Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Criminal Minds: Dead Heart

Nem volt aznap valami jó nap. Esett az eső. Egy padon ültem, és gondolkodtam. Vajon mit rontottam el? Miért kellett ennek megtörténni- e? Én tehetek róla? És ha igen, ennyire elrontottam?

Esett az eső, és én csak méláztam ezen, miközben észre sem vettem hogy leül mellém.
- Zavarok? - kérdezte.
- Nem - feleltem.
- Rendben - mondta, és elkezdett olvasni.
- Mit olvasol?- tettem fel a kérdést.
- John Boyne- tól a A csíkos pizsamás fiút. Egész jó kis könyv...
- Láttam már filmben - vágtam rá.
- Ó... Értem.
A csönd meghonolt pár másodpercig. Néztem ahogy olvas.
- Na és... miért vagy itt? - tudakolta.
- Én csak... ide jöttem gondolkodni.
- Charlie miatt, igaz? Figyelj Walesz - mondta becsukván a könyvet - , nem a te hibád. Én is tudom milyen ez. David lelőtte, és ennyi. Vége. Nem tehetünk már semmit.
- Bassza meg! Én csak... annyira nem értem. Odaértünk, és beszéltünk a tettessel. Az meg egyszerűen...
Elhallgattam. Könnyek csorogtak végig az arcomon.
- Nem a te hibád - mondta halkan Reid - Azt akár Hotch is megmondhatja...
- Biztos?
- Biztos - felelte.
- És... most mi lesz Daviddel?
- Lecsukják - válaszolta. Magam elé bámultam.
- Walesz.. - szólalt meg, de aztán elhallgatott.
- Igen?- néztem rá, miközben elmosolyodtam.
- Jobb már?
- Igen.
- Akkor jó - mondta, és megcsókolt.

Később elindultunk haza. Charlie emléke pedig örökre ott maradt a szívembe. Annak a 9 éves kölyöknek, akinek egyetlen reménye én voltam...
Hasonló történetek
3933
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
7249
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Ward Angelus ·
Szia!

Dialógust írni sose könnyű, a lényeg az, h mindig legyen nyilvánvaló, ki beszél kihez. Néha nem lehetett követni, hogy mi történik.

Gondolom a sorozat ihlette ezt a jelenetet, de hogy írnád le valakinek ezt a történetet, aki nem nézi a sorozatot? Aki nem tudja, ki volt Charlie.

Még egy kérdés tegyél fel, szükség van ehhez a történethez a sorozat szereplőire? Nem lehetne megírni saját karaktereiddel?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: