Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy Igaz Szerelem...

Mi is az az Igaz Szerelem??? Az az igazság, hogy már vőlegényem van, mégis egy másik fiú után sajog a szívem... Ez nem normális dolog. Az ember megházasodik, gyerekeket nevel fel, és meghal, ahogy az lenni szokott. Az emberek többsége szerelemből házasodik. Azt szokták mondani, hogy azzal is nehéz egy életet leélni, akit szeretsz... nem hogy akit nem?
13 éves voltam, amikor először találkoztam vele. 1 hét alatt beleszerettem. November 24-én jöttünk össze, és január 3-án szakítottunk. Azt hitte, megcsalom, de nem csaltam meg. Csak egy hülye haver mondat azt, aki ártani akart nekem. Én nagyon szerelmes voltam belé, egy világ omlott össze bennem, amikor elhagyott. Persze ezt titkoltam mindenki előtt - mindenki előtt, kivéve a családomat.
Anyám velem együtt szenvedett, mert ugye egy anya sem szereti látni, ha a gyermeke szomorú. Ő nem nagyon szerethetett, mert szinte rögtön a szakításunk után elkezdett járni az akkori barátnőmmel, aki amúgy egy büdös kis kurva, és csak kihasználta Őt. Nem azért kurvázom, mert elcsábította... kefélt orrba-szájba.

Szegény kis Szerelmem túl későn vette észre, és beleszeretett. A szívnek pedig nem lehet parancsolni. Tél volt. Órákat ültem a hidegben a lépcsőházuk előtt, abban a reményben, hogy egyszer majd felgyullad a villany, és meglátom lefelé jönni alakját. Még akkor is, amikor már nem voltunk együtt. Miután kiheverte azt a ribancot, a másik barátnőmmel kezdett el járni, akivel akkoriban nagyon jóban voltunk, bár a viszonyunk most se sokat változott. Az a csaj a szomszédja volt. Szegénykémmel állandóan veszekedtünk, mert mérges voltam rá, és valamivel lepleznem kellett a fájdalmamat. Nem akartam elveszíteni, így mindig a közelében voltam. Akkor is, amikor a barátnőmmel járt. Szinte mindig ott voltam zavaró harmadiknak... És mindig megpróbáltam magamra hívni a figyelmét. A végefelé már kettesben voltam vele, és nagyon sokszor közel voltunk az intim testközelséghez.

Aztán egyik este bevallotta, hogy nagyon kíván, és meg akar kapni. Aznap este megcsókolt. Életemben először igazán megcsókolt. Annyira kavarogtak bennem az érzelmek, hogy majdnem elsírtam magam. Emlékszem, mikor hazamentem, csak bámultam magam elé az asztalra. Nem akartam elhinni a történteket. A rá következő hét úgy szerepelt a naptáramban, hogy "álom". A hét minden napját együtt töltöttük, és nem érdekelt, hogy csak erotikus érzelmeket táplált irántam, mert ott volt mellettem, és akkor csókolhattam meg, amikor csak akartam. Szombaton vagy vasárnap - már nem emlékszem tisztán - átmentem a barátnőmhöz, és egy rózsát tartott a kezében. Megkérdeztem, hogy kitől és miért kapta. Azt mondta, hogy Tőle. Nem tudom semmihez hasonlítani azt az érzést, a könyvekben ezt "erős gyomorvágásnak" titulálják. Legyen az.

Mindegy, mi volt az, de a lényeg, hogy hatalmas fájdalom. Ő aznap visszament a városba, ahol élt. Kb. 200 km-re tőlem. Olyan jó 1-2 hónapig nem láttam. Aztán egyik nap feltűnt. Épp beszélgettem anyámmal, kinéztem az ablakon, és épp a házunk előtt ment el. Azonnal lerohantam hozzá... mármint utána. Persze akkor sem hozzám jött, hanem a barátnőmhöz. Nem fogom elaprózni, a lényeg, hogy mát benne voltunk bőven a télben ismét, és akkor minden 7végén visszajött 1-2 napra. És általában ezeket az időket velem töltötte. Volt egy garázsuk, a házunktól nem messze; volt benne ágy meg radiátor meg ilyesmi. Ez már nyáron volt. Anyuéknak azt mondtam, hogy diszkóba megyek haverommal. Ekkor már 15 éves voltam, Ő 16. Éjfél körül felhívott, hogy menjek a garázshoz. Hajnal 5-ig ott voltam, és csodálatos volt. Nem feküdtem le vele, amit a mai napig bánok. Neki kellett volna adnom a szüzességem. Nagyon sokat beszélgettünk, csókolóztunk, egymáshoz bújtunk, ilyesmi. Reggel elbúcsúztunk, még másnap elkísértem egy helyre, utána már csak arra emlékszem, hogy elbúcsúztam Tőle. Azóta nem láttam.

19 éves vagyok. Nem tudom, hogy hol lakik, nem tudom, hogy - hogy nézhet ki. Ő most 20 év körül van. Bárcsak tudnám a címét, akkor megírnám, amit érzek.... "- Hogy soha nem fogom elfelejteni, és vele akarok élni. Látni akarom, hogy milyen férfi lett belőle, a karomba akarom zárni. Mellette akarok megöregedni, és vele akarok egy sírban feküdni. Gyerekeket akarok szülni neki, És ahogy szerette volna, az első fiúnak Gyula lenne a neve..... az apja után. Érte mindent elhagynék, érte feladnám az álmaimat. A mostani vőlegényemet másodpercek alatt elhagynám... Miatta. Már 4 éve nem láttam, de a szerelmem ugyanakkora, sőt, ha ez lehetséges, akkor még vagy 4-5 számmal nagyobbra nőtt. Szeretem őt, és Szeretni fogom Örökre. És az sem érdekelne, ha kinevetne, vagy eldobná a levelem, de tudná, hogy van valaki, aki szereti. Nem tudom, hogy néz ki, engem nem érdekel, ha úgy néz ki, mint egy disznó, vagy ha pálcika vékony lett. Akkor is szeretni fogom. Mindörökre... Mindhalálig. " Istenem, Istenem, bárcsak még egyszer láthatnám..... (Holecskó Gyula emlékére)
Hasonló történetek
4166
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4232
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
mandula ·
A szerelem olyan,mint a fa:magától növekszik,mély gyökeret ereszt egész valónkban, és gyakran tovább zöldül a szív romjain./V.Hugo/...és a remény hal meg utoljára... :wink:

Falatka ·
Ez gyönyörű... Hogy őszinte legyek a fogalmazás nem mindenhol tetszett, de komolyan elbőgtem magam a gép előtt ülve...
Teljesen áttudom érezni, velem most szakított a barátom, és mindent egtennék azért, hogy az enyém lehessen... de ő nem szerte engem... :flushed:
Remélem neked sokkal jobban fog végződni a történeted :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: