Reggel van, egész pontosan hét óra. Nemrég ébredtem, a gangon ácsorgok, kezemben kávésbögre, arcomon révedő tekintet. A levegő hűvös, sőt hideg, vádlim szorongatja és végigsimít arcomon. Fáj egy kicsit, de nem figyelek rá. Pilláim lezuhannak, arcomon érzem a felkelő nap első sugarait. Lezárt szemhéjamon át látom csak tisztán, ahogy fut a fény, mintha aranyszálak fonnák be a horizontot, aprócska fonalak, amik mindent, ami él összekötnek. Az éj színei eltűnnek az ég palettájáról, helyükre rózsaszín vegyül, az égen lenge fátyolfelhők úsznak. Behunyom a szemem, élek egy kicsit a pillanatnak. Valakit még az ágy húz, képzelete furcsa álmokba repíti, valaki siet, s úgy tesz, mintha fontos lenne, s pénzért vagy hatalomért eladja a boldogságát. Talán egyedül én élek ebben a gyönyörű pillanatban. Most még a halál is szép lenne. Feltárom pilláimat, s elhatározom, ma sem adom el a boldogságot. Retinámra égetem ezt a képet, ezt a percet, mert úgy érzem, fontos lehet. Agyamba vésem a kora reggeli csodát, a csodát ami másnak nem lenne csoda. Hiszen csak néhány berregő autó, tömbház, szikkadt fa meg elhaló kutyaugatás. De mégis egy nyugalmas hely.
Tudom, nemsokára nekem is mennem kell, csatlakozni a hajtó tömeghez, belépni a fecsegő felszín világába. De mint megfogadtam, ma is megpróbálom nem pénzre cserélni a boldogságom.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások