Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első igaz szerelem

Az első nagy szerelem végig kíséri az embert egész élete során.
Kezdetben arra gondol az ember, hogy soha senkit nem fog szeretni, egyedül marad élete végéig.
Aztán, ahogy telik- múlik az idő, halványulnak az emlékek, mindent átgondol, látja a másikat boldogan, és akkor rájön arra, hogy előtte van az élet, bolondság lenne elhalasztani a lehetőségeket. A sebzett szárnyú madár is meggyógyul egy idő után, és újra szárnyra kell.
Így voltam ezzel én is.
Váratlanul, gyorsan jött az első igaz szerelem, és teljesen magával ragadott. Pedig, már az elején éreztem, hogy valami nem stimmel, baj lesz. Ezt súgta a megérzésem, de nem hallgattam erre.
Ma már bánom.
Amilyen gyorsan jött ez a szerelem, olyan gyorsan véget is ért a kapcsolat. És mi maradt utána? Sok átsírt éjszaka, sok teleírt napló, és egy sebzett lélek.
Teltek a hónapok, megtanultam szép lassan újra nevetni, felemelt fejjel járni, nem sírni, ha a fiút mással láttam. És elértem az út végére, láttam a fényt, és már várt ott valaki.
Egy kedves fiú, akit az első percben megszerettem, és aki viszont szeretett. És aki már 5 éve mellettem van jóban- rosszban.
Joggal kérdezhetitek, hogy ezt az unalmas történetet miért is írtam le? Azért, hogyha olyasvalaki olvassa soraimat, aki épp magaalatt van egy csalódás miatt, gondoljon arra, hogy más is járt már ilyen cipőben, és minden jóra fordul egyszer. Van, akinek hetek kellenek hozzá, van akinek hónapok, évek, de egyszer minden helyre jön.
Egy Goethe idézettel búcsúznék:

„Csalódni kell, hogy boldogok lehessünk,
Gyűlölni tudni, hogy újból szeressünk.
Kell tudni nevetni, kacagni, és sírni,
Valakit megunni, és újból visszahívni.
Csalódni kell 100szor, csalódni 1000szer,
Hogy boldogok lehessünk, egyetlen 1szer.”
Hasonló történetek
3898
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3702
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
No0oB ·
az "1000" ugyanolyan hosszú, mint az "ezer"... ezt rövidíteni hajmeresztő hülyeség .D

Lolamacko ·
Biztos,hogy az az első "igaz szerelem " volt?
Én úgy érzem,pedig már nagyon sok nyarat megéltem,hogy még nem jött el az az igaz első....voltam bezsongva ezerszer,de az igazi érzés amikor úgy érzed az a másik nem különálló lény hanem a másik feled aki ott van valahol a világban és azt várja,hogy megtaláljátok egymást és ő is úgy érzi hiányzik a másik fele....na ez az első igazi és az egyetlen is nem?Lehet,hogy tévedek és hiába várok?Lehet,hogy a zsongásokat kellene értékelnem amik jönnek,elmúlnak vagy én vagy ő szakítja meg a harmóniát....
elbizonytalanodtam....lehet,hogy mindent rosszul csináltam eddig....
Rika ·
Erősen remélem, hogy nem csináltad rosszul, mert akkor az én szénám sem áll túl jól :frowning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: