, csak jó, ...jobb volt egy kicsit megfeledkezni a világról, elszaladni messzire! És bár a sebek még nagyon mélyek, és nagyon-nagyon fájnak, felállok a földről, arcomról letörlöm a könnyeket, és újrakezdek mindent! Mert nem leszek gyáva, és gyenge! Nem tehetem meg, hogy az legyek! Sem magamért, sem másokért!
Hasonló történetek
6653
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
5308
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
efopée ·
(-- sóhaj --)

na most ezzel mit kezdjünk? ez érzések sorozata, de nem szól semmiről... biztos van valami értelme, és én nem véletlenül nem értem hogy mi az, de nekem nem tetszik

Papó ·
Az alapvető probléma ezúttal is a kategória választás.
Ez nem novella.
Az nem deríthető ki, hogy akkor mi, mint ahogy semmi más sem.
Inkább írj verset. Ott a homály, még értéket is képviselhet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: