A történetben szereplő személyek mind léteznek és utálom őket.
Április 19. 2000.
Először úgy lett volna, hogy a családdal megyünk, de sajnos apát elvitték Sümegre. Móni sem tudott volna eljönni, mert ő folyton dolgozik. Andi, pedig szül. Így úgy tűnt, egyedül megyek el az ukrán fővárosba.
Április 20. 2000.
Lajossal szakítottam, mert megcsalt a legjobb barátnőmmel, Simon Évával. De nem voltam sokáig egyedül, mert a balatonfüredi átrium nevű klubban megismerkedtem Patus Ádámmal. Azonnal beleszerettem. Megkértem hogy jöjjön el velem, de ő azt mondta, hogy április 22.-től 27.-ig turnézni mennek Csillag Dáviddal és Imixel.
Bele kellett törődnöm.
Április 21. 2000 Vasútállomás
A 7óra 15-ös Pesti expressz vonattal vágtam neki az útnak.
A nyugati pályaudvarig vonattal onnan a Feri-hegyig taxival utaztam, majd felszálltam a Budapest-Bukarest járatra.
A repülőn egy focista mellé ültem, akit valamilyen Ronaldónak hívtak. Ő a román bajnokságban szereplő VII. Old Bukarest csapatában, focizik.
A román reptéren 1 óra várakozás után felszálltam a Bukarest-Kijev utasszállítóra.
Amikor megérkeztem Kijevbe a repülőtér mellett benéztem a Top Sportba, mert vennem kellett egy sportcipőt. Jöttem ki a boltból egy gagyidas expredator sportcipővel és megláttam David Beckhamet.
Oda akartam menni hozzá, mert nem voltak vele a testőrei. De amint egyet léptem 3 férfi rátámadt. Összeverték és megkéselték.
Mivel nem volt pénz az A30-as telefonomon ezért egy közeli szállodába rohantam, ahol kihivattam a zsernyákokat.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-24
|
Novella
Egy balulsikerült kapcsolatfelvétel elgondolkodtató története.
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-01 00:00:00
|
Egyéb
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
Tök olcsó mostanában a karalábé a vásárcsarnokban.
Gondoltam megemlítem.