Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

FEAR:A szálló (1.rész)

FEAR: A szálló (1.rész)

A kitalációm egy kicsit piszkosnak mondható szállóban játszódik, ahova egy olyan ember (is) beköltözik, akinek van egy kitalációja. Csak hogy ez most véres igazsággá válik.
Itt kezdődik a rejtély, melyet senki se tud megoldani...vagy mégis?…


Meglátta a szomszéd ablakán a vért. A kést zsebébe csúsztatta. Könnyedén belesimult. Nem is törődött vele, hogy mit tett. Grimaszolva átlépett a holttesten. Csak úgy kopogott a kemény kövön az új tűsarkúja. –Becsukta a könyvet. És elvigyorodott. Ránézett a címre: „Ne bűnhődj, csak ölj”
- Hmm… ez a könyv jobb, mint ahogy halottam róla - gondolta Craig (ejtsd: Krég).- na de elég most ebből! Még rengeteg dolgom van ma.
Az ágya felé nézett. Szokásos látvány… A földön a piszkos ruhák még mindig nem lettek kimosva. Ágya ugyanolyan szétszórtnak látszott, mint ő maga. A falak fehérek. Nem is. Szürkék.
Ablakok kerete repedezett. Az üveg pedig homályos a kinti hidegtől.
Felvette fekete kalapját és napszemüvegét. Kivette kabátzsebéből a kulcsot és bele akarta nyomni a kulcslyukba. Ekkor meghallotta a csörgést. Csörgést a zárban.
Megmerevedett.
Jobb szeme elhomályosodott. Szemére ráfojt a vér.
Nheeem… te nem létezel! Csak a képzeletemben!- suttogta. Életereje már nem maradt. Valahogy elszívódott, mint testnevelés órán egy 30 perces futás után a gyereknek.
Laptopja megremegett és kirepült a homályos ablakon. Tükör-reccsenés élesen hallatszódott a csöndes és tiszta hideg miatt. Craig tovább izzadta saját vérét…

Az ajtó nyikorogva kinyílt. Craig összeesett. Térdei is már véreztek. Teste földre rogyott. Megérezte a fájó sebet, ahogy a hideg faparkettához ér. Szájából kifröccsent némi piros és sárga színű folyadék.
Az ajtó mögött meglátta az alakot, melyet már oly régóta ismert. A saját kitalációját.
Az kis termetű alak, melynek arcát eltakarta feketehaja, egy köntösben volt. Az is koromfekete volt. De egyik szemét meglátta. Lila volt.
Kérh… lek neh bhántsh! - nyögte ki Craig. Lehajtotta fejét. Egyszerűen nem bírta tovább tartani. Újra kibuggyant belőle egy vércsomó. Homlokán egyre hevesebben folyt a lötty… de egyre átlátszóbban is.
A feketehajú kislány most lecsukta lila szemeit.
Craig érezte, hogy vérzése eláll. Elmosolyodott.
Köszönöm.- mondta Craig most már tiszta hangon és közben leporolta magát- Nem is tudtam, hogy létez- (letezel). Lélegzete elakadt. Nem a kislány látványa miatt. Az sose rémítené meg. Hiszen ő találta ki. Hanem szabályosan fuldoklott. Meglepődötten ránézett. Lila szemei most mérgesek voltak. Kezét hirtelen előre rántotta köntöse alól.
Craig légcsöve újra szabad lett. Lélegzett. Most mást érzett. Bizsergést az egész testén. Vagyis nem. Csak az egyik felén.
- Mit csinálsz? - kérdezte tőle. Hangjában ott motoszkált a félelem és a kíváncsiság.
Nem válaszolt. Kezét ökölbe szorította. Craig teste, mint egy ágyúgolyó, nekicsapódott a falnak. A fal behorpadt. Nyílások keletkeztek rajta, amikből ömlött a vakolat.
Craig elvesztette eszméletét.

Mikor felébredt ugyanott volt. A kitalációja most ott kuporgott az ágya mellett. Feje lefelé nézett.
- Ezt meg miért csináltad?! - ordította. Mérges lett. Felállt. Nem törődött vele, hogy újra vérezni kezd. Vakolatpiszkos ruhájában sétált a lányhoz, mely most felemelte fejét.
Odaért megfogta a hajánál és felhúzta földről. Szemét újra elhomályosította vére. Ruhája beitta vérét, mely már egész testéből ömlött. Véres karjával addig húzta fel a lány haját ameddig pontosan egyvonalban lett a fejük.
- Mond el, hogy mért csináltad!!! - ordított rá. Szeme kidülledt. És löktetett. A lány csak egyik szemét nyitotta ki és a száját, melyből éles fogak meredeztek ki. Meglepődött. Nem így képzelte el őt. De a kitaláció már nem foglalkozott vele. Beleharapott Craig karjába. Felordított. Aztán a nyakába, s végül a fejébe. Csámcsogó hangon fogyasztotta el „gazdáját” A szálló második emeletén…

(folyt. köv.)
Hasonló történetek
6554
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
6436
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Hozzászólások
További hozzászólások »
mandula ·
Ez most világos, mint a vakablak...de csak, mert nem olvasok horrort, úgyhogy nekem új.Gondolkodom, hogy majd, kiért nyafogjak... :wink:

Endana Telares ·
Ez nem lehet plágium, maximum fanfic. Előbbi akkor lenne, ha hivatalosan kiadnák a művet, és bizonyíthatóan egy másik írásbeli mű történetét mesélnéd el, vagy egy komplett szereplőt, nevet lopnál, stb. Kivéve az olyan lényeket, mint például a vámpírok, farkasemberek, amiket már ötmillióan felhasználtak. De ha már olyan teremtményt akarsz átvenni, amit egy író saját magának talált ki, az már plágium.

TAKI-nak: először is olvasd el a Végítéletet, az 2000 oldal, illetve az Az-t, ami szintén 2000 körül van. Az az igazi könyv, ami 1000 felett kezdődik! De ha a végükre érsz, hiányozni fognak a szereplők:( Legalábbis én ürességet éreztem, az Az után mindenképpen. És az elveszett gyerekkoromat sirattam.
Aztán: próbálj meg összetett mondatokat alkalmazni, mert ez így olyan, mint egy alsótagozatos házifeladata, tele tőmondatokkal, nyelvtani hibákkal.
Szerencséd van, mert még valamit akartam írni, de nem felejtettem el, úgyhogy most ennyi.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: