Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ghoostlights 1.rész : A ház

200 évvel ezelőtt, a távoli Brandney város lakói még boldogan éltek.
200 évvel ezelőtt, a Vermar utcában piros tetejű házakat lehetett látni. Aztán történt valami.
Egy Vladimir Berous nevű ember érkezett a városba. Vett egy kis házat a Vermar utcában, közel a temetőhöz, majd beköltözött. Senki nem tudta honnan jött. Az utca lakóinak egy idő után feltűnt, hogy az ismeretlen férfi körül valami nincs rendben. Ugyanis a szomszédai nap mint nap arra lettek figyelmesek, hogy semmi életjelet nem látnak a ház körül. Ez egy időre felkeltette az emberek érdeklődését a ház iránt, de ahogy az idő múlt az emberek érdeklődése egyre inkább alábbhagyott, egészen addig, míg az egyik szomszéd lány látott valamit, és azt elmesélte a nála 9 évvel fiatalabb iskolatársának:

- Képzeld, tegnap este arra ébredtem fel, hogy a szomszéd házban ordibálnak. Nem tudtam ki lehet, ezért felkaptam a köntösömet, és kimentem az erkélyemre. A házból fény szűrődött ki, pedig én azt hallottam, hogy nem lakik ott senki. Az erkélyemről pont beláttam a ház egyik ablakán. A benti falára árnyékképek vetődtek, ezért ki tudtam venni egy nőalakot, és egy magas férfiét. A férfi először úgy látszott megcsókolja a nőt, majd nagy meglepetésemre, a nadrágja zsebéből előhúzott egy kést, és a nő hátába döfte. Nem mondom nagyon megijedtem, ezért akkorát sikoltottam, hogy a házunkban mindenki felébredt.

De hiába meséltem el a családomnak, hogy mit láttam, nem hittek nekem. Azt mondták, abban az ős öreg házban nem lakik senki, és sohasem lakott, így lehet, hogy képzelődtem.
De én tudom, mit láttam, és be fogom bizonyítani.
2 nap elteltével a lány és két iskolatársa elhatározták, hogy bebizonyítják a gyilkosságot, ezért betörtek a házba az éjszaka közepén.
Másnapra a három gyerek fejét a lány háznak az ajtaja előtt találták meg.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
7260
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
16093
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
LtJaci ·
OKok... Jól kezdődött, de túl rövid... A gyerekek sorsát, felfedezéseit kifejtheted volna... Már ha nem az a célod, hogy ne derüljön ki semmi...

Legyen részletesebb és véres! Folytasd!!! ;)

Hamvas vadrózsa ·
Köszönöm,köszönöm.Ígérem folytatni fogom, ahogy lesz időm. :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: