Nos, akkor itt egy megtörtént eset.
Helyszín: Románia
Egy 12 éves kislány története, különös szeretettel teli kapcsolata egy kis kecskével, melyet nap-mint nap kivitt a mezőre. Egy napsütéses reggelen szegődött a lány mellé, mikor egyszer iskolába indult. Csak az Isten tudja honnan. . .
Úgy játszott vele, mint kutyus a gazdival, incselkedtek, futkároztak egymással. . .
A kislány nehéz napjait mindig elmesélte társának. Az iskolai problémákat, a szemtelenkedő kisfiúk bolondozásait, a barátnőjével őrzött hétpecsétes titkokat. . .
A kis kecske nagy szemekkel figyelte, amint a lány mesél neki, Tündi úgy érezte, kis barátja minden szavát érti.
Nevet is adott neki: Barci.
Mikor szomorú volt, Barci odabújt hozzá, és apró "vakkantásokkal" jelezte, hogy nincs semmi baj.
Teltek a hetek, elszaladt néhány hónap, a kis kecske szépen cseperedett, bundája erősödött, a lány igazi családtagként tekintett rá.
Tündi szülei ebből az egészből jóformán semmit nem vettek észre, folyton rohantak, ők a kecskét "csak" egy állatnak tekintették.
Egy őszi nap, mikor Tündi hazasietett az iskolából, nem találta Barcit, nem várta senki sem.
Arra gondolt, talán a szülei megint kikötötték a kis rétre legelni - néhányszor megtették - Barcit, sietős léptekkel szaporázott a rét felé.
Ott azonban egy szerencsétlenül földbevert karón kívül mást nem talált. Megszállta a lányt valami balsejtelem, mely szorongatni kezdte kicsi szívét, aggódva indult a ház felé.
Szüleit kérdőre vonván tőlük nyugodt tekintettel ezt a választ kapta: -"Ja a kecske?. . . a nagy hűtőben van kislányom, tudod, meglepetésnek szántuk az unokaöcsédnek, imádja a zsenge kecskepaprikást, és még szülinapja is lesz!". . .
Abban a pillanatban Tündivel forogni kezdett a világ. . . eszméletlenül hullott le a járólapra.
A kórházban tért magához, nem beszélt, nem evett, nem ivott. . . csak bámult a semmibe kiégett szemekkel. . .
Ezután hetekig nem tudott beszélni. Szülei megrökönyödve nézték, ahogyan tönkremegy egykori élettel teli gyermekük, látniuk kellett, ahogy Tündi leépül.
Szemei előtt néha-néha még táncoltak az együtt töltött percek, Barci selymes érintése, őszinte szemei
a rétre vágyott barátjához, hogy elmondhassa neki mennyire szomorú. . . szívében megszakadt valami örökre, egy ajtó bezárult, s mögötte csak a fájdalom maradt. . . A lány ezenkívül nem emlékezett semmire. . . csak egy valamire: arra, hogy valaha volt egy igaz barátja. . .
Vajon ki dönti el ki az ember igazi barátja?. . . és - ha már van - honnan választja?. . . .
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
ÉS MEGÉRTEM A KISLÁNY RAJONGÁSÁT MER HATALMAS ARCOK!! :smile:
MEG A BIRKÁK IS! AZOKKAL CSAK EGY BAJ VAN: AZ EMBER AZT HISZI OLYAN HÓFEHÉR MINT AMIK JÉZUS KÖRÜL FLANGÁLNAK A SZENTELT KÉPEKEN KÖZBE MEG FULLRA LE VAN KAKSIZVA A GYAPJÚK! :frowning:
ÉS TÖK OSTOBÁK!
:smile:
NA MINDEGY HA NEKEM LENNE KECSKÉM KINYÍRNÁM AZT AKI MEG AKARJA ZABÁLNI REGGELIRE! :angry:
TÖK JÓ KIS TÖRTÉNET! :heart_eyes: