Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Esther

-Nézd Esther, szeretnélek megbaszni!

Ez a durvának ható mondat egy szilveszteri buliban hangzott el, amikoris az eléggé felfokozott hangulatban az alkoholtöbblet hatására megmozdultak az ajkaim. Esther a kolleganôm volt, sôt mi több a fönököm is. A pofátlanság határát súrolták az elhangzott szavak, de a harsogó zene, a villogó fények és az egész szituáció miatt nem volt az.

Mikor kimondtam hirtelen visszakozni szerettem volna, reméltem, hogy ez az egyetlen mondta talán nem is jutott el a füléhez. De hiába reménykedtem, mert láttam az arcát és azt is láttam, hogy értette mit mondtam. Harag, kíváncsiság, egy kis gúny keveredett abba a grimaszba, amit vágott. De a táncos forgatagban gyorsan elkerültünk egymás mellôl és mikor ismét szembe álltunk egymással, már semmi sem utalt arra, ami korábban történt. Talán annyi, hogy egy fél másodperccel tovább nézett rám.

Esther kb. két éve került a céghez és már egybôl vezetôi pozícióba. Eleinte nem örültünk neki, a régi fônökkel nagyon jó kapcsolatot ápolt a 12 beosztott. De kellemesen csalódtunk, Esther igazságos volt és következetes, nem hajcsárkodott, megértôen viselkedett ha problémánk adódott. Nem véletlen tehát, hogy fél évvel késôbb már mindenki odáig volt érte.

Ehhez azért nagyban hozzájárult nôi mivolta. A 12 beosztottból 11 férfi alkalmazott koptatta az íróasztalokat. Azt hiszem Esther tisztában volt azzal, hogy mekkora hatást tud elérni mint nô és ezt alaposan ki is használta. Mindenkire mosolygott és valljuk be néha kacérkodott is. Igaz, senki sem tudta volna bizonyítani, hogy direkt hajolt elôre annyira, hogy az ember megpillanthassa melltartóját, vagy hogy direkt kacsintott-e. És ô nagyszerűen kihasználta ezeket az apró nüanszokat; az osztály remek teljesítményt nyújtott és ez fôleg Esther vezetôi képességének volt köszönhetô.

Csinosan öltözött, sosem vett fel ízléstelen ruhákat. Tárgyalásos illetve egyéb fontos napokon felvett kosztümben ugyanolyan izgatóan és szexisen hatott, mint az egyszerűbb napokon hordott farmerben. Egy igazi nô volt, akibe szinte minden férfi "szerelmes" volt.Magyarán le akart vele feküdni.

Magánéletérôl nem tudtunk semmit. De nem is érdekelt. Maga a tüneményes jelenség számunkra elégnek bizonyult és mindenki azt gondolt róla amit szeretett volna. Aki kevesebb mosolyt kapott azt híresztelte róla, hogy biztos leszbikus, aki pedig többet, az pedig hogy egy földreszállt angyal. Na, ha angyal nem is, de eléggé tökéletes nônek hatott.

Varázslatosan tudott uralkodni a 11 kanon. A máskor sörözôs, nôket kibeszélôs társaság - magamat is beleértve - úgy serénykedett a kezei alatt, hogy öröm volt nézni. És ennek persze meg is volt az eredménye. Érdekes, de egyikünk sem mert kikezdeni vele. Talán most én voltam az elsô, aki ilyen messzire merészkedett. Talán kedvelt engem, nem tudom, fogalmam sincs a többiek mennyi melltartóvillantást és mosolyt kaptak tôle, így nem tudok viszonyítani.

Szeretett megváltozni, többször is teljesen más frizurával állított be. Amennyire meg tudtam figyelni, szerette az új ruhákat, cipôket táskákat és amikor tehette vásárolt is.

És mégis megmutatta magát nekünk, meghívott szilveszterre minket. Na nem mindenkit csak azt a 7 hímet, akikkel jobb kapcsolatot ápolt, mint a többiekkel. És most itt viháncoltunk ki tudja hány ember k
Hasonló történetek
21454
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
15798
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: