Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Rémpásztor: Köszönöm. Most időben feltöltö...
2024-05-14 11:08
laci78: szokás szerint nagyon jó - rem...
2024-05-14 10:35
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az vagyok, amivé válok: Új emberek

Pont a 15. születésnapomon egy 50-es házaspár állított be az intézetbe. Az volt a különleges kívánságuk, hogy 13-16 év közötti gyermeket szeretnének. Természetesen engem nem vittek a színük elé, nehogy lejárassam a gyermek otthont. A pár kiválasztott alig 20perc múlva egy aranyos, kedves 13éves kislányt és éppen a papírokat intézték, mikor véletlen a fejemre esett egy doboz és felsikoltottam. Persze a házaspár látni akart és nekem ebbe nem volt sok beleszólásom, így hát engedelmeskedtem. Eléjük vezettek engem, engem a jelképet, engem egy ős erőt, a rosszt, a gonoszt és pimaszt. Elébük álltam, vártam, vártam, a lenéző pillantásokat, a rosszalló arckifejezést. De semmi sem történt, ők bámultak, én szégyenkeztem. Aztán hirtelen megszólalt az asszony.

- Mi a neved? - s kezébe fogta kezemet.
- Trádész Luánná.
- Szép név. Mióta élsz az intézetben?
- 3 éve.
- Nem vagy túl bőbeszédű hallod-e? De hát az nem is baj. Nem kell mindig össze-vissza fecsegni! Én is csak akkor szólok, ha érdekét látom. - szólt majd hallgatott el a férfi.
- Szeretnél egy új családban élni? - fogta még mindig szorosan kezem a nő.
- Szeretnék, de csak ha ott az lehetek, ami vagyok!?!
- Természetesen. Még volna egy utolsó kérdésem. Ki vagy te?

Ez a kérdés a szívemig hatolt. Tőlem még soha nem kérdezték, mi vagyok. Összeszedtem gondolataimat, nyeltem egy nagyot és belefogtam.
- Tisztelettel, én magam vagyok. Én ember vagyok, de nem csak egy a sok közül, én Az ember vagyok. Jelkép, mint a csiszolatlan gyémánt, meg nem munkált fa. Rönk ki nem hever a porban, amely felemelkedik üt, vág, csap és uralkodik a többi rönk fölött.
A férfi szeme felcsillant. Láthatólag hatással volt rá beszédem. Az asztalra csapott és felszólalt.
- Tépjék össze a papírokat! Őt visszük! Őt akarjuk!

Számomra e szavak sokat jelentettek. Engem akarnak, engem szeretnek, csak én kellek! Ám az öröm most sem látszott rajtam. Beparancsoltak a hálóba, hogy összeszedjem cuccaimat és elkészítsem ruhámat az induláshoz. Jó 20-30perc múlva indultam is. Búcsút intettem az árvaháznak, társaimnak és 3 évnyi életemnek. Az intézetből egy szép, takaros 2 szobás panel lakásba mentünk. Bementem a szobámba és kinéztem az ablakon. Az ég furcsa volt, olyan volt, mint rég. Még a felhők cikkjei és cakkjai is hasonlítottak. Ma már ezeket az égi képződményeket jelnek tekinteném, de akkor nem. Ebben a lakásban új élet kezdődött számomra. Bár ez a szó sem fedi feltétlen a valóságot. Az elkövetkező 2 évben magántanuló lettem. Új helyre költöztünk nevelőszüleimmel, egy óriási, gyönyörű házba. Nevelőapám, Krudics Bálint mérnök volt. Meseszép házakat tervezett, néha leültem mellé és csak néztem ahogy alkotott. Ő képes volt kusza, egymásrahúzgált vonalakból remekművet varázsolni.

Újdonsült nevelőanyám Krudicsné Adrienn rendezvényszervező volt. 46 évesen úgy rajongott munkájáért, mint egy 20éves pályakezdő. Tőle tanultam meg, hogy ne féljek a szavaktól, mert azok csak segíthetnek érvényesülni a világban. Olyan 8 hónapja élhettem náluk, mikor meghívtak minket egy díszes partyra. Örömmel fogadtuk a meghívást, és alig vártuk már a napot, hogy ott állhassunk az összejövetelen. Ám mikor eljött a nap fejembe villant valami. December 5.-e volt, vérszerinti anyám születésnapja. Kikönyököltem a párkányra és néztem a hóesést. Egy hópihe hullott az orromra és egyből ő jutott eszembe. Kiskoromban, ha beszélt hozzám, úgy olvadtam el szavaitól, mint a hópehely az orromon. Emlékszem most és emlékeztem akkor is mik voltak utolsó szavai akkor, mikor elhagyott.

- Lu, kicsi, ha engem valaki két részre bontana, nagyon meglepődne, mert két kicsi dolog esne ki belőlem. Az egyik te volnál, a másik pedig a nagyi. Ti ketten vagytok az én szívem kis csücskei! Engem arra tanított a nagymama, hogy soha ne adjam fel! Hát most én is ezt mondom neked. Soha ne add fel Luánná, mert mindig van fény az alagút végén. Én egy időben azt hittem lehetek a te fényed, de most már látom nem...
Hagyta abba, és nem folytatta tovább. Sokan mondták akkoriban, hogy milyen fiatal és már nincsen szíve, hisz én egy könnyet sem hullattam sosem.
Hasonló történetek
5313
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4454
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Mz. ·
Nos ez már egy kissé zavaros, és összevisszább, mint az előzők, de nagyon jó. Mondjuk, ez most nem érintett meg úgy mint az előző, de azért tetszik.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: