Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Logan Ne'ran: Köszönöm szépen :)
2024-11-02 20:14
laci78: bár a történet témája (számomr...
2024-11-02 18:51
Vincami Nor: Szívesen. Örülök, hogy tetszet...
2024-10-31 17:44
laci78: nagyon jó lett az egész, köszi...
2024-10-30 16:44
Gayadam: Szia ez igazi történet ?
2024-10-24 18:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csillagvarázs

Gyéren világít a hold, fogyóban van már. Sarló alakja tündököl az égen, s játszi mosollyal nézi a Földet. Hegyes orrába kapaszkodom, hogy le ne essem, s ámulok, ahogy táncolnak a csillagok. A Fiastyúk elszárnyal mellettem fiaival, s a Göncöl is békésen robog a Tejúton.
Ülök a holdon, a lábam kétoldalt lógatom. A kismedve sompolyog oda hozzám, orrát ölembe dugja, s engem elönt a szeretet, ahogy ujjaimat barna bundájába mélyesztem. Magamhoz húzom a kisbocs fejét, lágy csókot lehelek homlokára, s az arcomat is a sűrűbe fúrom. Két kicsi könnycsepp hullik le, s csöppen le az ezüst vízbe, finoman fodrozódik a vízöntő kútja. A kék bőrű lány szomorúan pillant rám, a halak is csüggedten úsznak a mélyben. Kis kezek merülnek a hűsbe, az ikrek szemmel követik a hullámokat, s látják a jövőt, mely odalenn van. A mérleg lány mérgesen toppant egyet egy csillagon, pontos műszerét a sötétségbe dobja. Könnyes szemmel néz a Kos fiúra, aki azonban makacsul hallgat. Fáj a szívem a lányért, a fiút jól megráznám. Ám csitító, fényes csillagpor szál rám, a bak elnyargal előttem, hátán a szűzzel. Megáll a levegő, kezem tétova mozdulatot tesz, s csak nézem bénultan a nagy fenevadat, az oroszlánt. Ebben a percben, bár nem látom, a nyilas kifeszíti az íját, csodálatos fegyverként áll kezében a nyíl, s halkan megpendült a húr, mikor az oroszlán elbődült. Suhant a nyíl, hegye csillogott a holdfényben, fájt, mikor a szívemen átszaladt. Nem az az édes érzés töltött el, mikor Ámor nyila talált el. Ez a vadász volt és fájdalmat hozott. Merev lett minden, a hold sírni kezdett. Figyeltek a csillagok, az oroszlán elment. Hátat fordított, mancsai halkan neszeztek a csillagokon. Csend volt, kegyetlen csend. Csak a piros vér szivárgott csendesen...
Hasonló történetek
4367
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4553
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
anitablake ·
Pandi!
Gratulálok, ez csodaszép!!!
Anita.

gyémánt ·
(ma este ahogy itt böngésztem, milyen sok rövid írást találtam, no nem a hossz a lényeg) ez tetszett, varázsa volt....

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: