Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Evakuáció - 2

(szerző: szeretném előre figyelmeztetni a Kedves Olvasókat, hogy ennek a fejezetnek a vége, úgy tűnik majd, hogy lerágott csont. Én nem ezt az érzést akarom kelteni, mert egyáltalán nem ez áll majd a történet középpontjában, hanem a történet címét adó esemény. Kérlek, ne ítéljetek elsőre!!!)


Evakuáció - 2. rész

John berohant a munkahelyére. Illetve előbb akadályba ütközött: egy ajtó, amit egy belépőkártyával lehetett kinyitni.
- A francba! - szólt John, majd lerakta a két lába közé aktatáskáját, és belső zsebeiben kezdett el turkálni - Megvan!
Fölvette a földről a táskát, majd a kártyát felmutatta az ajtó mellett lévő lézerleolvasónak. Az ajtó kitárult.
- Csak tudnám, miért nem veszek már egy autót... - morfondírozott John, majd továbbrohant.
Igazából a rohanáson kívül nem sok történt az elkövetkező 15 percben. Néhányszor megcsúszott (most takarítottak, és ilyenkor nagyon csúszik a padló), ilyenkor John fölkiáltott, hogy "Rohadt Hyperia!". A Hyperia egy új fajta tisztítószer volt: felöntötték vele a koszos padlót, vagy tárgyat, amit meg akartak tisztítani, és a szer magábaszívta az összes port. Ettől olyan lesz a talaj, mint egy műjégpálya.

Amikor John elérte célját (a fővezérlőtermet), a főnöke odakiáltott:
- Hé, John, kicsit késtél... sőt... nagyon...
- Tudom, tudom... bocsáss meg, de fél nyolckor indultam el, vagy mit tudom én, hogy mikor, mert a lányom születésnapja volt.
- Tényleg? És hanyadik? - kérdezte a főnök.
- Hát, Tim, meg kell valljam, az én lányom már 8 éves. - mosolygott a büszke apa.
- És mikor született?
- Ööö... - vonta meg a szemöldökét John - De hát ezt te magad is ki tudod számolni, vagy nem?
- Ja, hát persze, csak most nem volt kedvem levonni 3865-ből 8-at, de ha akarod... - mosolygott Tim.
- Jólvan, elmondom, 3857. január 17-én született. - sóhajtott John - Hogy repül az idő, nem?
- Igen, bár a képek még mindig nem jöttek meg.
- És a kapcsolat még meg van? - kérdezte John.
- Persze, már le is szállt, bár egy "enyhébb" vihar 3 km-rel arrébblökte a tervezett leszállóhelytől az űrszondát, és majdnem belezuhant egy vulkánba.
- Ez mikor volt?
- Hát, úgy 10 perccel azelőtt, hogy megjöttél. - válaszolt Tim - Azért is jöttem ide, az előbb az egész épület itt volt bent.
- A fenébe, megint lemaradtam valami izgalmasról. - sóhajtott ismét John.
- Aha, hát persze: többmilliárd dollár veszett volna a semmibe. Na, de most már elég a dumából, kezdjed el a munkádat: várd a fotókat!
- Oké, csak leteszem a táskám - ezzel John leült a terem elejében lévő óriási kivetítő elé egy székre, a táskáját letette egy asztalra, majd összekulcsolta a kezét, és várt.

******

"Beérkező üzenet! Beérkező üzenet! Beérkező üzenet"
John fölriadt álmából, majd csipás szemmel körbenézett. A szeme fönnakadt a képernyőn - ami egyébként nem volt nehéz dolog, mert azzal szemben ült le, ráadásul 20 méter széles volt és 10 méter magas.
- Ööö... - mormogott álmosan John, majd a háta mögött lévő asztal elé ült egy számítógéphez, ami már be is volt kapcsolva. A monitoron ugyanaz a kép volt látható, ami a kivetítőn.
- Aszongya... klikk... igen... klikk... klikk... jelszó... vénusz55... igen... megvan...
John fölkapott egy a számítógép mellett lévő telefont, és tárcsázta a főnökének irodáját.
"- Halló?"
- Főnök, megjöttek a képek!
"- Igen? Máris megyek!"
- No lássuk... letöltés... klikk... megvan...
És ezután már csak a 45 kép számítógépre való megérkezésére kellett várni.

Tim közben betoppant a terembe 80 másik ott dolgozó ember társaságában. Az eddigi csönd örökre elszállt.
Odacsoportosultak John válla fölé, és a monitort nézték. Persze néhány okosabb ember inkább a kivetítőre figyelt, nekik nem kellett tolongani.
John folytatta a mormogást, amikor megérkeztek a képek:
- Megnyitás... klikk... na nézzük!
Most már mindenki a kivetítőre nézett. De meglepődtek. Az intelligens űrszonda úgy döntött, nem a Vénuszról készít fotókat, hanem valami egészen másról.
- Ez meg mi? - kérdezte felvont szemöldökkel kórusban legalább 20 ember.
- Nem tudom... - tette hozzá John.

A képeken ez volt látható: a sok csillag között egy viszonylag kisebb, sötét, szabálytalan, körre emlékeztető foltot lehetett felfedezni.
- Ez egy meteor? Vagy mi? - kérdezte magától John.
- Azt hiszem, igen. - felelt Tim - Látszik, hogy nem bolygó, hisz szabálytalan körvonala van, amennyire látni lehet, hiszen semmi sem világítja meg.
Ezután jöttek a lézer-fotók: ezen az egész testet különleges energia-lézer világítással világította meg a szonda, így már nem csak a körvonalai látszottak, hanem maga a teljes objektum, igaz, türkizkék színekben.
- Tudtam. Egy meteor. - mondta Tim - De miért ezt fényképezte le?
- Talán - szólalt meg egy ott lévő csillagász - a Föld felé tart, nem?
Mindenki odanézett. Döbbent arccal.
- Hát... lehet. - jegyezte meg Tim.

Ekkor egy "Adatok érkeznek!" felirat kezdett el villogni a kivetítőn.
- Na, most megtudjuk, mekkora. - szólt John, és visszaült a gép elé - hiszen a meglepődöttségtől neki is fel kellett állnia.
- Áh, látszik rajta, hogy kicsi, nézd meg... - jegyezte meg idegesen egy másik csillagász a monitorra mutatva. Ez egy elég laikus mondat volt, amire nem is figyeltek, hiszen attól is kicsinek látszódhatott, hogy messze van.
- Figyeljetek, olvasom! - kiáltotta John, majd elkezdte:
Távolság: 353 203 200 000 km
Sebesség: 1 920 000 km/h
- Atya Úristen! Ekkora sebességgel nem sok meteor száguldozik! - jegyezte meg ismét laikusan egy ember John mögött.
Átmérő: 32 000 km.
Ekkor mindenki elhallgatott. Még a légzésüket is elfojtották.
- Mit... mit mondtál, mekkora? - kérdezte Tim.
- 32 000 km-es meteor, hallottál már ilyet? - vigyorgott John - Ez aztán a titán!
- Ez meg mi?! - mutatott rá egy adatra a monitoron egy csillagász, aki szintén John körül állt.
John odanézett arra a sorra, ahová a férfi mutatott, majd felolvasta:
- "A fent leírt adatok alapján, valamint a Föld keringési idejének és pályájának figyelembe vételével kiszámolható, hogy az objektum 183 960 óra múlva keresztezi a Föld pályáját."
- Jézus Isten! - kiáltottak föl rengetegen a teremben.
Timen látszott, hogy gondolkozott: forgatta a szemét, és a körmét rágta, majd megszólalt:
- Szűz Mária, az 21 év!
- Mi?!
- Hogyan?!
- Mit mondtál?!
Így ordítottak föl sorban az ott álló emberek.
John is fölállt döbbenetében:
- Ez azt jelenti, hogy egy a Földnél... ööö... - itt elgondolkozott picit - majdnem két és félszer nagyobb meteor, ami szinte abszurdum, véletlenül pont keresztezi pályáját a bolygónkkal, és eltarol minket, mint holmi kuglibábut?!

Tim nem válaszolt. Csak csöndben, lassan kisétált a teremből. A terem ajtajában visszafordult egy mondat erejéig. Idegességében izzadt, és dadogott:
- El...ellenőrizzétek, hogy... hogy jók-e az adatok... az irodámban leszek...
A teremben lévő kb. 80 ember is némán meredt maga elé, még körülbelül 5 percig. John fölkapta a számítógép mellett lévő mikrofont, majd beleszólt:
- Vé... Vénusz 55-ös ű-ű...űrszonda, jelentkezz! Ellenőrizze az adatok helyességét. Vége...
Letette a mikrofont, majd szó nélkül ülve maradt. Ekkor kifolyt egy csepp könnye.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
3646
Dzséjt örömmel forgatta fénykardját. A zöld penge könnyedén hárította el a felé suhanó lövedékeket, szelte ketté a droidvázakat. Aztán meglátott egy alakot a forgatag közepén és elindult felé. Közben folyamatosan forgatta, pörgette fegyverét, minden mozdulattal elpusztítva egy droidot. Aztán hátát nekivetette Nakata Kortel Jedi mesternek, s ketten együtt halálos táncba kezdtek...
3271
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tom55 ·
Nekem tetszik, eddig jó a történet, bár kicsit zavar, hogy már ennyire a jövőben vagyunk.

Várom, hogy még mi fog kisülni ebből... :wink:

Üdv!

sourcerror ·
"szeretném előre figyelmeztetni a Kedves Olvasókat, hogy ennek a fejezetnek a vége, úgy tűnik majd, hogy lerágott csont. Én nem ezt az érzést akarom kelteni, mert egyáltalán nem ez áll majd a történet középpontjában, hanem a történet címét adó esemény. Kérlek, ne ítéljetek elsőre!"

De akkor miért nem lehet a fölösleges részeket (a lerágott csontot) kihgyni, vagy tömören összefoglalni?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: