Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gondolatok

Lassan, nagyon lassan mögé lopóztam, s mikor már alig álltam kétlépésnyire tőle, magasra emeltem a hentesbárdot. A telihold fényében megcsillant a bárd éles pengéje, s már szinte látszott, már éreztem a vágyát, hogy mélyen megmártózhasson a hátában. Érezni akarta a csontok szilánkra törését, a hús hasadásának sercenését, érezni akarta a vér nyirkos forróságát. Ketté akarta szelni a bordákat, végig a gerinc mentén, s fel akarta hasítani a tüdőt, hogy égető fájdalmat, borzalmas lüktetést váltson ki. Kínszenvedést akart, azt, hogy áldozata érezze az egyre jobban elharapódzó halált egész testében, ahogy lassan minden porcikájában tüzet szítva lángra lobbantsa őt, s pokoli fájdalmat kiállva lehelje ki lelkét.
Én is hasonlót éreztem. Maró fájdalmat és kínt akartam, revánsot, amiért ellenem fordult. Ez a hitvány fattyú nem érdemel mást, csak szenvedést. Meg akartam ölni, meg akartam alázni, de nem rögtön. Előbb állja ki a legkegyetlenebb kínokat, érezze, hogy messze még a halál, de nem kerülheti el semmiképp. Itassa át az iszonyat, a rettegés, a halálfélelem, de eközben érezzen pokoli lüktetést. Üvöltsön a fájdalomtól, ahogy a vér ömlik az ereiben, minden egyes szívdobbanás váltson ki lángfájdalmat, kínozza a levegővétel, de éljen, hogy mindezt érezze.
Addig gyötörni, míg végül már ő maga kívánja, könyörgi a halált, amit nem adok meg neki. Még.

Szépen egyenként tűt szurkálni minden egyes ujjbegyébe, milliméterről milliméterre leszaggatni minden körmét, majd ujjait egyenként kitörni. Haját szálanként tépni ki, szemöldökét lángoló vassal égetni le, hogy még hosszú órákig marja a forróság a szemét.
Szemhéjait felvágni, s szemének fehérjébe apró, izzó tűket szúrni.
Bőrét hosszan felhasítani, s sóval bedörzsölni. Kínozni, pokoli szenvedést hozni rá, de vigyázni, hitvány életére. Lüktessen, égjen, marjon egész teste, de éljen!!
Nem csaphatok le a bárddal. Nem tehetem meg. Belehalna. Hamar, gyorsan és kevés fájdalommal. Nem. Túl könyörületes. Ennél többet érdemel, hisz sokat tett értem. Miatta vagyok.
Leeresztettem a bárdot és szomorú szemekkel néztem. … Döntöttem.
Lassan, nagyon lassan mögé lopóztam és hátulról ájulttá fojtottam az anyámat…
Hasonló történetek
7225
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
7523
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
Hozzászólások
További hozzászólások »
era ·
Hát néha én is tennék ilyet az anyámmal.
Gery g (greggs) ·
Na neeee...

Ezt nem mondhatod komolyan. Biztosan nem igaz...

nikol rain ·
:wink: Kiváncsi lennék rá hogy mi inspirált. :blush:
Csak kíváncsiságból.
Gery g (greggs) ·
Hogy őszinte legyek, a jog tanárom inspirált rá.
Eredetileg ő volt a főszereplő, de az nem lett volna valami nagy csattanó, hogy a végén kinyírom az egyik tanáromat... gondoltam, így aranyosabb... természetesen nincsen semmi alapja a dolgoknak. :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: