"A város egyik szegény negyedében, ahol a mocsok, a patkányok és az éhezés a mindennapos élet velejárója volt, egy spanyol donna éppen a gyermeke világra jövetelét szenvedte el. Átkozta a világot, hogy ilyen körülmények között kell szülnie. Végül sikerült életet adnia egy lány gyereknek. A legtisztább és legkényelmesebb körülményt nyújtotta a férje a kis családnak. Habár ez nem volt több egy francia ágynál, egy párnánál és három vékonyka pokrócnál.
Viszonylag szép házuk volt a sikátori élethez képest. A falak szürke színtelenségét itt-ott sötétzöld penész derítette szebbé. Egy művirág füzér az ajtó felett, régi keretnélküli képek és naptárak. A padló tele volt tarka, gondosan kitisztított szőnyegekkel. Az ajtó vastag fa volt, mindenféle nonfiguratív ábrával díszítve. A hálószoba ajtaja a konyhába nyílt, ami ketté volt osztva: az egyik felében főzni lehetett (ez volt hátrébb), a másik fele volt az étkező vagy nappali. A főző konyha is csak egy gáztűzhelyből és egy kétrészes törött szekrényből állt, ahol az edényeket tartották. A „nappali” pedig egy fa-asztalból és három fa-székből tevődött össze. Mindkettő padlóján linóleum feküdt a hideg kövön. Volt még egy előterük is habár ez eléggé üres volt: csak egy házi készítésű fa-cipőtartó volt benn egy ugyancsak házilag eszkábált vas-kabáttartóval. Az ablakokon pedig –az egy rétegű üveg előtt- egy-egy szépen kidolgozott függöny lógott egy drótra feszítve. Ezek a donna munkái voltak."
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Chris Hunter 5 oldalas élet története (részlet)
Hasonló történetek
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Ezért és szabatos fogalmazásodért részemről kijár /t/ a max. pontszám.
Üdv :)
Még annyi :a szöget miért szeretem./kérlek nézd el nekem, hogy magamra terelem a szót:/
Gyerekkorom -elsö karácsonyra kapott -könyvében volt egy mondat: "a szög miatt az ország elveszett".Akkora igazság van benne, hogy földreteper még most is sok év múltán...biztosan mások is átérzik ennek a mondatnak és dominóelvnek a magvasságát.Öket is /szeretném/üdvözlöm.:)
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda
thanks
aaaaa
Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda
köszönöm