Világszenzáció!
Dr. Gasper Andersen neves agytudós, fizikus, földrajzkutató tegnap a délelőtti órákban elveszett.
Egy nagyon fontos előadásra indult a kora reggeli napsütésben, de a harmadik utcasarkon már nem fordult be a szükséges irányba, mert elgondolkozott egy, az agyában épp ekkor felvillanó problémán.
A probléma hatására olyan gyorsan váltott irányt, hogy még az árnyéka sem tudta követni, így az is csak pár pillanat múlva konstatálta a professzor eltűnését.
Egy ideig próbálta megkeresni azt a testet, amelyhez tartozott, de mivel nem találta, helyesebbnek tartotta, ha elmegy az előadásra, hátha ott megjelenik a professzor.
Az előadás kezdetéig ez nem történt meg, így kénytelen az árnyéka ugrott be a doktor helyett, és tartotta meg előadását.
Az összegyűltek nem sokat vettek észre a cseréből, csak néhányan jegyezték meg, hogy a professzor ma csak árnyéka volt önmagának.
Az előadást követő banketten is visszafogottan viselkedett az árnyék, mert a terem világítása nem kedvezett a verőfényhez szokott miliőjének.
Délután korán távozott fejfájásra hivatkozva, mert nem akarta lekésni a délutáni utolsó napsütést.
Tétován kószált az utcákon és maradék erejét is kezdte elveszíteni a lenyugvó nap halványuló sugaraiban, mikor egy eldugott sikátorban végre meglátta az elveszett professzort.
A professzor egy kövön ült és magában motyogott, olyasmit, hogy miért nem tudja elhagyni az ember az árnyékát.
Az árnyék boldogan futott vissza a létét meghatározó testhez, és megnyugodva nyugtázta, hogy a nagy férfiú nem vett észre semmit, mikor kigyúltak az utca lámpásai, már minden a helyén volt.
Professzor kábán körülnézett, mint aki most ébredt és sietősen hazament.
Másnap a reggeli lapok hatalmas szalagcímekkel hozták az előző napi konferencia részleteit, bőven kitérve a neves agytudós, fizikus, és földrajzkutató csodálatos előadására, hozzátéve, hogy a professzor kissé fáradtnak és haloványnak tűnt, szinte árnyéka volt önmagának.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások