Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Babysitter

Erika vagyok,29 eves Budapesti vallalkozó.Egy történetet szeretnék elmesélni nektek,ami megváltoztatta az életemet,szemléletmodomat az életröl és persze saját magamrol,elvárásaimrol az élettel,partneremmel szemben.
Van még egy nyomos okom,amiért ezt a történetet leirtam,szeretném a ma 24 éves hugomnak ajánlani,figyelmes elolvasásra.
Egy Nyiregyházához közeli faluban nöttem fel,egy konzervativ,vallásos családban.18 évesen kerültem Debrecenbe főiskolára.Szinte minden uj volt számomra,az emberek,az uj életmod,ami egyáltalán nem hasonlitott az otthoni,szigorúan szabályozott életemhez,a szabadság,pontosabban a szüleim szoros és állandó ellenörzése,ami lehetetlenné tette még 18 éves koromban is az este 9 utáni kimaradást.Ugy éreztem hirtelen és egyböl szakadt a nyakamba minden,szerettem volna mindenhová eljutni,mindent látni és mindent megélni,de mintha ugyanakkor visszatartott volna valami,talán a neveltetésem,az otthonrol hozott konzervatizmuson és tartozkodásom egy fajta féket jelentett.
19 éves főiskolás voltam és még szüz.Volt ugyan egy kapcsolatom egy szintén főiskolás sráccal,de valahogy nem került sor a nagy eseményre.Bevallom kiváncsi voltam,de nem igazám éreztem akkora hiányát a szexnek,hogy mindent megtegyek azért,hogy megtörténjen a nagy esemény.
Persze az a bizonyos nagy esemény végül is bekövetkezett,egy másik srácnak köszönhetően és egyáltalan nem volt nagy durranás.Orgazmus persze szóba sem jött,én egész egyszerüen katasztrofálisnakitéltem meg az egészet.??????? A következő barátom,akit inkább a barátnőim unszolására ismertem meg,egy zselézett haju,nagymenőt játszó arrogáns kis senkinek bizonyult,aki még ráadásul az ágyban is totál csöd volt,annak ellenére,hogy ő ugy gondolta,hogy tökéletes.Dénesnek hivták és nagyon hamar kirugtam.Maradtam viszont a kellemetlen élményekkel,a gátlásokkal,és azzal a dilemmával,hogy talán velem van baj,talán csak nekem nem megy ez a szex dolog.A főiskola elvégzése után,nem akartam hazamenni a szüleimhez,ezért munkát kerestem.Nem jártam sok szerencsével,nem találtam semmit,ami igazán tetszett volna.Igy bukkantam rá egy hirdetésre,amelyben babyszittereket kerestek.Egy au-pair irodán keresztül találtam egy Bécsben elő magyar házaspárt és nagyon hamar elutaztam Ausztriába.Laci 37 éves,legalább 190 cm magas,barna borű,jóképű,markáns pasas,Anikó a felesége pedig 32 éves,csinos,magas szöke nő.Két mindig vidám,mosolygos,viccelő és barátságos embert ismertem meg.Örvendtem,amig,már a legelején rájöttem,hogy mindketten dohányoznak,ugyanis időközben,a főiskolán erre is rászoktam.Persze a szüleim előtt titkolnom kelett.
Az első hetek nyugisan teltek,Laci és Anikó késő délutánig dolgoztak,én pedig vigyáztam az alig másfél éves gyerekre,bevásároltam és néha takaritottam a házban.
Tökéletesen elégedett voltam uj életemmel,nagyszerű volt a kapcsolatom a családdal,igazi családtagként kezeltek.
Anikóval igazi barátnőkként beszélgettünk,meséltem neki mindenfélét,a gyerekkoromat,a főiskolás éveimet,kapcsolataimat stb.Néha,éjszakánként ha nagyon figyeltem,hallottam,ahogy szeretkeznek,ilyenkor persze nagyokat maszturbáltam én is,miközben arra gondoltam,hogy gyurj/gyurhatja Laci a feleségét.
23 éves fejembe,minden féle fura gondolat merült fel,pl.hogy milyen lehet ezalatt a szélesvállú,markáns pasi alatt feküdni...Néha rajtafelejtettem a tekintetemet a Laci izmos fenekén,pláne amikor fürdőruhásan,vagy rövidnadrágban jött ment a házba,de azért vigyáztam,nehogy ök is észrevegyék gondolataimat.Probálkozni persze nem mertem,és nem is tartottam etikusnak,ugy gondoltam nem tehetek ilyent,tul sokkal tartozom ennek a két embernek mindazért amit tölük kaptam,nem tehetem kockára a házzaságukat.Igy hát maradt a fantáziálás.
Szombat este volt és a 23.születésnapom.Lezuhanyoztam és egy vékony bluzt és rövidnadrágot vettem fel,tekintettel a melegre.Lementem a nappaliba,ahol Lacival futottam össze.Tekintetem ujra végigsiklott a Laci szük és elöl kidomborodó rövidnadrágján.Az első gondolatom az volt,hogy ejha,micsoda férfi,de hamar összeszedtem magam és leültem egy nagy fotelba,Anikóval szembe.
Anikó meglepően szexisen volt felöltözve,a nagyon átlátszó,combközépig érő ing,vagy inkább köntös,semmit nem takart el,jól látszottak telt,a szülés után is meg mindig feszes mellei,szintén telt,nöies csipője és combjai.A pokhálószerüen vékony tanga pedig megdöbentően kihivó és provokativ volt.Nehezen tudtam magamhoz térni a csodálkozásbol,2 honapja éltem ebben a házban,de még soha nem láttam anikót ennyire szexisen felöltözve.
Laci lépett elömbe,kezében egy kis dobozka-Isten éltessen Erika-hallottam mély férfias hangját.A meglepetéstöl csak hebegni tudtam,eszükbe jutott a születésnapom.Laci megpuszilt,simára borotvált arcának az érintésétöl és a drága arcszesz boditó illatátol megremegtem,amikor pedig megfogta a csipőmet is,végigfutott a borzongás a testemen.Anikó is mosolyogva köszöntött fel.Egy arany láncot kaptam tölük ajándékba,rajta egy nagy E betüvel.Nemcsak szép volt a lánc,hanem drága is.
Laci már a peszgöt töltötte ki,én még mindig kipirult arccal álltam a szoba közepén és valami köszönöm félét probáltam kinyögni.
Koccintottunk,majd gyorsan rágyujtottam,szükségem volt egy cigire,föleg azért,mert szerettem volna ha nem veszik észre,mekkora hatással volt rám a Laci érintése.Mindketten mosolyogva néztek,majd Anikó egy huncutkás mosoly kiséretében megjegyezte,hogy ma,minden kivánságom teljesülhet.
Ejha,gondoltam magamban,ha tudnád mi az én kivánságom....
Nem is sejtettem,hogy nagyon is tudják mi a kivánságom.
Ismét Laci lépett hozzám-felkérhetlek egy táncra?
A meglepetéstöl ismét nem tudtam szolni,csak bolintottam és közben Anikóra néztem,aki a hosszú ujjai közé csippentett,vékony szálú cigit szivta és mosolyogva fujta ki a füstöt.
Laci magához húzott,alig értem a válláig.Izgatott a közelsége,ismét beleborzongtam az érintésébe,éreztem a testemhez hozzásimuló,rövidnadrágbol kicomborodó farkát.Éreztem,hogy felizgulok.
Az arcomba szökött a vér,amikor Laci belecsokolt a nyakamba,nem tudta mit tegyek,nem mertem sem rá.sem Anikóra nézni.Laci folytatta a nyakam csokolgatását,éreztem,hogyha nem hagyja abba,elveszitem a jozan itélőképességemet.És nem hagyta abba...
Kezei végigsiklottak a fenekemen,csipőmön,becsusztatta a bluzzom alá,simogatni kezdte a meztelen hátamat,majd maga felé forditotta a fejemet és szájon csokolt.Tátogtam mint a partra dobott hal,azt sem tudtam melyik világon élek.Csak nehezen sikerült annyira összeszednem magam,hogy viszonozni tudjam a csokját.Már nem igazán érdekelt hogy Anikó is ott van.
Egyetlen mozdulattal huzta át a nyakamon a kis bluzzot.Elöbukkantak az átlagosnál valamivel nagyobb,kissé szétálló melleim.Mellbimbóim ugy meredeztek előre,mint valami lándzsa.a fülembe súgta,hogy szépek a melleim,majd csokolgatni kezdte öket.Már nem voltam magamnál,zugott a fejem,elhomályosodott a tekintetem,remegtem és éreztem,hogy nagyon nedves vagyok.A ködön keresztül Anikót pillantottam meg,amint leveti magárol azt az átlátszó valamit,meztelen mellei finoman rezdültek,amint közelebb lépett hozzánk.Laci már a kis pocakomat csokolta.Nem vagyok köver,de sovány sem.Talán van rajtam egy keves plussz is,ami sokáig zavart,de Laci szerint ez csak még több bujaságot kölcsönöz a testemnek.
Anikó mögém lépett és egyetlen mozdulattal lerántotta rolam a kis rövidnadrágot.Persze nem volt allatta semmi,igy teljesen meztelen voltam.
Laci belemarkolt a gömbölyü,formás telt fenekembe,miközben nyelve végigsiklott a combjaimon.Már nem tudtam uralkodni magamon,remegtem az izgalomtol és alig jött ki hang a torkomon.
Lesuppantam a hatamas börfotelba és lihegve vártam a folytatást.Szinte könyörögve néztem Lacira,de nem mertem megszóllalni.Anikó és Laci,elöttem állva csokoloztak.Nem tudom Anikónak mikor volt ideje teljesen levetközni,de ott állt elöttem meztelenül.A férje ujjai,a hosszú,telt combok között matattak,az Anikó simmára borotvált punciját simogatták.
Majd Laci,ismét felém fordult,tekintette végigsiklott meztelen testemen és megállapodott a széttárt combjaim között.Meztelenül,kitárulkozva vártam rá,kezem a puncimra siklott éreztem,hogy a gyér,sötét szinű szörzetem lucskos,a puncim lüktetett.Furcsa de kellems érzés töltött el, ilyen testhelyzetben,ilyen szemérmetlenül,minden szégyenérzet nélkül,ennyire felizgultan és ennyire kivánatosnak nem éreztem magam eddig még soha.
Az elöző barátaimmal leginkább csak sötétben,vagy jobb esetben félhomályban szeretkeztem és nem is gondoltam,hogy számomra is izgató lehet a saját meztelenségem.
Anikó letérdelt a férje elé,lassú mozdulattal huzta le rola a rövidnadrágot.A hosszú,vastag farok mint valami paprikajancsi ugrott elő a nadrágbol.Kikerekedtt szemekkel néztem a gyönyörű farkat,ami a következő pillanatban eltünt az Anikó formás ajkai között.Szemérmetlen étvággyal szopta a férje kökemény farkát és közben a másik kezével a punciját izgatta,majd kis idő multán,kiengedte a szájábol a vöröslő farkat és átengedte a férjét nekem,aki letérdelt elömbe és nyalni kezdte a puncimat.Éreztem,hogy mindjárt elájulok,annyira jó volt.Eddig még egyetlen alkalommal nyalta a puncimat egy elözö barátom,pontosabban csak puszilgatta,mert azt nem lehetett nyalásnak nevezni,legalabbis ehhez képest nem.
Az érzés tullszárnyalt minden eddigi izgalmi állapotot,amit a maszturbálás közben elértem.Nyögtem,lihegtem és a csipömet csavargattam.
Akarlak szopni,akarom a farkadat-meglepödve hallottam a saját hangom,mintha nem is én mondtam volna.Soha senkinek nem mondtam azt,hogy szopni akarok.Csak fantáziálgatás közben mertem arra gondolni,hogy valaki megszopat.
Laci abbahagyta a puncim kényeztetését,megkerülte a fotelt és megállt mellettem.A vastag,vöröslő,kék eres,nedvező dorong az arcom elött himbálozott.Ugy faltam be és ugy kezdtem szopni,mintha ettöl függne az életem.Teljesen kitöltötte a számat,nedvei összekeveredtek a nyálammal.Teljesen elveszettem a fejem,fuldokolva és folytott hangokat kiadva szoptam a farkát.Azt sem vettem észre,hogy Anikó mikor jött közelebb hozzánk,csak éreztem,hogy valaki a puncimat nyalja.Már nem érekelt semmi,annyira jól csinálta,hogy nem zavart az a tény,hogy éppen egy nő nyal,annak ellenére,hogy soha nem gondolkodtam azon,hogy milyen lehet egy növel szeretkezni.
Laci egyre gyorsabb mozdulatokkal kefélte a számat,az ágyékomba pedig egyre nött a feszültség.Az Anikó hosszú,vékony ujjai eltüntek a lucskos puncimba,nyelve pedig a csiklomon pörgött.Hangosan nyögve élveztem el,de éreztem,hogy még csak ezután jön az igazi nagy orgazmus.
Laci egyre hangosabban nyögött,kiengedtem a farkát a számbol,marokra fogtam és keményen verni kezdtem.A felesége szöke feje bukkant fel mellettem,ovatosan rányomta a fejemet a férje rámgatozó farkára.Ketten nyaltuk a nedvező rudat,miközben én keményen vertem,ő a golyoit markolászta.
Mély hörgés hagyta el a Laci torkát és spriccelni kezdett.Nem számitottam rá,hogy élvezni fog,az első sugár az ajkaimon csattant,majd jött még néhány hasonló.Meglepödtem amint végigfolyt az arcomon,ajkaimon a sürű fehér folyadék,jutott belöle a számba is,de nem tünt kellemetlennek,igy nem kaptam el a fejem.
Anikóra néztem,az arcán,az ajkain csöpögött,folyt a nyulos fehér geci,éppen az utolsó csepeket nyalta le a férje farkárol.Rámosolyogtam,mire ő közelebb hajolt és szájon csokolt.Élvezettel csokoltuk le egymásrol a Laci spermáját.
Amig Anikó a meleimen kente szét a lecsepegő fehér folyadékot,én a puncimat izgattam és örömmel állapitottam meg,hogy a Laci farka még mindig keményen áll,nem lankadt le,mint a zselésfejű Dénes nevezetű volt barátomé.
Gyere dugj meg-kértem Lacit és négykézláb a szönyegen kináltam fel magam neki.Megint elszakadt a film,amint a vastag husdarab belemcsuszott.Éreztem,hogy teljesen kitölt,feszit,majd lassan tágulok.Éreztem amint a vastag fasz ki be csuszkál,nyögve lihegve kértem .hogy "dugjál meg,keféld meg a pinámat".
Majd Anikó belém folytotta a szót,széttárt combokkal feküdt elöttem és fejemet ráhuzta a csupasz,lucskos puncijára.
Ezelött nem gondoltam arra,hogy lehetnek biszexuális hajlamaim,de most már tudom,hogy tetszenek a nök is.Még jobban felizgatott a szituáció,nyaltam a csinos pinát,pörgött a nyelvem a csikloján,mint valami tapasztalt leszbikusnak,bedugtam a nyelvemet a forró résbe,belelihegve minden felgyülemlet izgalmat es feszültséget ennek a csinos szöke nönek az örjitő puncijába.
A kéj teljesen elboritotta az agyamat,éreztem,hogy közeledik az a fajta orgazmus,amiröl azt hittem eddig,hogy nem is létezik.Nyálam összekeveredett az Anikó kéjnedveivel,azt sem vettem észre,hogy ő közben elélvezett.Laci örült iramba kefelte a puncimat és tudtam,hogy másodpercek valasztanak el eddigi életem legnagyobb
orgazmusátol.
Prüdériának,tartozkodásnak már rég nem volt nyoma sem,az otthonrol hozott,betokosodott,konzervativ nevelés minden maradványa szétfolyt,szétkenödött az ajkaimon,amikor a Laci rángatozó,spriccelő farkát szoptam,a rámkényszeritett álarcot,pedig lemosta rolam az Anikó izgató puncijának a leve.
Belémrobbant egy mindet elsöprő orgazmus,felsikotottam,remegett az egész testem,folytak a könnyeim,majd egy pillanatig belem szorult minden hang,csak félig nyitott ajkaim tátogtak hangtalanul,miközben egy több centiméteres nyál és punci nedv keverék nyulós kötele logott az ajkaimon,ráömölve az Anikó formás és az orgazmustol még mindig remegő puncijára.
Még éreztem amint Laci rángatozni kezd és mély hörgés közepette beleömlik a puncimba,éreztem a forró gecit szétáramlani testemben,majd végigomlottam a süppedő szönyegen.
A 23.szültésnapom egy feledhetetlen emlék marad számomra,annak ellenére,hogy ehhez hasonló élményem nagyon sok volt,Lacival és Anikóval,azalatt a több mint 2 év alatt,amennyit naluk töltöttem.
Közel 4 éve már annak,hogy hazatértem,pontosabban nem haza a szülőfalumba,hanem Budapestre.Megtaláltam azt a férfit aki mellett el tudom képzelni az életem,aki el tud fogadni olyannak amilyen vagyok és nem akar rámeröltetni semmit,abbol,amitöl valamikor meg kellett szabadulnom,ahhoz,hogy tényleg ugy élhessek ahogy szeretek.
Azota is tartom a kapcsolatot Anikóval és Lacival,söt,mitöbb,eljövetelem után is találkoztunk meg néhány alkalommal.
Hogy miért is ajálnlom a hugomnak ezt a történetet?
Talán azért,mert a ma 24 éves hugomat látva,aki a szüleimmel él,mindig az az érzésem,mintha magamat látnam,olyan 21-22 évesen és tudom,hogy neki is szüksége lesz egy kis segitségre.
Bevallom azon meg nem gondolkodtam,hogy hogyan fogom a tudomására hozni,hogy ezt a történetet el kell olvasnia,de majd gondolkodom ezen is.
A hugomra nézve a megoldást már megtaláltam...
Nemrég Bécsi barátaimmal beszélgetve,megtudtam Anikótol,hogy keresnek egy lányt,amolyan házvezetői munkára.....
Hasonló történetek
25567
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29959
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: