Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

emlék...

...A vér ömlött a lány csuklójából. A kés és fal véres volt. A fal egy névtől melyet ő írt fel rá a saját vérével. Szerette a fiút, de ő eldobta magától. Egy újabb fiú, egy újabb csalódás. Egyszerűen csak megakart halni. Ahogy a földön feküdt rátörtek az emlékek. Ugyanebben a lépcsőházban voltak akkor is. A fiú úgy szorította, mintha soha nem akarná elengedni. A lány a mellkasára hajtotta a fejét és lehunyta a szemét. Órákig ölelkeztek így. De a fiú nem szerette igazán. Csak törődésre vágyott. Kihasználta a lányt. A naív kislányt, aki sokáig nem felejtette el. Mindig rá gondolt, hiányzott neki az ölelése, az illata, és ahogy a fülébe suttogott. Sohasem értette, hogy a fiúnak miért kellett ezt tennie vele. A szakításuk után, ha találkoztak, ugyan eljátszotta a lány, hogy már nem érdekli, de a szíve mélyén, nagyon hiányzott neki. De mikor –kb. 5 hónapja - utoljára találkoztak egyszerűen nem bírta ki, és sírva fakadt. Persze gyorsan el is tűnt a fiú szemei elől. Hetekig csak erre bírt gondolni.

De ezek a hetek elmúltak és most ott feküdt a lépcsőházban, a saját vérében. Még élt, és tudta hogy a fiú bármikor jöhet, hiszen itt lakik az egyik barátja, és szinte mindennap felmegy hozzá. A lány könnyei végig folytak az arcán, ami már holt sápadt volt. A teste teljesen elzsibbadt a vér hiányától. A szíve egyre gyengébben vert. A lány nem hallotta, de a bérház ajtaja kinyílt, és a fiú lépett be rajta. Megszokott ütemében ment volna előre, de mikor a folyosó végén a lépcsőházhoz ért, megállt, és leborult a földre. Mindenütt vér és a falon az ő neve.
- Úristen! - mondta a fiú, s közben sírt. A lány utoljára azt suttogta a fiúnak:
- Egyszer te is meghalsz, és akkor újra találkozunk.
Majd a szemei lecsukódtak és meghalt.
Hasonló történetek
3830
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3721
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
..jázmin ·
Miért kell mindig leszólni más érzéseit???!!!Örülj hogy te nem éreztél még így és kész fogdd be,nem azt kell nézni hogy közhelyesE vagy nem?!Nem érted mert nem voltál még ilyen helyzetben_örülj neki

AIR_ ·
Az érzést megérteni nem nehéz nagyon sokan voltunk ilyen helyzetben ellenben ez vmi 14-16 éves lány-fantázia.Ilyen feketére festett hajú, körmű kishölgyemények agyában születik és vagy vkit ostromolnak vele, a bátrabbak meg több embert...
a megfogalmazás nem rossz csak a sztori nagyon gyerekes avagy nagyon holywood-i akar lenni ami nagyot ront még magán az érzésen is... :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: