Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Emberek!

Nem segítettetek, pedig láttátok és hallottátok mindannyian! És mégsem, pedig ismertettek!
Mindennap ugyanarra mentem haza. Egy hajnalig nyitva tartó kiskocsmában dolgoztam. Nagy szerencsém volt hozzánk főleg művészlelkek jártak, mivel a közelben volt a művészeti főiskola.
Az a nap is olyan volt, mint a többi. Tudom, tudom ez elcsépelt szöveg, de tényleg az volt.
Mire végeztem szokás szerint elment már az utolsó villamos is, így kénytelen voltam lesétálni a szomszédos kerületbe. Nem volt hosszú a lakásom és a vendéglő között az út és imádtam éjszaka a kihalt városban sétálni. Csak az az átkozott tér ne lett volna!
Igazából nem is tér, mint inkább egy macskakövekkel kirakott kis lyuk volt. Ahová két omladozó ház között lehetett bejutni és egy kovácsoltvas kapun a körútra. Utáltam ezt a helyet, mindig rossz érzés fogott el mikor áthaladtam rajta.
Azon az estén is gyorsan próbáltam szedni a lábaimat. Hirtelen az egyik sarokban mozgolódást vettem észre. Közelebb mentem.
Egy szerencsétlen csavargót pár „helyi nagyfiú” ütlegelt.
- Hagyjátok abba!- kiáltottam és megpróbáltam elrángatni az idős férfit.
Egy nagydarab fiú kitépte kezemből a hajléktalant, és a falhoz lökte.
- Hősködünk, hősködünk!- lehelte az arcomba egy orangutánszerű srác. Enyhén olcsó alkohol szaga volt.
- Szánalmas, hogy csak védtelen emberek verésével tudtok nagyfiúk lenni!
Körbe álltak és lökdösni kezdtek. A csavargó kezdett magához térni. A helyi vagány csávók egyre lendületesebben és durvábban lökdöstek, néha behúztak egyet, és a hajamat tépték. Jó nekem is sikerült egy-két ütést bevinnem.

Mikor nem figyeltem oda nagy erővel az orángutánszerű srác felé löktek. Neki estem. Éles fájdalmat éreztem a hasam tájékán. Hátra léptem pár lépést, lenéztem és egy kés állt ki a hasfalamból.
Hatalmas csönd támadt. A srác kitépte a testemből a kést. Felüvöltöttem és földre roskadtam. A fiúk elrohantak a körútra.
- Segíts!- nyújtottam a kezem a csavargó felé, de az csak rázta a fejét és elvonszolta magát a kisutcára.
Nagy nehezen hátamra fordultam. Hasamból ömlött a vér, a kés átvágta a hasi artériámat.
- Segítség! Valaki! Emberek!- üvöltöttem az éjszakába. Vártam egy kicsit és néztem az ablakokat, hátha valaki legalább kinéz és hív segítséget. De senki nem tett semmit.

Tudtam, hogy meg fogok halni. A végtagjaim kezdtek kihűlni és már nem is, éreztem őket, ahogy a vérem omlott ki a testemből. Nehezebben kezdtem szedni a levegőt. A szemem előtt a világ egyre jobban elsötétült. Az utolsó emlékem az emberek világából a csillagok, amik azon az éjszakán csodálatosak voltak a felhőtlen, fekete égen.
Itt álltok a halálom színhelyén. Virágokat és mécseseket hoztatok és zokogtok. Gyűlöllek benneteket, most itt sírtok és rítok, de akkor nem segítettetek!
Gyűlöllek titeket!
Hasonló történetek
3121
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4183
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Nem tudom, mit írjak… Látszik belőle, hogy még soha nem voltál hasonló szituban.
Amikor ilyen esetben oda megy az ember, fél. Méghozzá nagyon. Tudja, hogy semmi esélye, ezért vívódik magában. Az hogy mégis rászánja magát nem annyira bátorság, mint inkább sztereotípia, mert belénevelték, hogy segíteni kell a gyengébbnek, valamint egy minimális reménykedés, hátha megússza. De ez nagyon kevés. Ilyenkor az ember tudja, hogy akit vernek nem fog segíteni, mert ő is fél, tehát csak magára számíthat.
Ha sokan vannak a támadók, nem késelnek, minek gyilkolnának? Inkább jól megvernek, ha belehalsz, az véletlen, nem szándékos. Nem is kell meghalnod ahhoz, hogy leírd a magány az elhagyatottság érzését, az akkor is keményen ott van, miközben vernek.

maya64 ·
Gratulálok!
Sajnos ilyen a mai világ.
Tűzvillámra ne figyelj, igen is gyakran előkerülnek a fegyverek verekedés közben.
A galeriban járó fenegyerekeknek az élet semmit sem ér, és brahiból, vagy jópofaságból is ölnek.
Tapasztalatom számos.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: