Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

G.O.D 45-46

45. Zöld szörny egy széttiport szívben

Soulness elmosolyodott, Mia megint bókolt neki, hálából ismét a lány szájához érintette ajkait, de nem csókolta meg, csupán szerelme tudtára akarta adni a szándékát, aztán hirtelen a szája közé szorította Mia felső ajkát. Érezte a lány fogai finoman belemélyednek az állába, és egy kar átcsúszik a vállán, birtokába véve tarkóját is, majd egyre csak húzta le az ágyra a testét. A végén engedett a kísértésnek szabadon eresztette a lány végtagjait, úgy dőlt le az ágyra. Haja teljesen arcába omlott, ki se látszottak a szemei. Mia kuncogások közepette simította a fiú füle mögé az egyenesre parancsolt hajszállakat, míg meg nem pillantotta a fiú szemeit.
- Ne nézz így rám, kérlek…
- Akkor hogy nézzek rád…? –Soulness egy örömteli sóhajjal válaszolt. –Így? –összehúzta szemöldökét, mire a lány ismét felnevetett. –Vagy netán így? –Hunyorítani kezdett, majd komollyá vált az arca. –Beszélni szeretnék veled… - kezdte ünnepélyes hangon.

- Itt vagyok, mondd!
- Elköltözöm… Stockholm másik szegletébe… távolabb nem szeretnék menni, minden ide köt…
- Ez érthető részéről… - gondolta a lány. –nem akar ismét túsz lenni, de elmenni sem akar… - Mégis valahol arra számított, hogy Soulness Magyarországra költözik, de rájött, hogy ez egy buta képzelgés volt, elvégre mi lenne akkor a G.O.D- dal, és akármennyire is szeretik egymást, a fiú nem érezné otthon magát abban a környezetben. Önző pedig nem lehet.
- És?

Soulness felült, hátradobta fekete tollkoszorúszerű haját, és zöld vággyal teli szemeit a lánynak szegezte.
- Szeretném, ha velem laknál… Nem tesz jót az embernek ha mindig különböző hotelben él…
- Hogy, mi egy lakásban? Azt hiszem nem lenne megfelelő ötlet…nagyon kibírhatatlan vagyok, és iszonyatosan kényes… - Nevetett szórakozottan a lány.
- Ez nem vicc, Mia most ne légy komolytalan, te is tudod, hogy ez nem játék…
- Igazad van, nem játék… De akkor nem így kellett volna nekiindulnod…
- Hanem hogy?
- Sehogy… Tudod te egyáltalán miket beszélsz? Még munkám sincs… Így meg a ház csak a tied, és akkor…
- Akkor?
- Adj egy kis időt…!
- Mire? –Soulness felült, türelmetlenül a lány szemébe nézett. –Kilenc hónap múlva jön a baba…

- Te teljesen be vagy sózva ettől a gyerektől! Tudod hogy mennyi idő kilenc hónap? Majdnem egy év! –Vágott a szavába Mia.
- Hamar eltelik az az egy év! Most a munka a gondod?
- Azt mondod költözzünk össze… igen, kéne egy munka!
- És nem mindegy, hogy most Magyarországon vállalsz munkát, vagy itt…mellettem…
- Túlságosan is szép, ahhoz hogy igaz legyen… Figyelj, nekem Magyarországon vannak a barátaim, a családom, mindenkim…és honvágyam van, akármennyire is szeretlek… Csupán, csak te vagy itt nekem… Nem mintha nem lennél elég… de…
- De mégsem… - Soulness sértődötten feltápászkodott az ágyról.
- Tudod te hogy mivel jár egy ilyen?
- Pont neked magyarázzam el…?!

- Egy kicsit megengeded, hogy gondolkozzam rajta? Az a helyzet, hogy nekem ez most még eszembe sem jutott.
- Nem meglepő…
- Ezzel mire akartál célozni?
- Én igazán semmire… Ilyenkor már nem is vagyok annyira jó, ugye?
- Nem erről van szó!
- Akkor mégis miről?! –A gitáros türelmetlenül toporogni kezdett az ágy előtt, mire a lány tétován és megbántottan felnézett.
- Úgysem értenéd… - Mia felállt, és további magyarázat nélkül elsétált.

A fiú komolyan gondolkozni kezdett. Mit nem csinál jól? Vele van a baj, vagy csak Miának van rossz napja? Tegnap is elég távolságtartó volt vele, mi történhetett ami ekkora ellenszenvet vált ki belőle...?
- Mia, mi történt, amíg nem voltam melletted? –Követte a lányt, eltervezte utána jár a dolgoknak, túlságosan is szerette Miát ahhoz, hogy ennyire könnyen lerázza őt. Mia éppen megfordult, mikor szembetalálta magát a gitárossal, aki az asztalnak támasztatott karjaival tartotta börtönben.
- Semmi… - Kerülte Soulness pillantását, megpróbált kiszabadulni. –Ne kezdjük el megint…
- Mondd már el mi a baj…! –A kérés nem hatott türelmetlennek inkább gyengédségről, és gondoskodni akarásról tett tanúbizonyságot.
- Sok minden… De nem te vagy a hibás…- Mia szomorú szemei megérintették a fiút. Az a parányi düh is eltűnt a szívéből. Átölelte a lányt, megint magához édesgette.
- Nekem elmondhatod… - Mia ujját a saját ajkaira csúsztatta. –Én nem mondom el senkinek… - Mosolygott biztatóan. –Senkinek…

A lány válaszra nyitotta a száját, Soulness ahelyett hogy meghallgatta volna szenvedélyesen megcsókolta. Egyikük sem volt ellene, az eseményeknek, Soulness kezei felcsusszantak az asztalról a lány testére, és ahogyan az lenni szokott megzavarták a pillanatot.
Kopogtak. A pár mintha meg sem hallotta volna egymásba fonódva maradtak, elvégre nem lehet egy elmélyült csókcsatát egyszerűen csak félbehagyni. A vendég viszont türelmetlen volt, már másodjára kopogott. Soulness elhúzta a száját Miától.
- Ki ez az elmebeteg…?! –Sétált ki, mielőtt még Mia bármit is mondhatott volna.
Alig hogy kinyitotta az ajtót, valaki a karjaiba borult.
- Azt hittem már soha nem nyitod ki! –Hallatszott az ismerős hang.
- Laus? –Soulness hirtelen nem tudta mire vélni ezt a gesztust, mire a vörös fej ijedten hátrált meg. Csupán pillanatokba telt, hogy Soulness összetegye a fejében a mozaikokat, és ebben nagy segítségére volt a Laus kezében lévő rózsa. –Gondolom ezt nem nekem szántad… - Bökött rá a rózsára Soulness a virág színével azonosult fejjel.
- Dehogynem! –Laus, a fiú kezébe nyomta a rózsát. –A tied… - Miközben odaadta a virágot bekémlelt hátha elkaphatja Mia pillantását. Soulness észrevette ezt az elrejtett keresést, de úgy tett mint aki nem lát semmit.
- Fáradj beljebb… - morogta fogcsikorgatva, érezte, ahogyan ismét szétárad a méreg a testében, és szinte biztos volt benne, hogy Laus már nem egybe jön ki ezen az ajtón.

Mia megpillantotta a hívatlan vendéget, és megtorpant. Rémülten Soulnessre nézett majd a jövevényre.
- Rien ne va plus… - Köszöntötte a fiút.
- Mi van? –Laus, és Soulness sem értették a mondatot.
- Ez franciául van és annyit tesz szabad fordításban: Ma már többre nem vagyok képes…
- Akkor gondolom hogy rosszkor jöttem…
- Nem is tudod mennyire… - Suttogta alig hallhatóan Soulness.
- Mia beszélni szeretnék veled…
- Amint látod ez nem épp a megfelelő pillanat… - Válaszolta a lány csöndesen.
- Egyáltalán mi beszélni valód van Miával? –Soulness rámenősen tapogatózni kezdett.

- Meg kell tárgyalnunk egy s mást… - Laus szúrósan nézett vissza a gitárosra, aki gyanúsan méregetni kezdte vörös barátját.
- Mondd előtte… - Miát látszólag nem érdekelte Laus jelenléte.
- Nem lehet… ez komoly dolog…
- És én nem vagyok elég komoly?! –Soulness mérgesen fujtatni kezdett, zöld szemei fekete villámokat szórtak.
- De csak ez nem éppen rád tartozik…
- Na elég volt! –A gitárosnál betelt a pohár. Megfogta társa gallérját és a falhoz nyomta. –Mondd mi a fészkes fenét keresel itt, vörös rózsával!?
- Soulness hagyd békén!
- Ne védd a kis ágyasodat! –Soulness teljes felindultságában olyanokat mondott amiket nem lett volna szabad. –Mindent értek! Minden tiszta! Azt sem tudom miért nem haltam meg! Nem is volt értelme visszajönni…
- Hát nem sok… - nyögte Laus, de meg is bánta, mivel Soulness mérgében még jobban a falhoz szorította.
- Kuss!

- Ez nem igaz! Nem is érted, hogy mi történt, ne hamarkodj semmit sem el, félreérted a dolgot! –Mia pont ezt nem akarta. Számított rá, hogy Soulness ki fog borulni, de hogy bántja is, amikor meg ő maga nem is tett semmit, arra igazán nem gondolt.
- Félreértem?! Mi van akkor ha te nyitsz ajtót?! Akkor esetleg meg is csókol?! Nem is tudom kinek hozta a rózsát!
- De ez csak egyoldalú! –Magyarázkodott tovább a lány.
Soulness megtorpant.

Lausra nézett, akin inkább felülkerekedett a halálfélelem, mint a Mia utáni szerelem. Elengedte a fiút, aki remegve rogyott le elé a földre. Soulness nézte egy ideig Laust. Nem tudta higgyen e Miának, vagy a lány csak a bolondját járatja vele?
Felidézte azokat a pillanatokat, amikor az egyik buli alkalmával megverték. Hallotta, ahogyan Mia majdnem megőrült, nem akarta hogy megverjék őt, most is tiltakozott Lausnál, de a hangjában nem volt az a tűz, amit akkor hallott. Most is inkább a fiút akarta csitítani nehogy valamilyen hülyeséget csináljon.
Felkapta a kabátját, de Mia megfogta a karját. A lány szőke fürtjei, és gyönyörű szemei még jobban elbizonytalanították a lelkét. Elvégre Mia olyan gyönyörű, hogyne vethetne rá más is szemet. Elvégre minden férfi szereti a szép lányokat.
- Hova mész? –Kérdezte tőle hangtalanul a lány, már a sírás szélén volt, nem számított rá, hogy Soulness magyarázat nélkül ítélkezik.

- El… - Soulness fagyosan válaszolt, érzéketlenül lesöpörte a lány kezét, és kiindult, de megállt Laus mellett. - Ha kedves az életed egy újjal sem érsz hozzá…! Hidd el, van még egy s más, amit nem tudsz rólam… - Gyűlölködően nézett a dobosra, aki meghátrált, majd feltápászkodott.
- Azt hittem téged ismerlek… Nekiugrottál volna a barátnődnek is?! Nem vagy normális!
- Szerintem ezt nem veled fogom megbeszélni, mert semmi közöd ahhoz, hogy én mit látok jónak… Egyébként nem ütöttem meg soha!
- Aki ilyenekre is képes az egy adandó pillanatban bármit megtehet…
- Csak azt kaptad amit megérdemeltél, most pedig tűnj el, amíg szépen mondom… - Soulnessen erőt vett a féltékenység, és erős hullámokban mosta ki a partra a józan észt. Laus viszont kereket oldott.

Soulness megállt, és tanácstalanul kutatott a fejében, mire a lány átölelte, és akármennyire is kételyek közt lebegett ezt az ölelést nem tudta visszautasítani, ugyanakkor viszonozni sem.
- Nem az ágyasom! Soha nem is volt az! És nem is lesz! Miért nem hallgatsz engem is meg? –A lány kétségbeesve karolta át Soulness merev testét, mikor észrevette hogy a fiú nem tanúsít sem ellenállást sem pártfogást, elengedte. –De te persze neki hiszel! Akkor én hogy bízhatok meg benned, mikor te sem vagy szeplőtlen!?
- Liona más volt…
- Miért volt más?! Mert az te voltál igaz?
- Nem… De amilyen hamar csak lehetett megszabadultam tőle…
- De engedted hogy megcsókoljon…
- Erőszakos volt…
- Persze! Egy csókra nem lehet kényszeríteni az embert! Soulness, én nem csókoltam meg Laust, nem engedtem magamhoz közel, kiegyenlíthetném a számlámat, mert még mindig fáj, de azt hittem eddig, hogy egy pár vagyunk!
- Ezt csak azért mondod, hogy én érezzem magam rosszul… - Soulness sötéten rápillantott Miára.
- Azt csinálsz amit akarsz… - Mia megfordult, és magára zárta az ajtót.


46. Kételyek

- Nem hiszem el! Komolyan összevesztetek Mián?! –Krisma hitetlenkedve nézett Soulnessre. Micha lakásán voltak, ám valamilyen oknál fogva a házigazda nem tette jelenését. –Tény, tündéri lány, de hogy egyszerre ketten kattanjatok rá…
- Krisma, te ezt nem értheted… - Soulness újabb cigire gyújtott rá.
- Soulness nem vagy te egy kicsit túlságosan is féltékeny? –Moila megpaskolta a fiú vállát, és kivette a kezéből a cigit, beleszívott, majd köhögni kezdett. –Milyen szemétre szoktál rá már megint!
- Ez erős neked… - Soulness visszavette a szálat, majd jól megszívta.
- Hamarabb ki fogsz nyúlni ettől a méregtől mint bárki más…
- Hagyjatok!
- Nem hagyunk! Orvosnál sem voltál, sem rendőrségen, azt hiszed ezt ennyivel el lehet intézni?
- Ne avatkozzatok bele, jó… ma még koncertünk is lesz, azért jöttem…
- Nem ma lesz… Holnap… de ha már itt vagy… - A két fiú sokatmondóan összenézett…
- Ha nem engedtek el…
- Akkor mi lesz? –A két fiú vigyorogva nézett az egyik szőnyegbe becsavart kapálózó Soulnessre.
- És ez mire jó?! –A fiú meg se tudott moccanni, nem volt ínyére a játék.
- Mindjárt visszajön Micha… És együttes erővel elviszünk a kórházba…
- Tehát a koncert csak csali volt! Micha ezért még te is kapsz!
Ekkor kinyílt az ajtó, és belépett rajta a billentyűs három retesz sörrel a kezében.
- Látom már, megtettétek a tőletek telhetőt! –Mosolygott, és letette a reteszeket pontosan Soulness orra elé.
- Nem megyek orvoshoz! –Toporzékolt a gitáros.
- Azt akarod, hogy ragasszuk be a szádat…? Mindenkivel összeveszel, és még ezek után ellenkezel?! Húzzatok a fejére egy papírzsákot!

- Micha, köszönöm jobban vagyok, de ez nem jó vicc! –Soulness menekülni próbált de menthetetlen volt.
- Látod, ide vezet, a makacsságod… - Micha, szemet és orrot vágott a papírzacskóra.
Soulness elnémult, sértődötten tűrte, hogy a banda tagjai lecipeljék egy autóba, és lefektessék a hátsó ülésre.
- Valamelyikünknek itt kell maradnia… - Nézett a fiúkra Micha.
- Majd én… - Soulness alig bírt megszólalni a papírdoboz alatt.
- Te mész! Majd én maradok! –Intett Moila, és becsapta az ajtót…

A fiúk tudták hogy Soulness olyan makacs és büszke, hogy nem fordul orvoshoz, még a legveszélyesebb helyzetekben sem, ezért döntöttek úgy, hogy majd ők elviszik Soulnesst az orvoshoz.
- Soulness, ez csak is érted van… - Szólalt meg Micha az első ülésen. A bandában egyedül csak Krisma rendelkezett autóval.
- Idecsaltatok a koncerttel, majd pedig becsavartok egy atkás szőnyegbe… elképesztő…
- Hé azt a szőnyeget tegnap tisztítattam ki! –Rivallt rá Micha.
- Akkor is engedjetek el!
- Ha elengedünk nyugton maradsz?
- Nem egyezkedek!
- Akkor úgy maradsz! Soulness be kell gipszelni a kezed, nem igaz hogy nem fogod fel!

Semmi válasz. Ez általában azt jelezte a gitárosnál hogy igazat adott.
Miután felcipelték az orvos, leültették a váróterembe. Sok ember megbámulta őket. Micha, és Krisma közrefogta a begubózott Soulnesst, úgy várta az orvosra.
Mikor behívták őket a bent dolgozó orvosok szintén megbámulták a triót.
- Miért volt szükséges ez? –Bökött az öreg orvos a bebugyolált fiúra.
- Mert esze ágában sem volt bejönni… - Nézett Soulnessre gondoskodó pillantással Micha. –Eltört a keze be kéne gipszelni…
- De csak gipszelni… - Ismételte meg fenyegetően Soulness.
- És nézzék meg nem szenvedett e agyrázkódást… - Folytatta Krisma, mire Soulness morgott egyet. –És szíjazzák ki…
- A beteg beleegyezése nélkül nem tehetünk semmit… - Válaszolta az egyik asszisztens aki egy gép előtt tüsténkedett.
- Én viszont aláírom, hogy gyógyítsanak ki belőle minden nyavalyát…!
- Micha ha egyszer kikerülök ebből a kényszerzubbonyból, isten látja ördögi lelkemet, fürdesz egyet a Malären tóban!
- Majd megbeszéljük, most pedig add beleegyezésedet a vizsgálatba! –Micha megvakarta barátja füle tövét, mint egy kutyának.
- Jól van… - Sóhajtotta percek múlva Soulness. –Azt tesznek velem amit akarnak…-

Lehajtotta a fejét, volt neki ennél nagyobb gondja is. Kinek higgyen? A rózsa sok mindent megmagyarázott a számára. Laus nem közömbös Mia iránt. Ez eddig jó is lenne, de a lány mit érez?
Ha esetleg, netalántán, mégis meghalna… Laus rögtön rástartolna Miára. Egy férfi heves ostromát pedig ki tudja meddig bírja a lány. Ő maga előnyben volt, tudta hogy a lány azelőtt is őt szerette, és ezt az első csókban is érezte. Olyan más volt vele csókolózni, mint esetleg Lionával. Felvillant a fejében Liona képe. - Ő öregebb volt, és tapasztaltabb nálam… Tudta hol sebezzen meg, hogy végleg összetörjek… Tudta… és még most is tudja… - Soulness lehunyta a szemét, az egyik szempillája egy könnycseppet fogott fel, amit sikeresen elfojtott.
- Kész is… - Hallatszott valahonnan távolról egy hang. Soulnessnek kellett egy kis idő mire visszaszállt a földre. A kezére nézett egy óriási gipsz takarta el, belül pedig párakötést érzett. - De a kezelésekre, amiket félbehagyott folytatnia kell, különben…
- Köszönöm… - Tekintett fel az orvosra, felállt, és kiindult.
- Krisma! –Micha megállította a fiút, súgott valamit a fülébe, majd engedte, hogy kövesse Soulnesst.

A billentyűs aggodalmas tekintettel az orvos felé fordult.
- Elnézést de… - Kezdte Micha, nem tudta kifejezni a kérdést. Az orvos kérdőn ránézett majd bólintott.
- A barátja sokkal jobban sérült lelkileg, mint fizikailag… Látszik rajta… Valami olyan dolog történhetett vele nem is olyan régen, ami mély nyomot hagyott benne…
- Soulnessben minden egyes dolog mély nyomot hagy… - Morogta az orra alatt Micha. –Az a baj vele, hogy mindent megjegyez, mindent a szívére vesz..
- Az embert ebben a életkorban már nem lehet megváltoztatni… Esetleg kímélni… Én azt ajánlom pihentesse egy kicsit a fiút, fiatal, de ha stresszes akkor hamar ki fog égni… Már látszik rajta… Figyelje meg!

Micha komoly ábrázattal ment ki a többiekhez. Ez az utolsó mondat komolyan elgondolkoztatta. Soulness kiég? Ránézett barátjára, az komolyan ült a székben, piszkálta a gipszes kezét, és valahol nagyon messze járt, mérföldekre a kórháztól.
- Soulness… - Megfogta a fiú vállát, aki meglepett pillantással ránézett. –Felébredtél?
- Nem aludtam…
- Most mi baj van?
- Nem tudom, hogy mennyire higgyek Miának… Mi van ha…?
- Hogy feltételezhetsz ilyet róla?
- Nem tudom… az rózsa…
- Te nem vittél neki rózsát? És mit kaptál érte… szerintem nem azt amit Laus…
- Te Mia pártját fogod?
Micha elmosolyodott.
- Ha a helyedbe lennék, én rögtön hazamennék, és kiengesztelném…
Soulness viszonozta a bíztató mosolyt.
- És miért vagy ennyire biztos benne?
- Amikor elraboltak… Miát, Laus hívta fel, és ő ment ki a reptérre érte…
- És?
- Mia utána mindenkivel összeveszett… Zárkózott volt… Tehát Laus szerintem már akkor is nyomult…
- Hogy is hihettem hogy…? - Soulness mérges volt magára.
- Ne bánkódj! Még rendbe hozhatod! –Micha megpaskolta Soulness vállát.
- Ugye tudod hogy neked hiszek?
- Tudom, de ez nagy hiba…
- Tudom…
- Akkor el kéne indulni. –Micha felállt, intett a két fiúnak, és kifele vették az irányt.
Micha egész úton titkon Soulnesst figyelte.

- Mennyire megváltozott… - Gondolta a billentyűs, figyelve barátját aki üresen nézett ki az ablakon. –Úgy tűnik nem is ismerem. A régi Soulness nem is tétovázott volna a barátnőjének adott volna igazat. Nem kérdezett volna meg, de… Most olyan bizonytalan. Már nem szeretné Miát? Vagy ennyire megtörte hogy elrabolták? Megmásította volna a szemléleteit…?
- Micha mit nézel ennyire…? –Soulness felháborodva nézett a fiúra.
- Semmit…
- Ennyire hiányzott hogy nem láttál?
- Soulness hagyd ezt abba! –Micha erőltetetten felnevetett.
Mintha Soulness régi énje sikoltozva kapaszkodna, hogy visszatérjen ismét. Valaki letaszította. Nem Mia volt, Soulness nem akkor változott így meg, amikor találkoztak. A betegség a hibás? Friol? Laus?
Hasonló történetek
7886
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
4882
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

vadcsikó05 ·
szia!Nagyon tetszik a regényed és nagyon várom már a folytatást!
Gratula :heart_eyes:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: