Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egyoldalú szerelem

Az ablakból figyeltem. Ott állt az iskola kapujában, és várt valakit. Lazán nekidőlt a kerítésnek, a csőnadrág és a kockás ing kompozíciója remekül állt neki. Arra gondoltam, talán mindig ilyen ruhákat kellene hordania. A haja félhosszú volt, és a szemébe hullott. A telefonját babrálta, talán éppen üzenetet írt az illetőnek, akire várt.


Nem tudom, mi lehetett az, ami megfogott ebben a fiúban. Talán a lazasága, vagy az, hogy ő volt az egyik legnépszerűbb diákja az iskolának. Vagy talán az átható, tengerkék tekintete. Szó, mi szó, egyszerűen csak megfogott. Nem kellettek okok ahhoz, hogy érezzem, ő kell.
De én nem voltam hozzá való. Őt körülrajongták a fiúk, és a lányok egyaránt, engem pedig nem. Én csak egy szürke kisegér voltam, ugyan mi oka lett volna éppen velem járni, ha az iskola legszebb lányait is megkaphatta volna?


Már alig volt valaki az iskolában. Azon gondolkoztam, hogy igen, ma odamegyek, megmondom neki, hogy szeretem, és nem érdekel, mi lesz a következménye. Vagy mi nem lesz... De nem mertem megtenni. A csempe, amin ültem, egyre hidegebbnek érződött. Észre sem vettem, hogy leültem a fal mellé, és azt sem, hogy homályosan látok a szememben gyűlő keserű könnyektől. Borzasztóan utáltam magam azért, amiért nem voltam se szép, se okos, se népszerű. Őt is utáltam, amiért soha nem vett észre...Felálltam. Az angolórának már régen vége volt, csak azért maradtam tovább, hogy őt láthassam. Mint minden kedden. A lábam remegett. Elindultam, a kezem már a kilincsen volt, és tudtam, hogy nem fogok megfutamodni. Kinyitottam az ajtót. A fény először fájt, ahogy a szemembe vágott, de nem álltam meg. Nekimentem egy fiúnak, bocsánatot kértem, és rendíthetetlenül haladtam előre. Amikor a kapuhoz értem, a gyomrom görcsbe rándult. Két fiú állt mellette, gondolom az aktuális barátnőjéről cseréltek eszmét. Amikor elhaladtam mellettük, köszöntek.


- Szia Liz. - Majdnem összeestem, tudja a nevem! Köszönt, jesszusom, tudja, hogy ki vagyok!
- Szia. - A szívem a torkomban dobogott, de továbbmentem.
- Kellemes hétvégét! - kiabálta utánam, én pedig az ájulás környékén ugyan, de visszakiáltottam neki. Amikor már biztosan nem láthattak, futásnak eredtem, és egy boldog vigyor terült el az arcomon. Tudja a nevemet, tudja, hogy létezem! Észrevett, engem, a szürke kislányt, abban a nagy tömegben! Talán mégsem olyan lehetetlen az egész... Hiszen tudja, hogy a világon vagyok. Tudja, hogy ki vagyok...

Hasonló történetek
10203
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
7236
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
Amy134 ·
igazán jólett ^^ sokkal jobb mint az enyém *-* grat :))

Nauszikaá ·
Nem jobb, csak valamivel bővebb.:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: