Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg.
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Károly, a barna rövid hajú férfi belenézett a visszapillantó tükörbe.<br /> Majd kikapcsolta...
Szűz (és nem annyira szűz) lányok és fiúk áldozati oltáron, kereszten, vesztőhelyen vagy egy...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Könyörgöm ne folytasd! Ez meré...
2024-07-05 16:02
kaliban: Nem kérek folytatást! Először...
2024-07-05 15:36
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Értelem - 1.fejezet

Semmit nem értek.
Pisztollyal a kezemben, a fejemnek szorítva állok a szoba kellős közepén. A szívem ilyen vadul még az életbe nem vert. És valószínűleg már nem is fog. A falat bámulom cikázó tekintettel, homlokomon érzem a verejték cseppjeit.

Semmit nem értek.
A feleségem az ágyon fekszik, két golyót eresztettem belé. Egyet fejbe, egyet hasba. A fiamat is lelőttem. Hazajöttem, fegyverrel a kezemben, és megöltem őket, de fogalmam sincs, miért. Legbelül ártatlannak érzem magam, pedig tudom, hogy a bűnöm megbocsájthatatlan. Ezért gyáva módon végzek magammal is, a pokolba zúdítva ezzel az egész családot.

- Miért? - ordítom könnyes szemmel a fehér falnak. Nem tudom elhinni, hogy Jack Shephard élete így ér véget. Mindig is hosszú és sikeres életről álmodtam. Egy szép befejezéssel. De mindent elrontottam.

Visszaemlékszem, ahogy a fiammal játszottam, amikor felmásztunk egy dombra, és én a magasba emeltem őt. Visszagondolok arra a gyönyörű percekre, amit a feleségemmel éltem át.

Az érzelem eluralkodik rajtam, könnyek szöknek a szemembe, onnan pedig le a földre, a ruhámra. Sajnálom, hogy ez így történt, de azt legfőképpen, hogy érthetetlenül haltak meg. Abban reménykedem, a túlvilágon majd megértem.

Erőt veszek magamon, és férfi módjára véget vetek az őrületnek. Az ujjaim a ravaszra feszülnek, arcom elkomorodik, testem megremeg. A pisztoly csöve még erősebben nyomódik a halántékomra.

Vajon létezik-e purgatórium, vagy mennyország? Hová kerülök, ha elsütöm a fegyvert? Tényleg minden ember egy vakító fényt lát utolsóként?

Behunyom a szemem, és meghúzom a ravaszt...
Hasonló történetek
3683
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
4704
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: