Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az utolsó csepp vérig

Az utolsó csepp vérig

Annak, akit a világon mindennél jobban szeretek, és szeretni is fogok az utolsó csepp véremig.

A lány csalódottan nézett a fürdőszoba tükrébe. Ahogy végignézett meztelen testén számtalan hibát fedezett fel magán. Olyanokat is, amik valójában ott sem voltak. Ráfintorgott tükörképére és lassan bemászott a fürdőkádba. A habos víz nagyon meleg volt, szinte égette puha bőrét. Leült a kádban, a gondolatok össze-vissza cikáztak fejében. Ezek a szavak jártak az eszében: Sajnálom, de nem szeretlek…

Mikor kimondta a szeretett férfi, a lányban minden szó késszúrásként hasított. Ez az ember volt az élete, s tőle mégis ezt érdemelte? Első gondolatként, ahogy hazaért magában kereste a hibát. Hiszen hogy is vétkezhetett volna helyette az, akihez legszentebb érzése, legszebb gondolatai fűzték? 2 óra tétlen üldögélés után az ágyon úgy döntött, véget vet ennek a szörnyű érzésnek…meg mindennek…Hátradőlt a selyemágyneművel letakart franciaágyán, és percekig bámulta a makulátlan fehér plafont. Utána átfordult a hasára és fejét a párnába fúrta. Reménykedett benne, hogy a szobalány délelőtt nem cserélte le a párnahuzatot. Szerencséje volt…

Még érezte rajta két nappal azelőtti szeretkezésük illatát, eszébe jutott a kéj, amit érzett. Édesanyja már több mint 3 hónapja meghalt, a halála után ez volt első együtt töltött éjszakájuk. Olyan jó volt akkor minden, eszébe sem jutott volna, hogy Adrian el akarja őt hagyni. Magához szorította a párnáját, és elkezdett hangosan sírni. Utoljára gyermekkorában tört el a mécses, de később édesanyja megtiltotta neki, hogy sírjon, vagy egy könnycseppet is ejtsen a temetésén. Próbált erős lenni, megérteni, hogy édesanyjának jobb ott, ahol most van, szemrebbenés nélkül elbúcsúzni Adriantól, de itt vége volt, nem bírta tovább. Teljesen egyedül maradt a világon. Megállás nélkül potyogtak a könnyei, kisírta élete 21 évének minden bánatát. Egy órával később fölállt és kisétált a konyhába, majd onnan a fürdőbe vette az irányt.

Imádta, ha a fürdőhab pamacsokat varázsolt a víz felszínére. Nézte a buborékokat, ahogy csillogtak a lámpa fényében, de a szeméből mintha minden fény kiveszett volna. A sötét szempár mereven bámult a semmibe. Pár perc múlva azonban elfordította fejét, és a kád szélén meglátta az odakészített vadászkést. Pengéje tökéletes: acélból készült, élére fordítva szinte láthatatlan. Megfogta a markolatát, és remegve fölemelte. Bal kezét kiemelte a vízből, és megvárta, míg a csuklójáról az utolsó csepp víz is lecsorgott, hogy majd a vére vehesse át a helyét. Bőréhez ért a penge vékony felülete, ahhoz mégis elég volt, hogy átfusson hátán a hideg. Nem akart tovább várni, nehogy meggondolja magát. Az acél a bőre alá hatolt átvágva rengeteg hajszáleret és az ütőerét is.

Kiesett kezéből a kés, és hátradőlt a kádban. Karját felemelte, a vér végigfutott egészen a könyökéig, és onnan csöppent bele a vízbe. Egy idő után annyira elgyengült, hogy már nem bírta tartani. Lassan lejjebb csúszott a kádban, már a száját mardosta a véres víz. Elkezdett vele forogni a fürdőszoba, nem is tudta, hol van. Úgy érezte, valaki fojtogatja, mert nem kapott levegőt, és a nyakára tekeredett hosszú barna haja. Hirtelen egy fekete alak jelent meg előtte. Sophy annyira elkezdett fázni, mint még azelőtt soha. A hideg a csontvelőjéig hatolt, és ekkor vette észre, hogy a csuklyás férfinak nincs arca. Kezét vörös vér színezte, amit hívogatóan nyújtott a lány felé. Sophy próbált menekülni, eszeveszettül kapálózott. Már egyáltalán nem sóvárgott a halál után, mint pár órával azelőtt. Menekülni akart előle, nem pedig a karjaiba futni. Mikor a kezet pár centi választotta el a testétől, érezte, hogy egy erős kéz lefogja, és kiemeli a fürdőkádból. Nem tudta mi történt ezek után, talán a halál ragadta magához?

Egy ágyban ébredt fel. Ahogy a szemét kinyitotta, pislognia kellett az erős fény miatt. Próbálta mozdítani a kezét, de mintha lassított felvételt látott volna. Furcsa illatot érzett a levegőben, a kedvencét…
Oldalra fordította fejét, és látta, hogy Adrian nézi őt, de nem tud megszólalni. Végül odahajolt a lányhoz, és egy csókot adott a szájára. Sophy nem bírt gondolkozni, de ezek után nem is próbálta meg.
- Szeretlek… nagyon sajnálom, hogy hazudtam neked. Féltem elkötelezni magam. - Adrian lesütötte szemeit, és várta a lány elutasító válaszát.
- Én is. - mondta Sophy, és karjaiba zárta szerelmét.
Hasonló történetek
4465
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Attys75 ·
Háááááá...t, mákja volt a lánynak :smile:
De jó lenne, ha nekem is telne szobalányra! :yum:
Tetszett, jól fogalmazol:)

Victoria* ·
A halálvágyig meg a késig mindennel tökéletesen egyetértek.
De az öngyilkossági kísérlettel nem igazán. Voltam már hasonló helyzetben...sőt: nem csak hasonlóban.
Alapjában véve reálisnak tűnik.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: