Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy esküvő

A fátylat valaki felemeli. A szemeit nézem, az arcot, ami mától fogva csak az enyém, csak az enyém, és olyan Gyönyörű... Hamarosan meztelenül is látni fogom. Vágyom is Rá. Mint egy vadász, mikor vadászkastélyának falára szegezik leggyönyörűbb trófeáját. Valaki beszél mellettem, én pedig közeledem az arcához az arcommal. Igen, megcsókolom. Mint egy vadász, aki lő. Legszívesebben táncolnék, hogy mától fogva birtokolom... Egy lélek és egy tökéletes test.

Valahonnan távolról taps hallatszik, mintha egy másik világból jönne... Ez az első pillanat. Mit ért ezelőtt az élet, teszem fel a kérdést. Mint egy vadász, aki az áhított egyszarvút figyeli, napokon át, étlen-szomjan, és végül céloz és lő... És gyönyörködik a vörös vérben, ami annyira gyönyörűen elüt a tetem fehérségétől... Mintha őrült lennék, elképzelem, milyen lenne mezítelen testén ereinek rászáradt bordója. Gyönyörűen elütne a tetem fehérségétől.

Újra visszatérek az arcára. Olyan gyöngéden és boldogan néz rám. És ő szeret. És ő azt hiszi, hogy... talán...én is. De azt hiszem, nem ez a szerelem. Pedig ragaszkodom hozzá...Talán mégis ezt érzem. Hiszen annyiszor mondtam már neki, "Szeretlek!"! Mint egy vadász, aki madársípot fúj meg, s becsalogatja az elérhetetlen, szárnyaló madarakat hálójába... Ő tapsolókra néz, megriad egy pillanatra, de a riadtsága azonnal átváltozik egy senkinek szóló mosollyá.

Vajon miért gondolok minden pillanatban vérre?

Ó, tudom már. Az ajkai... A rúzstól rikítnak. Bár letörölhetném ebben a pillanatban...Mint egy vadász, aki a megnyúzott állat bundáját tisztítja, letörli a koszt és a belső szerveket...

Magam előtt látom az ágyat... igen, ez a valóság. Emberek állnak, és tapsolnak...igen, ez a valóság.

Szivárvány-fehér fények ezrei villognak a ruhán. És valahol egy kés villan. Vajon kié? Az embereké, biztosan. Talán ettől ijedt meg Ő. Úgy, érzem, a kés nagyon közel van, csak a zsebembe kellene nyúlnom. Erősen belecsapok a zsebembe, bizonyításul, hogy nincs ott.

Az éles penge a kezembe vág. Gyengén felemelem a kezem. Ujjaimról vér csöpög. Az emberek eltűntek. Érzem, mit kell tennem...

A húsba vágok, felkészülve a sikolyra, de nem hallok semmit. Szilánkok csörömpölnek... Egy üvegbábú! Leszúrtam egy üvegbábut!

És mellettem Ő áll, a vállamra teszi a kezét, és sír. És az emberek, mellette, tapsolnak és nevetnek.
Hasonló történetek
10142
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
5848
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Hmmm…
Csak az lő két bekezdésen át, aki nem szokott találni. Az vadászik tovább…

Basszus… Bár a Lyra nickről nőre lehet asszociálni, pasiként férfi személyben tippeltem az írást… Igaz a rúzsos száj… Dehát egy Izabelle valószínűleg nő…

Női vadászként nem rossz…

Endana Telares ·
Először én is azt hittem, férfi a vadász. Tetszik, bár azt én se értem, hogy kerül oda az üveg :flushed: :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: