Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg.
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Károly, a barna rövid hajú férfi belenézett a visszapillantó tükörbe.<br /> Majd kikapcsolta...
Szűz (és nem annyira szűz) lányok és fiúk áldozati oltáron, kereszten, vesztőhelyen vagy egy...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Könyörgöm ne folytasd! Ez meré...
2024-07-05 16:02
kaliban: Nem kérek folytatást! Először...
2024-07-05 15:36
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

fitalkori felavatasom folytatasai.

Fiatalabb mint en.most is oda tart.hol laknak??fonyodon.na akkor jo sokaig egyutt megyunk.en marcaliba megyek.teljesen hetkoznapi dolgok voltak a temak.es hirtelen sirni kezdett.mondja meg 65 eves vagyok aferjemisis.ne torodjon vele csinos asszony majd talal masikat.picit az ablakot engedjem le?? Nagy a hoseg.igen az jo lenne.folyik rolam a veritek.kigombolt ket gombot.szep nagy mellei voltak.Mar regota tart a viszonyuk.nesirjon..ilyen formas nonek hamar lessz tarsa.csinos is az alakjais jo.talal part. Gondolja?persze nekemi tetszik( vigasztaltam )ezt biztosan mondja?mi yetszik rajtam?erre nem szamitottam.szep agy mellevan kere csioje jo labai.szoval minden.igy jo ahogy van.koszonom kedves jolesik.a balkezet a combomra tette.hat nemsoka fonyodra erunk.akezet a farkamig huzta feles simogat.kezdtem merevedni ez jol latszott a nadragomon.es a dudorra tette a kezet.ketyot simitott es mint karo uugy merevedtem.ne simogasd mert elsulok.temyleg?a combjra tettem a kezem.megfogta es teljesen a punciaig vitte.fonyodon a hegyen lakom.mondja merre menjek.navigalt.a haz elott altam meg.jojjon be meghivom uditore.hat idaig hozott es bese mutatkoztam.klaudia.es ne magazodjunk.megcsokoltuk egymast.a keze a farkamon dorzsolte.en kozben a mellet.jo kemeny vagy es eleg nagy a farkad.kibujtattam atartobol oket es abimboit szivogattam.vekozzunk.gyorsan levettunk mindent.te ez nagyon nagy farok.mekkora?ekkora a ferjemnek nincs.18centi.es tovabb huzogatta en ujaztam a pinajat.nevarjunl gyere dugjalmeg.a heveron fekve kezdtem a pinajat nyalni szethuztam a lukaba anyelvem bedugtamorulten elvezte.gyre addiide a farkad.bekapta es utemesen szopott.gyere most szet kurom gyonyoru pinadat.vallamra vettem a labait es lassan nyomtam be.hu ez vastag nagy is de tedd be az egeszet tovig.lassan benn voltam teljesen.kezdtem lasan majd gyorsabban baszni.ki a makkig majd tovig.elelvezek tovig benne voltam a mehszaja faszomon es bele elneztem.az utolso cseppig.es meg eleg kemeny voltam es tovabb dugtam ois lmentmar parszor erzem elsulok jo moost.egyszerre elveztunk el.kicsit meg benne maradtam.kihuztam belole.fekudtunkes fogja a farkamat.figyeljel hogy tudok kefelni?nagyon jo veled es hogy tovig mehettem beled??es hogy a faszomra feszutel az nagyon remek volt.a paromnak tiz tizen ketto es vekonyabb a szerszama.az soha nem nyalta se a mellem se a pinam csak siman bedugta par lokes nem mindig sult el ennyi gecivel.nem engedte hogy szopjam.
Na ilyen nemi eletunk volt.
Nem volt ijen ferfi mint te.szeretnem a faszodat amikor all lefotozni hogy legyen emlekem hogy ilyen is van.jo?renbem van enis kernek rolad aktot??bekapta es felszopta kemenyre.polaroid gepe volt.keszitett ot hat fotot.enis rola.oltoztunk es elkoszontunk egymastol.a meglepetes csak ket honap mulvaert.vizsgalatra orvoshoz fonyobra rendeltek.ultunk a varoban.en kovetkeztem.es az orvos.
Klaudia volt.alaosan adta a leletet.varjal meg egy pacieknsem van vissza.megvartam.beultunk egy vendeglobe.elmeselte a valasat.miert nem mondtad hogy doki vagy?? Mert akkor fontosabb volt minden meg nem kerdeztuk ki mivel foglalkozik.
De ez igy jo nem.?de igen.kicsereltuk a szamunkat209437396..sokszor volunk meg eggyutt.
De elment ausztriaba magan klinikara dolgozni.es csak telefonon beszeltunk.
Hat igy esett meg az en tortenetem.

Hasonló történetek
26194
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
21094
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: