Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
laci78: nekem kicsit dagályos, de absz...
2024-11-14 09:43
laci78: jó sokat kell várni, de ez van...
2024-11-13 16:46
Rémpásztor: Következő rész publikálási ide...
2024-11-13 11:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Démoni árnyak-I.fejezet.

Atlanta egy gyönyörű és kalandokkal teli város, mely mentes a politikai ömlengésektől és az értelmetlen civakodásoktól. A belváros, olyan amilyennek az ember elképzelné. Zajos, nyüzsgő és büdös. Munkába igyekvő emberek ezrei. A legújabb ford t-modellek szelik az utakat pöfögve s dudálva. A lovak, rémülten ugrálnak félre az őket felváltani vágyó, zajos masinák elől. 1922 júliusát írunk. Tikkasztó a hőség. Aki teheti, árnyékba húzódik s frissítőt iszogat. A külvárosban, mindenki a lábát lógatja s csendben olvassa az újságot. Ám a Holding Street 29 alatt, most nagy a nyüzsgés. Mindenki felfigyel a bútorokkal és más tárgyakkal megpakolt teherautóra. Népes, jól öltözött család figyeli a munkások mozdulatait. Közben gondosan körülkémlelik a fás ligetekkel s sétányokkal teli szomszédságot. George Manson a családfő. Tisztes, fedhetetlen üzletember. Pár éve nyitott egy festékkereskedést s most ide tette át székhelyét. Kimért, nagy bajuszú, soványka ember. Elegáns öltönye, sokat elárul anyagi helyzetéről. Mellette álldogál szép csendben a felesége Jennyn. Hófehér, masnikkal s fodrokkal díszített ruhája egy vagyonba kerülhetett. Ékszerei a Tiffany boltból valók. Végül a gyermekek. Andrew a 16 éves trónörökös aki apja nyomdokaiban járva, majdan, átveszi a vállalkozás irányítását. Markáns tekintete és sportos testalkata a lányok kedvencévé teszik, amit ő rendre ki is használ.

Mögötte kémleli a gyepet, öccse Michael, aki ugyan még csak 14 éves, de már most Byron és Defoe műveket olvas. Nem érdekli a foci vagy a hoki. Pedig az manapság, igazi divat a fiúk közt. Rövidre nyírt barna haja s mélyen ülő zöld szemei, kellemes külsőt kölcsönöznek neki. Végül a legkisebb a sorban a kis Mary. 10 éves kora ellenére nagyon érett és öntudatos. Imád olvasni s egész ügyesen tud már varrni. Rózsaszín ruhácskája, jócskán megterhelte a papa bukszáját, de nem kell félteni.

A szomszédok kíváncsi tekintete fürkészi az új családot. Néhányan oda is mennek s köszönnek. Mások viszont meglepett tekintettel figyelik őket. Nem velük van bajuk, hanem a döntésükkel, hogy a régi, Calloway házba költöznek. A hatalmas kúria, valaha a viktóriánus kor egyik legszebb alkotásának számított. Gyönyörű oszlopai, csodás kertje az istállóban tartott lovak, mind öregbítették a grófi család, amúgy is makulátlan hírnevét. Ám néhány hét leforgása alatt, mind, váratlanul és igen szörnyen, eltávoztak az élők sorából. A rendőrség tehetetlen volt az üggyel kapcsolatban. Megcsonkított holtak és egyéb szörnyűségekkel volt tele a ház. Magyarázat nélkül maradtak ezek a borzalmas halálesetek. A ház azóta viszont közkedvelt pletyka téma. Egyesek, alakokat véltek látni az ablakokba. Mások, ijesztő hangokat hallanak éjjelente. Ezek után nem csoda, hogy a legtöbben, aggódva figyelik az új család beköltözését.

Monotonan telnek a cipekedés órái, de mire leszáll az est a munkások elvégezték a dolgukat s a pénzt zsebre vágva, útnak indulnak. Manson, büszkén lépi át a küszöböt, ám kezdeti lelkesedése, hamar alább hagy. Mindenhol vastag por és pókháló réteg. Penészes falak. Dohos szag. Férgek és patkányok paradicsoma ez. A külső nézet sem épp rózsás. A deszkák megrepedezve. Az oszlopok karcosak s mocskosak. Meg is látszik, hogy e házban már 54 éve, senki sem járt. Ám a Manson família, mindig optimistán állt a dolgokhoz. Nem csüggednek. Majd holnap neki állnak a takarításnak. Hívnak embereket s pár héten belül, jobb lesz, mint új korában. Ám addig ebben a mocsokban kell aludni.
Felesége eközben a konyhát figyeli. A helyzet itt sem jobb. Mindenütt a penész és a patkány ürülék. Épp a szekrények állapotát vizsgálja, mikor hirtelen kinyílik a mellette levő kamra ajtaja. Nyikorgása félelmetes, de az asszony nem épp ijedős. Biztos a huzat az. Oda lép, hogy becsukja, de az ajtó, hirtelen, hatalmas erővel csapódik be. Jennyn csak néz értetlenül s próbálja felfogni a különös jelenséget. E pillanatban ismét kinyílik az ajtó, majd néhány másodperc múlva, szédítő sebeséggel csapódik vissza. Az asszony megijed s kisiet a konyhából.
Lefekvéshez készül a család. A gyerekek már a matracon fekszenek a meleg hálózsákban. George és felesége most bújnak be. A férfi megfogja kedvese kezét, de a nőt még mindig az ajtó foglalkoztatja. Egyszerűen nem hagyja nyugodni az eset. Nincs rá magyarázat. Egész este, nagyon rossz érzése van a házzal kapcsolatban. Pont olyan, minta figyelné valaki.
Ám igyekszik ezt csak a fáradtságnak betudni s oda bújik a férje mellé.

Sötét, hold nélküli éjszaka borul a környékre. Még a csillagok fényei sem adnak támpontot. Jennyn, ha vakoskodva is, de az illemhely felé igyekszik. Kezeivel tapogatva igyekszik megtalálni az utat. Délután már feltérképezte a helyet, de nem sokat ért. Ám végül elérte célját. A WC is borzalmas állapotban, de a szükség elvégzésére még jó. Épp indulna vissza, mikor furcsa zajt hall a konyhából. Gerincén végigfut a jeges rémület. Csak nem betörő? Felkap egy kisebb fadobozt s lopakodva nyit be a konyhába. Semmi különös. Lassan megnyugszik s menne kifelé, de a kamra ajtaja ismét, nyikorogva kinyílt. Rettegve pillant hátra s a látványtól földbe gyökerezik a lába. Irtózat fut végig a testén s szíve a torkában dobog. Egy világos aurájú alak jelenik meg előtte. Kisfiúra hasonlít. Jennyn mozdulni sem bír. A teste nem engedelmeskedik. A fiúcska lassan közeledik hozzá, majd ránéz s arca elváltozik. Állkapcsa, abnormálisan nagyra nyílik svad üvöltéssel támad a nőre. Az asszony sikolya még a szomszédokat is felveri. George és a gyerekek, sietve rohannak a konyhába, ahol megtalálják a nő, minden ízében remegő testét. Tekintete üres, mint a csupasz falak s kezeit összekulcsolva imádkozik.

Másnap reggel a család, zaklatott állapotba ül le reggelizni. Az asszony még mindig reszketve teszi a mozdulatokat. Férje látja az állapotát s igyekszik csitítgatni.
- Nyugodj meg. Nincs semmi baj.
Felesége szinte dührohamban tör ki.
- Semmi baj? Megbolondultál? Az a valami rámtámadt. Azt hittem, meg fog ölni. Szerinted ez nem baj?
A gyerekek megrökönyödve figyelik, anyjuk kitörését. Sosem látták még ilyennek. Jennyn sírva roskad össze.
- El akarok menni innen. Menjünk vissza Memphisbe.
George a feját rázta.
- Ez lehetetlen. Itt van az üzlet és a lehetőség. Mindenünket ide fektettem. Ha csak úgy mindent itthagyunk, akár el is adósodhatunk. Sajnálom drágám. Holnap elviszlek egy orvoshoz.
A nőt ez villámcsapásként érte.
- Szerinted bolond vagyok? Tébolydába akarsz csukatni?
- Nem. De amit mondtál, eléggé hihetetlen. Szellemek nem léteznek.
- Pedig elég valóságosnak tűnt. De, ha nem akarsz ne higgy nekem. Én viszont már most rettegek ettől a háztól. Még csak egy napja vagyunk itt és máris ez történik.
Rácsap az asztalra s sietve távozik.

Órák teltek el s Jennyn, jobbnak látta, ha kedvenc időtöltésének a kertészkedésnek fog. Azzal talán eltereli a gonosz gondolatokat. Neki lát gyomlálni s a kis lapátjával a földet igazgatni. Hirtelen egy kedves hang szólítja meg.
- Örvendek kedveském.
Jennyn föltekint s egy aranyos néni áll vele szemben.
- Én is örvendek asszonyom. Mi járatban?
- Ó, én csupán köszönni jöttem az új szomszédoknak. Tegnap valami sikoltást hallottunk innen. Nincs semmi baj?
- Semmi. Tessék megnyugodni. Biztos rosszul tetszett hallani.
Az idős hölgy már épp ment volna, mikor visszafordult.
- Maguk aztán bátor emberek.
Az asszony erre felfigyel s feláll.
- Miért?
- Hát nem tudják, mik terjengenek erről a házról?
- Nem.
- Szellemek és gyilkos démonok lakják. Szerintem ezek végeztek a Calloway családdal is. Az előző tulajdonosok.
- Ez érdekes.
- Én inkább félelmetesnek mondanám. Az egész amiatt az elfajzott James Calloway gyerek miatt volt. Tizenhét éves korában, elkapott egy indián kisfiút és megkínozta. Végül megölte s feldarabolta. Szörnyű tettét sosem tudták bizonyítani, de a kisfiú visszajár s aki csak ebben a házban tartózkodik, arra kegyetlenül lecsap.
Jennyn torka összeszorult s a tegnap éjjelre gondolt.
- Azt javaslom kedveském, hogy menjenek innen, amíg még tehetik.
Sarkon fordult s eltipegett. Az asszony gondolkodóba esett. Csak a fejét rázta, s folytatta a kaparászást.

Eltelt majd két hét. George valóban felbérelt munkásokat, akik rendesen helyre pofozták a házat. Kicserélték a vezetékeket, újra tapétázták és meszelték a házat. Kicserélték a deszkákat, megerősítették a tetőt. Két hét és 8000 dollár után a hely szebb, mint valaha. Nyugalom és béke honol a kúria körül. Jennyn nem látott egy démont és szellemet sem. Kezdte elfelejteni annak a szörnyű éjszakának a történéseit s igyekezett beilleszkedni a környéken. Ennek örömére, garden partit tartott az új virágokkal és fákkal betelepített kertben. Aki csak tehette, elfogadta a meghívást. Tucatnyi férfi és nő lepte el a kertet s itta a frissítőt és falta a szendvicseket. Pazar a hangulat, pedig még csak délután hármat ütött az óra. Jennyn levetette magáról az úri hölgy szerepét s igyekvő háziasszonnyá avanzsált. Körbevezette a vendégeket, segített a frissítők felszolgálásában. Valósággal sziporkázott. Besiet a konyhába egy újabb adag limonádéért, mikor különös zörgés üti meg a fülét. A csapból jön. Dühösen lép oda, hisz nemrég lett kicserélve. Máris rossz lenne. A csap pedig csak zörög és zakatol, mintha el lenne dugulva. S ekkor, vastag csíkban, vér kezd folyni a csőből. Jennyn ereiben elhűl a vér s alig kapkodja a levegőt. Arca eltorzul a félelemtől. Hátra lép, de hirtelen egy ismeretlen erő elkapja hátulról s a csap felé nyomja. A nő igyekszik kibújni a szorításból, de képtelen. A félelmetes erő, titánként nyomja, egyenest a vérbe. Levegő után kapkodok s igyekszik kikerülni ebből a helyzetből, de nem tud. Kezeivel csapkod, s igyekszik feltápászkodni. Nem megy s a levegő fogy. Ám a sors kegyes s belép a fia, aki megrökönyödve figyeli az eseményeket. Látván anyja kínlódását, azonnal a segítségére siet s alig bírja kirángatni a vérrel teli mosogató tálcából. Jennyn csak úgy kapkodja a levegőt, s vért köhög fel. Sírva öleli át fiát, aki még mindig nem érti a történteket. Az asszony sírása egyre keservesebb. Hisztérikus állapota alig akar szűnni. De tudja, hogy el akar menni innen, minél hamarabb és gyorsabban.
Hasonló történetek
7523
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
6678
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Eriador ·
amint látom még Te is csak ízlelgeted az írás tudományát, de meg kell mondjam, hogy tetszik. Néhol eltúlzod a leírást, és mondatok sem mindenhol kerekek. Azonkívül sok sikert!
Visszajáró vendég leszek

Fradnay ·
Egyébként, köszönöm ezeket a hozzászólásokat. Majd igyekszem a ti igényeitek szerint alakítani a stíluson. Nem fűztem hozzá túl sok reményt. Életemben nem írtam még horrort.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: