Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egyszer volt, hol nem...

Egyszer volt, hol nem volt, míg be nem vágták a zaciba, volt egyszer egy üveghegy. A kurtafarkú malacot addigra megsütötték az amazonok, mert mint a neve is mutatja, nem rendelkezett a nőket kielégítő méretekkel, és az óperenciás tenger is kiszáradt, miután a halak meghaltak a románok ciánszennyezésétől. Ennek ez üveghegynek a belsejében volt egy üvegváros, üvegváros közepén üvegpalota, üvegpalotában üvegkirály, testében aranyérrel.

Történt egyszer, hogy a király elment az üvegerdőbe vadászni, ámde üvegfegyver helyett egy pálinkásüveget vitt magával, minek folytán nem figyelt oda, és megmarta egy üvegkígyó. A király ágynak esett, és hivatta három fiait. A királyfiak reszketve járultak haldokló atyjuk színe elé. Tudnunk kell, az üvegvárosban az volt a szokás, hogy a megválasztott uralkodó testvéreit kivégeztetik, hogy elkerüljék a trónviszályokat.

- Fiaim - szólt az üvegkirály - itt az idő, hogy örököst válasszak közületek.

A királyfiak nagyot nyeltek.

- Egy feladatom van számotokra. De úgy vigyázzatok, forróbb egy sárkány torkánál, veszélyesebb egy falka farkasnál, és még sorolhatnám.

Tapsolt a király, mire az üvegablakot takaró függöny mögül előlépett az üveghegy legcsúfabb fehérnépe. Bőre zöld, akár az enyészet, nyelve penészes, haja barna csimbókokban omlott bomladozó vállára.

- Aki magáévá teszi, nyitott szemmel és világosban, azé a korona! - hörögte a király.

A királyfiak úgy megrettentek, a vesztőhelyig meg sem álltak, szinte könyörögnek a hóhérnak, ne várjon holnapig, vonja vérpadra őket most.

Közben a király rekedten felnevetett.

- Jól van lányom, leveheted ezt a rút maskarát.

A ronda lány először levetette haját, bőrét, mindenét, és olyan szép királylány lett belőle, milyet üvegszem még nem látott! Haja arany, szeme zafír, nevetése nyomán kinyíltak a rózsák, részegülve döngtek a méhek. Bármely pornószínésznő megirigyelhette volna sudár testét, telt ajkait.

Másnapra az öreg király meghalt, és mint Hófehérkét, testét üvegkoporsóba fektették. Sajnálatos módon őt senki nem akarta megcsókolni, ugyanis a meleg királyfiak mind a Lali Lazachoz címzett bárban sörözgettek.

A trónt a szőke királylány foglalta el...
Hasonló történetek
3891
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3841
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
str ·
:smiley: Jóóóó a humorod!!!

Vursa ·
Delinek igaza van... Te és Tűzmadár megéritek a pénzetek! Grat!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: