Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bogdányi csillagok 1. rész

Az alábbi történet olvasásakor, akár csak a Dán’ Hősei és az Erdők csapata esetében, kéretik figyelembe venni, hogy megszülésükkor tíz éves voltam... egy hosszú, kamaszkor előtti saga részei:)

- Hé Liebhardt! Megint gondok vannak! – állítottam be az Andrewy
parancsnoki erődítménybe.
- MDSZ ügyek? – kérdezte Liebhardt
- Nem. A Sobiéknak sikerült egy 100 fős csapatot összekaparniuk, és
máris csatázni akarnak.
- Nem tudja, hogy a DEJTCS-ek az egész országban több mint 150
ezren vannak?
- De ő csak a Bogdányiakkal akar harcolni.
- De ez is van legalább 300 csak az ittlévők közül – mondta tovább
Feri.

- Mikor lesz ez? – kérdezte Liebhardt,
- Ez év december 28-án, szombaton.
- Hányadika van?
- December 28.
- Mit?!
- Ott jönnek! – hangzott a várható kiáltás.
- A szuper Andrewybe! – kiáltotta Liebhardt.

Katonákkal nem volt gond. Nekem például 70 katonám dolgozott a Pad – erődítményekbe’, de most az Andrewybe szerződtettem őket. Ferinek is ennyi katonája volt, és Liebhardtnak pedig több mint száz. 300 katona 100 ellen…
- Liebhardt! Az információk: 10 hadifogoly nekünk, 5 pedig nekik. De
van rosszabb hír is: bontják a vezérbástyát.
- Hogy?! Keressük fel szakácsdejtcset!
- Szakácsdejtcs! Keverj össze egy doboz vöröspaprikát 10 csomag őröltborssal és önts bele vizet! – adta ki a parancsot Liebhardt.
- Keressük meg a barkácsdejtcset!

Amíg Liebhardték elmentek barkácsdejtcsért, én szóltam a tüzéreknek, hogy készüljenek a lövésre.
- Ez kész. Kereressük meg a Tervidejtcset is.
A Tervidejtcs az én vagyok.
- Valentin! Készíts egy kilövőszerkezetet a dobozoknak!
A terv a következő: egy csípős oldatot fából készült felül lyukas dobozokba beleöntünk, és az ellenségre lőjük. A terv bevált: a Sobiék behunyt szemmel rohangáltak, mert kaptak az oldatból.
- És hogyha elmúlik a hatása? – kérdezte Feri.
- Feri! Vigyázz! – kiáltottuk.

A bástyánknak a fele ugyanis, a titkos bontogatok hatására ledőlt. Ő éppen azon a felén volt, egyedül. A Feri csak állt kővé meredve a dőlő bástyarészen, s mikor leért…
- Liebhardt! Hoztam a Feriről a híreket: egy rózsabokorba esett, beverte a fejét, vérzik a keze, és a tüskéktől cifrás a háta. És a legrosszabb: DIB hadifogoly – jelentettem.
- Nem!!! Gondolod, hogy csinálnak vele valamit? Azonnal vissza kell térnie az Andrewybe! Valentin! Karcsi! Dani! Gyertek velem! – mondta Liebhardt.
- Ott van! – kiáltotta Liebhardt.
- Mit csinálnak vele?! Csak nem ostorozzák?
- Mindenkinek roham! – kiáltottam a hadseregnek.

Egy negyed óra múlva nem volt már hadifoglyuk, és a veszteségeinket a hadizsákmányból fedezni tudtuk.
- És most hogy tovább? Szólj Ügyinek (DANI), hogy fából barkácsoljon kereszt alakú lövedékeket fából!
- És Kémidejtcsnek, hogy főzzön ki valami kábító folyadékot. Én addig csinálok kődobáló ágyút az ellenséges támpontok megsemmisítésére.
Felejthetetlen élmény volt becélozni az ágyút, és kilőni a golyót. Aki csak látott, bámult. 10 golyó után a fegyverraktáruk darabokban volt a fegyverekkel együtt. De a mi készletünk kiváló volt: 10 db kőhajító ágyú, 50 db bothajító, 60 rendes ágyú, 350 db bot. Ezek csak az Andrewy fegyverei. 50 fő tiszt, 50 tüzér, 200 sorkatona…

A Sobiék látták, hogy a kőhajító gépek mindent tönkretettek, ezért kivonultak az óriásfenyvesből. Pár nap múlva:
- Liebhardt! Holnap idejönnek a tahisi, a szentendrei és a visegrádi DEJTCS-ek. Vannak úgy 300-an! – jelentette Feri a táborban 1991. december 31-én.
- Holnap? Elseje! Tervidejtcs!
- Tudok mindenről. Mindent megoldunk. Holnap szervezünk egy kirándulást, felmegyünk a hegyekbe, hazajövünk, vigadozunk és kész. Nem kell szuper programot tervezni.
- Dejtcsszakács! Holnap valami jót főzzél; Barkácsdejtcs! Készíts valami ajándékot. Ügyi! Rendezd el a fogadóerődítményeket az Eagle-ban! Tüzérek! Majd csináljatok díszsortüzet! Valentin! Tervezd meg a kirándulást! – hangzott a züllött parancs, melyet Liebhardt futtában adott ki, tekintve, hogy még az ügy után kell járni. Másnap hajnalán, 1992-es zászlókkal és fegyverekkel: 600 DEJTCS barna egyenruhában.
S olyan volt, mint az AVE WOOD:

Csillogtak fegyveritek, szinte égve,
Zöld jelvényetek csillogott az égbe
DEJTCS-ek! Csak az erdőt segítsétek,
S örökre, a természetet védjétek!

Amikor a kirándulás megindult, zengett a völgy, a hegyek, ahogy 1200 láb trappolt végig az erdőn. De egyszer vége szakadt ennek a harci felvonulásnak: egy állatbőr. A húsa és a szarva nem volt meg. Gyanúsnak találtuk, de mentünk tovább. A második tetemnek már csak a csontváza volt meg.
- Gondolod hogy…
- Nem, Feri! Ilyennel volt már dolgunk. A végén kiderült, hogy a beteg állatokat a rókák csalogatására tették ki! – mondta Liebhardt.
- Ezek nem vadászok, Liebhardt!
- Tudom. Orvvadászok. Valamit tennünk kell!
- Csend! Felderítjük az erdőt! Minden csapat másfele megy! Adtam ki végül a parancsot.
A Liebhardtékkal külön mentünk.
- Hasra! Ott vannak! – kiáltotta Feri.
- Hogyan tovább? – kérdezte Dani.
- Megláttak! – kiáltottam.

Menekülés közben az egyik csapdájuknak a fogságába estünk.
- Már csak ez hiányzott. Már megint kalandok… - mondtam.
- De nincs sok időnk. Miközben mi itt kuporgunk, kint állatirtás folyik! – figyelmeztetett Liebhardt.
- Te! Ez a fa éles! – mondtam.
Egy óráig reszeltem, de végül is sikerült.
- Ez az! Oldozz ki minket is!
- Jól van! Most pucoljunk innen, de gyorsan!
- Sikerült! Hívjuk a többieket! – mondta Liebhardt.
- Még ne! Csináljunk az ajtó elé és a ház köré csapdákat! – tartottam vissza Liebhardtot.
S ez a szó az orvvadászok vesztét jelentette.

- Kész! Most pedig tűnjünk innen! – javasoltam.
Csak az volt a gond, hogy eltévedtünk.
- Na, most nem tudom, mit tegyünk!
- De Liebhardt! Ha nem érünk vissza a táborba…
- Figyeljetek! Valaki jön.
- Nem valaki. Valakik!
- A Sobiék! Egyszer aztán végünk van.
- Liebhardt! Mi abba hagytuk a harcot. Nem háborúzunk tovább. De a Gál még folytatja! – mondta Sobi.
- Ez jó hír. Tudjátok innen az utat?
- Persze – hangzott az öntudatos válasz.

A táborban mindent elmondtunk. Mire visszaértünk az orvvadászok táborába, már egy fán lógtak azok a vadászutánzatok. Hívtuk a vadászokat és az erdészeket, akik letisztázták a dolgot.
- A rövid kaland is kaland! – kezdtem a szokásos mondásomat.
- Hagyd már abba Valentin – mondta az egész osztag egyszerre.
De másnap is vártak még ránk… Inkább abbahagyom.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
3830
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
2687
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tengerész Pepi ·
Már megint..Kár a helyért.Ezeket a vackokat a Dörmögö Dömötörbe sem tenném be.
Az elcseszett dolgok megmagyarázása meg egzakt tudomány.
Lassan érdemes lenne bejelentkezned Libi a Csernushoz, grafománia miatt.Vedd észre,hogy ezekkel csak égeted magad, akárhány éves voltál amikor elkövetted.

libido ·
Pepike!

Sajnos nincs mesekategória, ahová beküldhetném. Ezért ez egy EGYÉB.

Sajnos te már képtelen vagy arra, hogy egy írás olvasásakor elvonatkoztassál prekoncepcióidtól. Humorérzéked pedig egyáltalán nincs, nem mintha ez annyira humoros lenne, de akad, aki tud rajta mosolyogni. Az meg, hogy égetem magam, legyen az én gondom.

A sokszínűséget fanyalgással, a bőkezüséget gyanakvással kell fogadni. Logikus. Én mindent elolvasok, s annak kb. 30 százaléka tetszik kicsit is. Ez van! Neked ez nem tetszik. De valami nagyon irritál téged, vagy csak szereted jártatni a szádat. Én szívesen hallgatom, hogy jártatod a szádat :smile:

Te vagy az, akinek a véleményére nem adok. Te mint olvasó, számomra elég korlátoltnak tűnsz. Sebaj. Szemetelek tovább. Mindegyik irásomra adj egy egyest kérlek :smile: Remélem remeg a kezed, amikor kattintasz az egérrel.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: