Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Azon világ végének krónikája...

Prológus

Dorian lihegve rontott be a szoba boltíves, régi fa ajtaján, a nála 15 évvel idősebb nő után.
- Eunice!- kiáltott, mikor meglátta, hogy a nő holtan fekszik az ágyán, míg gyermekei a bölcsőjükben, elfüggönyözve a valóságtól az igazak álmát alusszák.
Dorian leborul a nőre, ugyanaz a fekete szatén ruha van rajta, mint amikor először meglátta, visszatérve Sacro-ba. Megcsókolta a kihűlt ajkakat, s utolsó keserű könnyeivel elsiratta szerelmét. Nem érthette eme szörnyű halált, nem tudhatta, hogy a szülők bűnét magukban viselik szunnyadó gyermekeik. Rhoda és Vincent vérében ott lappangott valami, ami egykor talán megváltoztatja a Sacro és talán az egész világ rendjét.
Dorian csak most pillantott az asztalra, ahol egy vastag bordó bőrkötéses könyv pihent. Kinyitotta s az első lapon csak ennyit talált:

Eunice naplója
ki elvesztette hitét, majd egy ellenségtől kapta vissza

Dorian elmosolyodott kissé, Eunice nem véletlenül hagyta itt ezt a naplót, talán megtud valamit, de nem most. A zsebébe süllyesztette a könyvet és kiment a szobából.
Pár nap múlva egyedül a szobájában, előhúzta az eddig elrejtett könyvet, kinyitotta és belemerült…
Hasonló történetek
3924
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
5413
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pi-Tec ·
Bár ez csak egy prológus, mégis túl elnagyolt. Érdemes lenne kidolgozni rendesen a leírásokat. Még a kort se tudtam elhelyezni sehol. Talán a középkor vége, vagy ilyesmi. Bár én nem kérek komplett történelmi hátteret, mint Tűzmadár, de szerintem fontos lenne, hogy a környezet ne csak a te buksidban létezzen. ^_^
Pi-Tec ·
Nem. Nem Tűzmadár, Violence. Sorry.

Rose BlackX ·
Nos, a kort, vagy ilyesmit azért nem határoztam meg, mert az egész fantasy, minden részlete kitalált, ahogy maga a világ is, ami szintén nem lényeges, miután nagyrésze úgyis Sacro körül forog... S hogy mi ez a Sacro, és ki kicsoda, mi micsoda, az minden kiderül, majd a történetből, előbb mint gondolnátok...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: