Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az én uramnak sose’ vót nagy

- Úrjézus, add, hogy az én drága jó férjem ott lehessen a lábadnál az égben, fogjad a kezit, hogy ne érje őtet semmi baj a Te országodban. Légy vele, hogy ha majd engem is szólítasz, ott lehessek vele a Te mindenható szeretetedben – adott nyomatékot minden szavának imájában egy idős asszony, férje sírja fölött állva.
- Ússe várja meg magát, mit sopánkodik?! Életébe se várt soha magára – zavarta meg az ájtatos hangulatot egy szomszédos sírnál álló, hajlott korú asszony – mindig szerette a friss húst – húzta ki magát nylonotthonkájában. A perlekedő sosem öltözött ki, ha a temetőbe ment az urához, „engem a természetességemért szeretett” – mondogatta mindenkinek, ha szóvá tették öltözékét. A lemenő nap sugarai jelentőségteljes kinézetet kölcsönöztek a kopott viselet színes napraforgómintáinak.

- A természetességéért? Hogy a púpjáig ért, aminek nem kellett vón, s a térdéig lógott a harcibugyogója? Magát fiatalon se szerették, ne feszítsen már most, mikor nincsenek tanúk – válaszolta az imádkozó.
- De igen! Az én megjelenésemet sohasem mosta el holmi gyári kencefice, nem hordtam én soha selyemalsót! Az az urivilág dolga vót! Az én drága megboldogult férjem örült, ha annyit hozott haza a házhoz, amennyiből a sok gyereket el tudtuk tartani…
- Az a szerencséje, hogy akkor még nem volt ez a… dénesteszt… vagy déjenesteszt! Vagy mit szoktak emlegetni abban az amerikai meghalós szappanoperában…
- De a maga férje… a maga férje egy olyan ember volt… ha az én emberemnek akkora lett volna a csúnyája, mint a magáénak, soha nem nyúlok más urához! Sokszor mondogattuk is, kis ember nagy bottal jár!
- Nem is a!
- De! Az én szegény megboldogult férjem annyira fáradt volt már, hogy nem tudott hiutes kötelességének eleget tenni…

- A maga férje? De hát féllábú volt és félkarú, különböző oldalakon, a háborúban elvesztette a végtagjai mellett az eszét is, hogy maga mellett maradt!
- A magáé meg… a kisujját felemelve szörcsölte ki mindig a kutyulós kávét a zománcozott csészébő!
- Sose ivott kávét… Főleg nem a maga zománcos izéjébő!
- Nemúgya?! Ivott az, pájinkát is, ágyasat, ha köllött, ha nem! Vót, hogy úgy nekiment a hungarocinből csinált csirkeólnak, hogy a tikok azt hitték, új kokast vettem a szerdai piacon!
A korábban imádkozó zavartan csomagolta el az elégett mécseseket a szatyrába. Hazafelé indult, s útközben azt mormolta magában:
- Az én uramnak sosem volt nagy!
Hasonló történetek
4166
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
2680
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
üveggyöngy ·
Ez aranyos volt, stílus s sztori találkozott.

triklovic ·
Szórakoztató szösszenet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: