Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Éjjel

Halkan zörren a kulcs a kezében. Egy pillanatra megáll és körülnéz. Átöleli a sötétség és az utcai lámpák fényéből lakmározó félhomály. Lábujjhegyen lépdel a folyosón, ilyen későn alszik az egész ház. Szinte hallani lehet az ablakok lezárt szemhéja alól a szuszogást.
Megáll az ajtó előtt. Félmosoly játszik az ajkain. Nem várják, nem virrasztanak miatta, csak a csend figyeli őt félrehajtott fejjel. Összemosolyog a sétáló Holddal.
Beilleszti a kulcsot a zárba, és halkan benyit. Igyekszik minden zajos mozdulatot kerülni, hogy ne ébressze fel az alvót.
Leteszi a táskát, kibújik a gyötrő cipőkből. Húrként feszül minden porcikája, alig várja már, hogy beljebb léphessen. Derengő félhomály szűrődik ki a szobából – ég az éjjeli lámpa. Közös szokásukká vált, a meleg halovány fény mellett elaludni – vagy épp egymás testét kutatni lázas sietséggel, elmerülve egymás szemének fényében.
Alszik a Kedves. Arca kisimult, nyugodt, nem gyötrik a napi gondok. Karja a feje mellett, takarója félig a földön. Lecsukott szemeire álomfüggönyt csókolt az Éjszaka.
Áll. Áll az ágy mellett, és gyönyörködik a szívének oly kedves arcban. Feldereng az első találkozás, a rettegett. Feldereng az első mosoly, az első csók, az első éjjel, ott, akkor, amikor a lezárt szemek mögött felütötte fejét egy pillanatra a Csoda.
Sietve dobálja el ruháit, csúszik a takaró alá, közben ébred az arc, éled a kar, mohó ujjak kutatják, keresik megszokott helyüket, szomjas ajkak követelik a magukét. Észrevétlen csúszott az álom éberlétbe, a sóvárgás hevében ugyanilyen gyorsasággal esik vissza fél- eszméletvesztésbe. Összesimul a két test, fokozhatatlanná téve a gyönyört.
Halk sóhajok, apró nyögések, szótlan eggyé válás a végtelenben.
Hazaért hát.
Hasonló történetek
3826
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4143
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
jackpot ·
Oké-oké,hogy többnyire........NA DE MINDIG
jackpot ·
Ami pedig téged illet te gyémántfélkrajcár,még csak a táskáját sem viheted Gemininek:-)
geminigirl ·
Kedves Uram!

Megtisztel az odaadása, amivel irányomban jelentkezik. Nem áll szándékomban belefolyni a kettejük vitájába Mirrmurrkával, de az összehasonlításnak sem látom semmi alapját.
Egykor jóban voltam a fent nevezettel, a véleményémet az írásaival kapcsolatban most is fenntartom, nekem tetszenek.
További kellemes fórumozgatást!
üdv,
Gem


jackpot ·
Kedves Hölgyem!


Köszönöm szépen.Viszont a véleményem továbbra is ugyanaz Mirmurrka írásairól:tömény nyál és cukorszirup.És a Biblia is megírta:Ne egyél túl sok mézet fiam,mert okádni fogsz tőle."
Önnek pedig további szép napot!
Üdv.:Jack

miaou ·
Tetszett!!!rövid ,frappáns és szépen megfogalmazott.
az jutott eszembe,hogy amikor átlebegsz egy pillanton egy történésen.
sztem teljesen cukormentes:) éppen igy jó.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: