20
A Nagy Terv.
Kinich Achau a kód segítségével megfejtette az aranylemezekre írt jövendöléseket. Miután készen volt a megfejtéssel elkészítette a hadműveletek vázlatát, majd referátumra jelentkezett Kukulkánnál. Kukulkán nagy érdeklődéssel hallgatta a jelentést.
- Elkészültem a megfejtéssel és a valószínű válaszcsapások kidolgozásával is.
- Hagy hallom, vezesd elő!
- Az első hat lemez szinte szóról szóra leírja,azokat a momentumokat, amelyek az időszámítást követő első évezredben bekövetkeztek.
-Vázold nekem, mik voltak ezek a főbb momentumok!
-Az első három lemezen, az emberiség ébredése, a fáraók és Atlantisz korának az előrevetítése volt. Fényesen felfelé ívelő klasszikus fejlődési fokon át, az emberiség eljutott a szépség, művészet, és tudomány egy, a népességet, természetet és ökonómiát nem veszélyeztető boldog korszakába.
-Ez volt az, az időszak, amíg engemet vissza nem rendeltek a Zétára-jegyezte meg Kukulkán.
-Igen, és amikor levetted róluk óvó kezed, s elfordítottad figyelő tekintetedet Nagyúr!
-Más, fontosabb feladattal lettem megbízva Itzamná által. Ezt Te is jól tudod, hiszen téged is magammal vittelek akkor.
-Tudom, hiszen a világűrben nagy zűrök keletkeztek a Zéta Retikulum pusztulásával,a teremtő istenek Jupiterre való áttelepülésével.
-Ezt a helyzetet használták ki a Plútó teremtő Istenei és a Föld déli féltekéjén, egy másféle, sötét bőrű fajt tenyésztettek ki, majd mikor a Plutón elsivagasodott a természet, leköltöztek a Földre.
-Igen a másik hat lemez érinti ezt is. A Plútóbeliek csak átmeneti időre jöttek le, amíg a Síriuson be tudtak rendelkezni. Viszont az ő Teremtő Atyájuk csak szűk stábot vitt magával. Az általuk kódolt emberekkel itt hagyott pár vezetőt.
-És, három plutónium bombát, mellyel leszakították a kontinensről Atlantiszt.
-Ekkor kértek tőled segítséget, de az Atya nem engedett beavatkoznunk! - Mondta Kukulkán, majd rátértek a többi lemezen található írások, jövendölések taglalására.
-Nagyuram: magára hagytuk az emberiséget, mert elég érettnek találtuk rá, hogy saját kezébe vegye sorsának alakítását.
-A mára kialakult helyzetből ítélve, nagy hiba volt fiam!
-Az emberiség fejlődése az utóbbi évezred végére-annyira felgyorsult, hogy a technika ördöge lett úrrá rajtuk.
-A további lemezeken pontosan előre vetítették, hogy a második évezred elejére már játékszerként kezelik a birtokukba jutott tudás által kifejlesztett tömegpusztító fegyvereket és technikát. Sajnos ez is bekövetkezett.
-Vannak-e javaslatok, arra, hogy mit tudunk tenni a megfékezésükre?
-Nagyuram, az utolsó, a tizenkettedik lemez ad tippeket erre vonatkozóan.
-Halljuk, hogy mit tanácsolnak a lemezen és mi lenne a realitásokat figyelembe véve, a mi tervünk az emberiség megmentésére!
-A lemezeken világosan megírták, és előrevetítették, hogy az emberiség a fejlődése folyamán eljut a föld megtartó képességének az összeomlásának határára.
-Miben állnak ezek, vázold nekem röviden!
-Az ásványkincsek pazarló kitermelése, a természet rablógazdálkodással való kizsákmányolása, környezetszennyezés és a túlnépesedés. Ezek fogják kirobbantani az olajért, földgázért, majd a vízért és végül a termőterületekért való harmadik világháborút,mely az élővilág elpusztulásához fog vezetni.
- Van-e remény, arra, hogy a népességrobbanást megállítsuk,az atom és más tömegpusztító fegyvereket kivegyük a gezentorok kezéből és visszafogjuk a technika további fejlődését.
- Tíz évünk van erre nagyuram! Félek, hogy ez az idő kevésnek fog bizonyulni, hiszen a feladat oly nehéz!
- Mi a terv arra az eshetőségre, ha nem sikerül megállítani a pusztulás szakadékába rohanó emberiség szekerét?
- Akkor az utolsó esélyünk 2012-ben jön el.
- Miként?
- A lemezen pontosan leírják, hogy ekkor következik be a pólusváltás, amikor is a Föld mágneses tere annyira legyengül, hogy meg tudjuk valósítani a Térmágia segítségével a Tér- Időugrást.
-Mekkora idővallumot ölelne át ez?
-A legideálisabb, kétezer évvel ezelőtti időkre tudnánk visszamenni. Ekkor élte fénykorát a békés fejlődés. A szépség, művészet és kultúra virágzása. Ezzel meg tudjuk állítani a túlnépesedést és természeti kincsek elherdálását.
-Nincs más lehetőségünk fiam, minthogy visszabutítsuk az emberiséget? Hiszen épen mi emeltük ki őket az állati sorból?
-De, visszaéltek a tudással.
-Akkor erre a 10 évre adjunk nekik esélyt arra, hogy rendezzék soraikat, s ne kelljen őket visszahelyezni a kétezer évvel ezelőtti időkbe!
-Nagyuram, megpróbálhatjuk, de a mai előrehaladott állapotokban nem bízom benne, hogy sikerülni fog. Amerika a világ csendőreként,a legmagasabb technikákkal rendelkezve,visszaél erőfölényével. Az oroszok eladták az atomtitkokat Iránnak, Kínának, Koreának. India, Pakisztán is rendelkezik atomfegyverekkel. Ha, esetleg rá tudnánk venni őket a leszerelésre!
-Akkor ott van még a túlnépesedés megoldásra váró feladata.
-Kidolgozzuk a terveket és megpróbáljuk egy-két pofonnal az emberiséget visszaterelni a helyes útra!
-Áldásom rá! Tégy a belátásod szerint. Mindenesetre a tervezetet felküldöm legfelsőbb jóváhagyásra az Atyához.- zárta a referálást Kukulkán és elbocsájtotta Kinich Achaut.
21
Kinich Achau stábjával nekiállt a begyűjtött információk alapján értékelni a Föld és népességének állapotát. Elszomorító megállapításra jutottak. Mivel a tudomány olyan fokra emelkedett, hogy szinte elgépiesedtek az emberek, ezáltal a gazdagabb régiók kezdtek elszakadni a természettől. Minden az energetizálás függvényévé vált. Viszont a hatalmas, eddig kimeríthetetlennek hitt energiamezők kiapadó félben voltak.
Az Amerikai Egyesült Államok, olyan hatalmas fegyverarzenálra tett szert, mellyel, a világ csendőreként bárhol csapást tudott mérni, ha energia ellátását veszélyeztetni látta. Műholdjaival még egy egérlyukat is fel tudott kutatni a föld bármely részén. A másik fegyverarzenállal rendelkező nagyhatalom az Orosz Birodalom volt. Oroszországnak megvolt az a helyzeti előnye, hogy területén volt a világ olaj és gázkészletek fele. Fegyvere is olaja is, katonái is fölényben voltak Amerikával szemben.
Amerika viszont olyan fegyverrel rendelkezett, mellyel a világot sakkban tudta tartani: a fináncoligarchiával. Ő diktálta a pénzpiacokat. Kedve szerint robbantott ki gazdasági válságokat, és idézett elő éhínségeket, belháborúkat, ha érdeke úgy kívánta. Tehát Ő volt a világ karmestere. Az atomháború gombját két indító táska tartalmazta. Az egyik az orosz, a másik az amerikai elnök kezében volt. Ha az ország létét veszély fenyegeti, csak egy gombnyomás és máris repülnek az atomrakétákat elhárító rakéták, melyek a levegőben megsemmisítik az ellenségpusztító rakétáit.
Ez az érem egyik, míg a rohamos népszaporodás a másik oldala. Kína, India annyira túlnépesedett már, hogy életteret fognak követelni. Sok a teendő a hátralévő tízegynehány évben, ha nem akarjuk elpusztítani a földet. Mindenesetre a Dimenzió kapu építését és összeszerelését el kell kezdeni és kettőezer tizenkettőre üzemkészen átadni. Arra az eshetőségre is számítani kell, hogy az emberiség nem tér észre és a népességrobbanás világháborúba fog torkollani. Csak ebben a végső esetben,és csak kettőezer tizenkettő április elsején gyengül le a föld mágneses tere egy napra a pólusváltástól annyira,hogy a Tér- Idő dimenzióváltással, kettőezer évvel vissza tudunk menni az időben.
Ez viszont azt jelenti, hogy a mostani infrastruktúra megsemmisül. A népesség pedig meggyérülve a kétezer évvel, ezelőtti létszámmal és fejlődési fokán fog megjelenülni. Ezt lehet nevezni a Jézus Krisztus által megjövendölt Feltámadásként is. A jelentést Kinich Achau Kukulkán elé tárta.
-Uram, ez a szomorú valóság. A legtöbb országnak atomfegyverei vannak, melyekkel úgy játszanak, mint a gyerekek a gyufával. Nem tudjuk kiütni a kezükből.
-Esetleg, ha rájuk ijesztenénk?- Jegyezte meg Kukulkán.
-Megpróbálhatjuk uram.
-Van valami elképzelésed?
-Van.
-Akkor rajta!
Kinich Achau Tiahunakuval összeülve arra az elhatározásra jutott, hogy Amerikát meg kell leckéztetni. Rájuk kell ijeszteni, hogy vegyenek vissza az arcukból, és el kell terelni a figyelmüket, le kell kötni a haderejüket és megcsapolni anyagi erőforrásaikat.
-Tudunk erre valamit kidolgozni?
-Szerintem igen. Nekem van egy elképzelésem.
-Mi légyen az testvérem?
-Két robotrepülőgépet nekivezetünk a Világkereskedelmi center két ikertornyába, ami New York szívében áll. Ezzel az amerikaiaknak adunk egy hatalmas pofont. Kétségbeesetten elkezdik keresni a bűnbakot.
-És, mit gondolsz, megtalálják?
-Teszünk róla, hogy megtaláljuk.
-Van egy tippem.
-Éspedig?
-Ezt a nagy szakállú Bin Ladent kell átprogramoznunk.
-De, valahol az Afgán hegyekben bujkál egy barlangban.
-A minden látó radarunkkal felszerelkezve elküldünk egy stábot vándorcigányoknak öltözve. A láthatatlanná tévő készülékkel bejutnak hozzá, behelyezik az agyába a vezérlő csipet! Aztán úgy fog mozogni, mint egy Marionett figura a kezünk között. A spárga végét mi fogjuk, ő meg úgy cselekszik, beszél, nyilatkozik, ahogy mi sugalljuk neki.
-Zseniális az elképzelésed Nagyuram! Ki fogja a műveletet végrehajtani? Van valami elképzelésed?
-Természetesen, nem bízzuk senkire. Mi ketten és Csöcsöröge a génsebészünk. Senki sem tudhat meg semmit. Amíg mi távol leszünk, addig Tiahunaku vezeti a tábort és folytatja tovább a Dimenzió Kapu építkezését és készre szerelését. Van még ezzel kapcsolatban kérdésed?
-Mikor indulunk?
-Holnap reggel fiam.
-És a csipet honnan szerezzük meg?
-Ez az, ami kicsit rázós lesz. A csippet Moszkvából kell megszereznünk. Ott őrzik a KGB titkos raktárában. Utoljára a nagy Sztálinnak az elméjébe volt beapplikálva.
-De, mit keres a csip Moszkvában?
-Fiam, régi történet ez! Tudod volt egy kísérletünk 1908-ban. Akkor próbáltuk ki a mindent elsöprő Nagy Szelet, az Oroszország béli Tunguzka körzetében. Így, ezzel a technikával fogjuk majd elsöpörni ennek a technokrata világnak a betonba öntött építményeit. Hamisítunk egy ajánlólevelet Putyinnak,hogy szeretnénk történelmi kutatást végezni,egyik ősünk adatai után.
22
Minden úgy történt, ahogy eltervezték. Sikerült Putyin bizalmába férkőzniük. A hamisított levél megtette a magáét. Két órát kaptak a titkos levéltárban való vizsgálódásra. Ez elég is volt nekik, a boríték máris Kukulkán zsebében landolt. A feladat végeztében szépen olajra léptek. Az Afgán határig simán eljutottak. Ott alakváltással vándorköszörűs cigányokká változva elindultak a vad afgánok közé megkeresni a féltve őrzött, rókalyukként használt barlangban bujkáló Bin Ladent.
A sivár muzulmán, kaftános népség között mindennapos látvány volt a sok kóborló, nomád népség. Így a cigányokra sem gyanakodott senki. Kétheti gyaloglás után elérkeztek a barlang körzetébe. Itt már nehezebb volt a közelébe férkőzni, mert úgy őrizték, mint a kiskakas gyémánt fél krajcárját. De, a félisteneknek ez a probléma sem jelentett akadályt. Simán elkábították az őrséget és máris ott álltak a szunyókáló Bin Laden ágya mellett. Megkopogtatták Oszama Bin Laden homlokát. Az felriadt és a meglepetéstől hangtalanul tátogni kezdett. A három ismeretlen az asztalhoz invitálta és így kezdték mondókájukat.
-Tisztában vagyunk a kvalitásoddal. Te Allah által magasztos, az emberiség szempontjából sorsdöntő feladatra lettél kiszemelve! Le kell rombolnod az imperializmus, a nemzetközi burzsoázia bástyáit, hogy romjain egy új, Allahnak is tetsző muzulmán világot hozzál létre! Vállalod-e a feladatot?
-Allah, a leghatalmasabb!-hörögte kifordult szemekkel Bin Laden és négyszer meghajolt Mekka felé. Majd felegyenesedett és elszántan kijelentette:
-Állok a kihívások elé!
-Világmegváltó hatalmat kapsz a kezedbe.
-Mit kértek érte cserébe?
-A lelkedet uram.
-OKÉ-mondta Bin Laden és egymás tenyerébe csaptak.
-Akkor kezdhetjük is Csöcsöröge! — fordult felé Kukulkán és elővette zsebéből a mikrocsippet tartalmazó borítékot. Majd a szoba asztalra fektették az elkábított Bin Ladent. Pillanatok alatt az agyába operálták a KGB levéltárából kicsempészett csipet.
Ezzel, mint akik jól végezték a dolgukat, most már transzportációval áthelyezték magukat az aranyvárosba. Megvolt a célszemély, aki magára fogja vállalni a gaz merényletet, és aki szét fogja zilálni a nagy kapitalista hegemóniát. Úgy fogják mozgatni, mint egy bábut. A többit már tudjuk. Kétezer egy, szeptember tizenegyedekén a két toronyépületbe, két pilóta nélküli robotrepülőgép csapódott be. Amerika felocsúdva a borzalmas csapás okozta sokkból, azonnal bűnbakot keresett. És, mint látni fogjuk, talált is.
Az egész világ összes TV állomásai élőben közvetítették Amerika megszégyenülését. Bin Laden kárörvendően dörzsölte össze tenyereit és az agyában lévő mikrocsip által kapott sugallat alapján az al-Dzsazira Hír Televízión azonnal magára vállalta, értelmi szerzőként az egész merényletet. Bush elnök úgy rítt, mint egy taknyos kölök! Teljesen elvesztette a fejét, és azonnal kereszteshadjáratot hirdetett az Alkaida és Bin Laden ellen.
Ezzel aztán kezdetét vette az imperialista világ szétcincálása. Amerika azonnal megtámadta a primitívnek hitt Afganisztánt. Katonái tízezreit veszíti el, elmert a fanatikus muzulmánok a legmodernebb fegyverekkel gyilkolják a betolakodókat halomra. Mivel látta, hogy nem terem neki babér, mondvacsinált ürüggyel megtámadta Irakot. Ott is emberére talált. Úgy irtják őket, mint paraszt ősszel a legyeket. Kettőezer kilencben aztán elkezdték a részleges kivonulást előbb Irakból, majd kettőezer tízre rádöbbentek, hogy Afganisztánban sem terem számukra babér.
Kettőezer tizenegy december végére elkészült a Dimenziókapu. Kukulkán helyzetértékelő értekezletet hívott össze ez alkalomból.
-Munkatársaim, barátaim! - Kezdte Kukulkán, majd belecsapott a lecsóba.- szomorúan tapasztalom, hogy itt tartózkodásunk tíz éve alatt nemhogy javult volna, hanem romlott a föld biztonsága. Észak Korea az éhínség szakadékának szélére hajszolva a népet, a világ második, és atomfegyverrel is ellátott hadseregével fenyegeti Ázsia békéjét.
Kína a népességrobbanással területi igényeket fog támasztani a hatalmas és kietlen orosz sztyeppékre. Ha kell, atomfegyvereivel azonnali csapást tud mérni Moszkvára. India szintén népességrobbanással fenyeget. Nekik is élettér kell.
-Nagyuram, nem lehetne valamilyen fogamzásgátló porral megszórni őket,hogy egy hosszabb időre ne szaporodjanak? -Vetette közbe Kinich Achau.-Kukulkán ezt is megválaszolta.
-Kínában negyven éve, hogy bevezették a szaporulatkorlátozást, az egy gyerek, egy család akciót. Mi lett az eredménye? Mára már az egy milliárdot is meghaladta a népesség. Igaz, a nélkül talán már kétmilliárdnyian is lennének. A föld eltartóképessége véges.
-Mi lenne a helyes megoldás? -Vetette fel Csöcsöröge géntechnológiai szakember.
-Az elmúlt kétezer évben a járványok, és a háborúk kordában tartották a szaporulatot. Mostanra már az orvostudomány odáig fejlődött, hogy még egy húszdekás csecsemőt is felnevelnek inkubátorban. Tehát a természetes kiválogatódásba is beavatkoztak. A másik lehetőség a háborúkban való népesség gyérítés. Ez ma már nem járható út. Az atomcsapásokkal lakatlanná tehetnének egész földrészeket. Elpusztíthatnák az élővilágot és évszázadok kellenének a föld újra betelepítéséhez.
-Mit tehetünk?-Kérdezte Tiahunaku.
-A Dimenzióváltással átküldjük őket egy másik dimenzióba. Ez az egyik. Ott aztán azt kezdenek magukkal és a sorsukkal, technikájukkal, amit akarnak. Ez a legcélravezetőbb megoldás. Nem segítünk nekik abban, hogy magunkra vegyük a világ elpusztításának bűnét. A másik verzió lenne, a púlusváltáskor lebutított elektronikájuk kihasználása. Hangágyúinkkal elporlasztanánk az összes infrastruktúrájukat és a nélkül küldenénk őket át a másik dimenzióba. A harmadik, humánusabb változat, pedig, hogy szaporodást gátló sugárzással ezer évre szaporodásképtelenné tennénk az emberiséget. Megvárnánk, míg kihalnak. Kinek, mi a véleménye. -Tette fel a kérdést Kukulkán. Csöcsöröge kért szót elsőre.
-Szerintem is humánusabb eljárás, ha a természetes kihalásra játszunk. -Tiahunaku igy érvelt. - Az emberiség boldogtalanná fog válni, ha nem gyönyörködhet az utódnemzésben. Én a másik dimenzióba való átküldésük mellett teszem le a voksomat. Meglátjuk, majd azon a síkon mire viszik. -Kinich Achau imígyen szólt.
-Nekem az eredeti elképzelés tetszik. A pólusváltással megnyílik előttünk a lehetőség, hogy leromboljuk, azaz elporlasszuk a teljes civilizációjukat, infrastruktúrájukat és az emberiség civilizált részét is.
Természetesen, előbb a dimenziókapun tér-idő mágiával az összes természeti népet visszavisszük, kétezer évvel az időben. Ezekkel az emberekkel kezdünk egy új, ideális társadalmat és humánus civilizációt felépíteni az Atlantiszi Birodalomban.
-Tehát ott folytatjuk, ahol kétezer éve megszakadt az aranybirodalom aranyéletének láncolata? - Vetette közbe Kukulkán.
-Igen, nekem is ez tetszik a legjobban. -Vette vissza a szót Tiahunaku. Állok az embert próbáló kihívás elé. Egy új, lelkileg és testileg ép nemzedéket felnevelni, a kapott emberanyagból.-Kukulkán a következő mondatokkal zárta a stábértekezletet.
-Kinich Achaura hárul a nagy feladat: kimunkálni a , 2012 április elsején végrehajtandó Nagy Tervet. Én felviszem a tervezetet a mostani értekezlet jegyzőkönyvével együtt Itzamnához, jóváhagyásra. Kérünk tőle egy új, lakható bolygót a föld mai népességének a Dimenzió Kapunkon való áttelepítésükre. Az infrastruktúrát, az után, hogy minden lakos áttelepült hangágyúkkal megsemmisítjük. A természeti népeket pedig a tér-idő kapun át visszavisszük a kétezer év előtti állapotba. Ezzel kezdődik minden elölről, de reméljük, hogy Tiahunaku istenné avatásával mindig lesz, aki felügyelje, hogy ne fajuljanak el a dolgok.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
- Mit tudsz a Pusztítás Torkáról? Halljam! - még az ajtónállók is összerezzentek a dühödt parancsra.
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
Hozzászólások