Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Döntések

Kérdések. Egyértelmű az ok, hogy miért teszem fel őket, de Te nem szeretsz válaszolni rá. Néha nem is teszed. Én pedig továbbra sem értem. Nem értem, hogy miért? Hogy miért tetted azt, amit tettél? Miért nem gondoltad meg jobban? Miért? Miért?
Megtetted. Megtetted, hát megtetted. Az már a múlt és nem tudsz változtatni rajta. Én sem tudok. Pedig megtenném, ha tudnám. És Te? Te vajon változtatnál rajta? Minden bizonnyal, hiszen most sem tudsz élni abban a helyzetben, aminek akkor volt a kezdete. Amiről akkor döntöttél és most a következményeit éled. És belerángattál engem is. Amikor ezt elkezdted velem, akkor miért nem gondolkodtál? Miért nem jutott eszedbe, hogy az az egykori döntés rengeteg keserű percet hoz majd nekem s neked? De tudod, két ember kell a vásárhoz. Én vajon miért nem gondolkodtam akkor? Miért kergettem megvalósíthatatlan álmokat? És miért kergetek most is?

A Múlt: a Jelent alakítja.
A Jelen: a Jövőt alakítja.
A Jövő: bizonytalan. A jelenbeli és a múltbéli döntéseink alakítják.
Mégis mit várok a Jövőtől, ha képtelen vagyok változtatni?! Majd megteszem. Egyszer. De miért egyszer, miért nem most?! Gyenge vagyok még hozzá és akkor is gyenge leszek.
De mint tudjuk a kényszer nagyúr ,s meghozom a saját döntésemet. Te pedig megkérded majd tőlem: miért?
Akkor szembeállítalak múltbéli önmagaddal. Azzal, aki megakadályozta, hogy másként döntsek. Mert feleségül vette azt a nőt, akivel most is együtt él. Mert meggondolatlanul gyereket vállalt, és nem gondolt a jövőjére. Aki miatt nem lehetünk együtt úgy, ahogy szeretném, aki miatt más férfit kell keresnem, hogy vele élhessek.

Azt mondod fáj, amikor kérdezek. Szeretnéd elfelejteni azokat a perceket, amik így alakították az életed.
De tudod mit? Sohasem felejted el!
Minden éjjel, amikor feleséged mellett fekszel, s hallod minden egyes lélegzetvételét AZ a perc fog az eszedbe jutni. És akárhányszor gyermeked arcára pillantasz, az anyja köszön majd vissza és ARRA a percre emlékezel majd. És régi önmagadra, aki hozott egy döntést.
Egy döntést, amit nem változtatsz meg, s ezért szenvedsz, és szenvedek én is.
A jövőnket, csak mi alakíthatjuk, senki más. Hidd el átalakítom majd, s többé nem lesz olyan: ’mi’, csak ’Te’ és ’én’. Külön-külön.
Hasonló történetek
4458
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
3633
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: