Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Rémpásztor: Köszönöm. Most időben feltöltö...
2024-05-14 11:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Filozofálgatás - Az élet értelme

Mert mi is az élet értelme? Semmi. Én úgy látom, hogy az ember élete során kitűz bizonyos célokat, legyen az kisebb vagy nagyobb, és így tölti el kvázi az életét, mint a célok elérése. Például egy nagyon szegény embernek csak a "kitörés" a célja, nem is tudom mi volna más... kitörjön abból a közegből, mert mindenki szeretne egy falatot abból a bizonyos tortából. Rengeteg elesett embert látok, nem mondom, én is az vagyok bizonyos szinten, elesettek, mert például a párjuk hagyta el, és évek óta nem tudják feldolgozni. Vagy épp az ellenkezője, kialakul egy lelki frusztráció bennük, mivel nincs senkijük. Az utóbbi sokkalta nehezebb, holott nem is tudják mit akarnak. Valóban egy szerető, pozitív, lelki társa van szükségük, vagy csak a pinára? Pina vagy nem pina, ez itt a kérdés. (Már előre elnézést kérek a hölgy olvasóktól)

Mert valóban csak a lelki társat keressük, hogy legyen miért élnünk, ahogy az előbb leírtam legyen egy cél, hogy ezzel vagy azzal a lánnyal komolyabb lesz, és akkor minden klappolni fog? Érdekes.

Vannak akik pont ezt a Yolo filozófiát követik, miszerint egyszer élsz, használd ki.. vagy legalább is ezt próbálják sugallni a sok stílusérzéktelen színes egyéniségek. Végül is egyszerű az egész, de szerintem az élet nem arról szól, hogy felesleges balfaszságokat csináljon az embert, több helyen hintse el a magjait, ergo "élvezze" az életet. De itt kérem hol az élvezet? Tegyük fel hogy sikerül lefeküdnöd a munkahely per iskola per egyetem per tökmindegy, legszebb nőjével. Lelki társad ugyanúgy nem lesz, maximum beírod hogy egy jót dugtál, de mégis ott van, hogy az egész csak egy pár óráig tartott, aztán ugyanúgy elcseszettnek érzed magad.

Itt akkor szerintem elmondhatjuk, hogy egy bizonyos illúziót kell felállítani az agyban, életünk végéig. Hogy szeretnek, és viszont szeretsz, hogy a "lelkednek" jó legyen, így meg is feledkezel az időről. Ezek mellé persze ezért van az a sok foglalkozás/hobbi/összeülni a haverokkal, et cetera.

Maga az idő a legnagyobb ellenség az életben, de könnyedebbé/élvezhetőbbé tehetjük ha az agyunkat kellően becsapjuk.
Hasonló történetek
3927
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3725
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: