Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Brutális nemi vágy

Minden szét volt dobálva össze-vissza kiborították a fiókokat és minden a feje tetejére állt. Egyszer csak megfordultam és ott állt előttem egy férfi, kb. 180 cm lehetett, barna hajjal. Nagyon megijedtem, elkezdtem futni, de ő elkapott. Aztán segítségért kiabáltam, de bezárta az ajtót, és bevonszolt a hálóba. Ott így szólt: -Megduglak, ha tetszik ha nem. De jobb ha nem ellenkezel, akkor kevésbé fog fájni!-mondta és szememből kicsordultak a könnycseppek. Letépte rólam a ruháimat, majd ő is levetkőzött. -Feküdj le! -mondta és én háttal feküdtem le az ágyra. Fölém hajolt belenyomta a farkát a számba. Tövig nyomta, majdnem megulladtam a mélytoroktól. Ezelőtt még soha életemben nem csináltam ilyet. Ezután megkérdezte: -van valahol seprőd? -mondta.-Igen a wc-ben tartom-mondtam erre kiment. Nemsokkal később egy seprővel tért vissza és ezután kiderült mire akarja használni. Belémnyomta ameddig csak bírta és elkezdett dugni vele. Ez borzasztóan fájt nekem ordibáltam torkom szakadtából, hogy hagyja abba, de nem hagyta, inkább még jobban dugta. Miután már annyira fájt, hogy majdnem elájultam kivette, és helyette a farkát dugta be. NAgyokat nyögtem, majd ordítottam, de őt nem zavarta, pózt váltottnk.
Ez úgy nézett ki, hogy kézállásba álltam és ő úgy dugta belém a szerszámát. Nem sokkal ezután elélvezett. én nem tudtam és még orgazmusos sem volt. Ez volt életem legszörnyűbb nemi együttléte. Miután felöltözött, csak ennyit mondott: -Nemsokára visszajövök, ha szólsz a rendőrségnek kinyírlak a családoddal eggyütt.-Azzal kiment a házból, engem pedig elfogott a zokogás.

Ha sok embernek tetszik szivesen folytatom:)
Hasonló történetek
30741
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
24709
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: