Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Buffy a vámpírok réme- Ha eljön a gonosz 3.rész

- Kialudtad magad?- mosolygott rá Angel Buffy- ra.
- Te jó ég hány óra van?- a lány gyorsan felült az ágyban és ijedt képet vágott.
Majd felkelt és a kripta egyik nyílásához sietett ami bevolt függönyözve. Buffy széttárta és halk sikoly hagyta el a száát. Angel felmordult.
- Hrr… húzd be a függönyt.
- Boccs, - mentegetőzött a lány.- Nem akartam, de már körülbelül tizenegy óra lehet és otthon lenne a helyem…
- Nézzenek oda- vigyorgott Angel - Mióta lettél te idő függő. Eddig nem volt gond, hogy kimaradtál.
- Igen, de ma anya haza érkezik!
- Jó napot Miss Summers - üdvözölte Willow és Xander kórusban Joyce- t.
- Sziasztok gyerekek. Buffy itthon van?
- Öö –dadogta Xander. Tudták, ha elmondanák, hogy Buffy megint Angel társaságában mulatja az időt, akkor Joyce nagyon kiakadna! - Még mindig járőrözik, de szerintem lassan haza fog érni…
- Igen… még mindig… - bizonygatta Willow is - … tudja a tegnap esti harc felkorbácsolta kedélyeit…azaz dehogy is miket beszélek…szóval nagyon felkavarta és szerinte valami rossz dolog készül ezért elment…továbbb…vagy mi…

- Hu…hu… - lihegett Buffy - Itthon vagyok…
- Szia kicsim… miért rohantál? - kérdezta Joyce- A barátaid elmondták,hogy…
- Ne haragudj anya én nem akartam hogy megharagudj…- mentegetőzött Buffy,sejtve hogy anyja tudja hogy az éjszakát Angel - nél töltötte.
- De hát miért?- csodálkozott Joyce.- Büszke vagyok rád!
Buffy mintha nem is hallotta volna meg anyja dícséretét tovább mentegetőzött.
- Tudod este a harc folyamán megsérültem és Angel…
- Már megint az az Angel. Rengeteg rosszat hallottam felöle…- és össze vonta a szemöldökét.
- De ha egyszer szeretem…
- Na jó - vágott bele a szavába Willow. - ki kér egy kis csokissütit?
- Készülni kellene Haloweenra –váltott témát Joyce.- hoztam jó pár dolgot!
- Buffy,- szólalt meg Willow- Beszélnünk kellene!
- Xander,pakoljátok ki anya holmiait és kezdjétek el a felkészülést ma estére! Mindjárt jövök.- mondta Buffy.
- Baj van Buffy... - sóhajtott fel Willow. - mivel mindenszentek közeledik, és ilyenkor általában mi nem, unjuk végig az éjszakát... Xanderrel utána jártam néhány dolognak...
Lehajtotta fejét...
- És pedig?- kérdezett rá Buffy - bökd már ki, aztán megyünk mi is segíteni, még Angelhez is elkell szaladnom, készítettem neki egy kis meglepetést.
- Na épp ez az, Angel... - vágott bele Willow. - Azt olvastam minden 1000. évben testet ölt a gonosz, a démonok és vámpírok kiknek lelkük van elveszítek ezen az estén... ígérd meg, hogy nem mész Angel közelébe pár hétig...
- Tessék?? - hitetlenkedett Buffy. - Mért ilyen sokáig? Hisz ez nem úgy működik, hogy sutty elveszítette lelkét, és sutty visszakapja...
- Öööm... - köszörülte torkát Willow,- nem kapja vissza a lelkét... feltéve, ha nem győzzük le a gonosz!
- Jó Istenem mért pont egy Vámpírral hozott össze a sors... –grimaszolt Buffy és összehúzta a szemöldökét. - Erről Neki is tudni kellene nem?
- De igen de gondoltam ezt majd te elmondod...én megyek segíteni...
- Áruló,- dünnyögött Buffy és visszaindult Angelhez.
Joyce még vissza szólt neki, hogy hová készül ilyen sürgősen, de Buffy válaszra sem méltatta...
Buffy tudta, ha most nem ő győz, örökre elveszítheti szerelmét...
Hasonló történetek
6618
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
5988
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: