A kettlebell terem pincébe van, az öltöző elég kicsi, a szekrények középen vannak, körbe padok, egy kis zuhanyozó és egy WC is nyílik innen. Köredzés van, feladatok meg vanna határozva, idő mindenkinek más, hogy mikor végez. Edzés után bementem az öltözőbe, előszőr azt hittem üres, aztán észrevettem Vilit, hogy ül padon és iszik valamit egy kulacsból. Én is leültem, eléggé ki voltam fáradva. Pár mondat után, hogy hú ez durva volt, teljesen ki vagyok, Vili rám nézett és megkérdezte:
- Hogy állsz a férfias játékokhoz?
- Az mi? Mire gondolsz? – kérdeztem vissza.
- Edzés keményen, mint mindig, de ilyenkor páros edzés van.
- Aha, van egy párod és felváltva csinálni, vagy ilyesmi?
- Aha. És ezt meztelenül.
- Meztelenül? – néztem kikerekedett szemekkel. – Komoly?
- Aha. Érdekel?
- Huh…hát, meglepett…kik lennének?
- Dani vezetné az edzést, Sanyi, Zsolt és én. Én kerek párt.
- És rám gondoltál? komoly?
- Igen, mit szólsz?
- Értem Vili, de…hogy mondjam…értem…de mi van ha …ha…feláll?
- Ja, semmi. Úgy semmi, hogy az edzésen túl ott a játék. A párod. Segítitek egymás levezetni a gőzt.
- Hm..segíts megérteni, mire gondolsz.
- Segítenek neked, te segítesz kézzel, szájjal, seggel, ami épp adódik.
Lefagytam, értem én meleg pasi vagyok, de a többiek….
- De …de…Vili, te nős vagy, úgy tudom, nem áll össze a kép. Levegőt nem kapok.
- Ja, de kell ez a történet. Majd elfelejtettem, ott és akkor Dani bárkitől, bármit kérhet. Nos?
Néztem Vilit, negyvenes, őszülni kezdő, rövid szakállas, nem túl magas, zömök, izmos igen jó férfi. Így nem néztem rá, soha, hisz edző társak vagyunk, jó három éve. Edzés után mindenki rohan, viszonylag közel lakunk, zuhanyozás legtöbbszőr kimarad. Vilit soha nem láttam meztelenül, az tény.
- Te, én levegőt nem kapok. Hazudnék, ha azt mondanám nem csábító az ajánlat…legyen, jövök. Mikor lesz, mit kell tudnom?
- Szuper. Holnapután este nyolckor lehet bejönni, levetkőzünk, majd irány terem. A „program” meglepetés, Dani összeállít valamit. Tíz körül tervezünk végezni. Most Zsolt hoz egy kevés bórt, lazulni, ja és gumit és síkosítot.
- Mások is jönnek, azt lehet tudni?
- Nem, zárt klub ez.
- Ok…még mindig alig hiszem.
- Jó, én indulok haza. Akkor holnapután. – felállt, én is, kézfogás. A szemebe nézett.
- Örülök, hogy igent mondtál.
Két napra rá, úgy öt perccel nyolc előtt oda értem. Danin kívül a többiek is ott voltak már. Zsolt és Sanyi valamivel fiatalabbak, mint mi. Sanyi magasabb, szőke, szálkás srác, az a szőrtelen típús, ezt azért tudom mert már voltunk együtt a zuhanyozóba. Zsolt alacsonyabb, zömök mint Vili és jó szőrős férfi. Ezt is már tapasztaltam. Beszélgettünk mintha rendes edzésre jöttünk volna. Megjött Dani, nyitott, indultunk lefelé. Az öltözőbe bementünk és pár perc múlva csupaszon álltam és néztem mit kellene csinálni. Vili melletem épp a szekrénybe tette a dolgait. Hát, igen,..igen jó pasi. Rövid és sűrű szőr ott ahol kell, szerszám sem semmi. Ekkor megszólalt Dani aki meztelen volt ő is.
- Nos kezdjük. Indulás a terembe. Szokásos bemelegítő kör előtt, koccintsunk
Bementünk a terembe, Zsolt hozta a két üveg rozét és egy kis szatyrot…később kiderült ebben vannak a gumik és a sikosító. Sanyi poharakat varázsolt elé. Körbeálltunk, kezünkbe a poharakkal. Néztem a többieket, hihetetlen látvány és itt, ahol három éve heti két három alkalommal meghalok. És…húha…Dani és Zsolt farka már kemény.
- Nos uraim, egészségünkre és kezdjük el. Laci még nem ismeri a szabályokat, elmondom vázlatosan, de majd megtapasztalod. A pároddal felváltva csináljátok a sorozatokat. Feszültség levezetésre, nevezzük így, kérhet a társad, ez lehet maszti, simogatás, szopás, dugás, vagy bármi. Amit kér megteszed és amikor akarod te is kérhetsz. Mindez két sorozat között lehet, közben a gyakorlatra figyelsz. Én kérhetek bárkitől bármit, te tőlem nem. Érthető?
- Igen, persze. – mondtam, miközben ezerrel vert a szívem.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-24
|
Novella
Egy balulsikerült kapcsolatfelvétel elgondolkodtató története.
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Férfias játék.
Hozzászólások