Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:03
VR
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:02
VR
mozgi: Szuper volt!
2024-11-22 18:40
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én meg a csajok 2.

Reggel egyszercsak felpattan a szemem. Érdekes módon senki sem alszik már, mindenki nyitott szemmel néz.
- Mi van? - nézek a lányokra.
- Tudsz róla, hogy horkolsz? - kérdezi Nat, és kitör belőlük a nevetés.
- Ha- ha! Nagyon vicces - mondom savanyú képpel.
- Éhes vagyok. Lemegyünk? - kérdezi Angel.
Lerobogok a lépcsőn és berontok a nappaliba. Senki. A konyhában szintén.
Most mi van? - töprengek. Anyuék elmentek volna?
Nincs más, meg kell kérdezni Davidet. Szar ez így korán reggel.
Kopogás nélkül berontok, David ágya mellé robogok.
- Mi van? - néz ki a takaró alól, ásítva. A haja tökre összekócolódott, mint valami kakadunak. Úgy néz ki, mint egy allergiás róka.
- Anyuék? - kérdezem, és reménykedek, hogy gyorsan válaszol, ugyanis David szobájában. . khm. hogy is mondjam, kissé szalonképtelen szag van.
- Mit tudom én. Ja, a bútoraid veszik meg.
- Óh, oké.

Kirobogok, és becsapom az ajtót.
- A bútoraim veszik meg.
- Em, figyelj, neked David ugyebár a bátyád, és feltételezem, a legtöbb dolgot megbeszélitek.
- Hát - mondom sóhajtva - nem nagyon, de mondd, Jo.
- Van barátnője? - kérdezi Jo és Nat kórusban.
- Nem, nincs - mondom, aztán kapcsolok- Te jó ég!Nektek teszik a fogyi bátyám?
- Nem!!! - kiált fel Jo.
- Kuss legyen már, felébred! - mondja Nat, és nagyot sóhajt.
- Már fenn van - mondom savanyúan, és benyitok.
- Fenn vagy?- kérdezem.
- Nem, most haltam meg. Húzz már, te kis hülye!
Na jó elegem van!
- Menjetek le légyszi a földszintre, van az asztalon valami nyúltáp - asszem műzli, vagy ilyesmi- és egyetek, ok?

A lányok leszivárognak, én meg berontok az idióta bátyám idióta szobájába.
- Na jó, ha még egyszer így beszélsz a barátnőim előtt velem, akkor tuti, hogy nem marad egyben a Pamela Anderson posztered! - sivítozok.
- Maradj már, pulykatojás - vigyorog - Nincs is Pamela Anderson poszterem.
- Akkor mittoménmid van! Azt is letépem!
- Mit tépsz le? - kérdezi szemöldökráncolva, én meg rájövök, hogy nagy hülyeséget mondtam. David lassan az ajtó felé fordítja azt a hülye, fekete, kócos haját, és az ajtót bámulja. Megfordulok, és a lányokat látom az ajtóban hallgatózni.
- Szóval figyelj, te majom. Ha folytatod, nem állok jót magamért! I- DI- Ó- TA!!!
Kicsattogok a hülye klaffogós papucsomban, és bevágódok a szobámba. A csajok utánam.
- Ez mi volt?- kérdezi Jo.
- A bunkó bátyám szadizik velem.
- Hát - vigyorog Nat- , nézz ki az ablakon.

Kinézek, és Harryt látom a ház előtt. Ez komoly! Felkapunk valami göncöt és leszaladunk a lépcsőn. Megszólal a telefon. Basszus!
- Siessetek, tartsátok itt, én lerendezem.
- Halló?- szólok a kagylóba-
- Szia, biztos Em vagy - piheg bele egy selymes hang a kagylóba - Davidke ott van?
- Ja - mondom és felordítok - DAVID, TELEFONÁTAK!!! - és a hatás kedvéért hozzáteszem: - TE ROHADT KIS BUZI!!!
Lecsapom a telcsit, kirobogok. Harry ott van, rám mosolyog. A szívem valahogy gyorsabban ver, a kezem izzad. Te jó ég! Hülyén vigyorgok, a nap a szemembe süt.
- Szia - mondom vékony hangon.
- Szia - mondja Harry, és valahogy furán néz ki. Mintha a szeme zöld lenne.
- Hogy érzed magad az új házban? - kérdi.
- Jól! - de még mennyire! Nem is tudja mennyire imádok itt lakni!
Hasonló történetek
3252
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
5651
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
A Doktor ·
Ha a folyamatvezetést nézzük, elmondható, hogy strukturálisan taljesen adekvát ez a sztori, jól referál a redundens kifejezésekre.

Fabrik ·
Szerintem annyira nem rossz, csak irtó rövid. Ha elvonatkoztatok, és nem mint lány vagy tiniregény-részletet olvasom, akkor tökre jó. Csak nekem picit sablon ez az "utálom a bátyám, mert amcsi picsa vagyok" stílus. Nehogy félreértsd, nem akarlak bántani, csak nekem túl filmvígjáték-izű. Amúgy mondom, nekem tetszik. :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: