Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az élet értelme - 2.

Sziasztok... megint én írok. Talán furán nézhet ki, hogy "Az élet értelme - 2.", mert ezt grande filmekre meg könyvekre szokták kiírni, de más címet nem találtam:-)

Az élet értelmét most teljesen más szempontból közelítem meg, mint az "elébb" tettem, és ez is furán hathat, kérdezhetitek, hogy "hogyhogy kétféle képpen gondolkodsz?", vagy "Hülyeség hogy két véleményed van, ami teljesen különbözik", dehát én csak egy ártatlan kisfiú vagyok, aki leírja a fantáziaszüleményeit:-). Ez mondjuk valóságosabb, reálisabb mint az "előző élet értelme" irományom, remélem azért tetszeni fog.

******

Sosem értettem, hogy miért kérdezik folyton azt, hogy "Mi az élet értelme; Mi értelme élni; Minek vagyunk itt?".
Az én igazi kérdésem a következő: ezt miért kell fejtegetni? Miért gondolják egyesek - illetve mindenki -, hogy az életnek van értelme? Miért kell, hogy valaminek célja legyen?

Az élet nem más - hogy tudományos szempontból közelítsem meg -, mint a Világegyetem keletkezésének mellékterméke. Senki sem akart életet. Csak a Nagy Bummnál véletlenül kialakult. Egy melléktermék. Mint amikor egy kémiai kísérletnél keletkezik, mit tudom én, mondjuk hidrogén, mint melléktermék. Az a hidrogén se kellett senkinek, csak véletlenül kialakult. Nincs is célja abban a kísérletben.

Az életnek sincs célja. Teljesen véletlenül alakult ki, bár én, aki hiszek a véletlenekben, ezt könnyen elfogadom, de akik az előre megírt sorsban hisznek, vagy a hívők, nem hiszem, hogy megbékélnek ezzel a gondolattal. Pedig így van. És ezt el kell fogadni. Az élet - nem győzöm hangsúlyozni - csak egy melléktermék. A Világűr boldogan meg lenne nélkülünk is.
Hasonló történetek
3839
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4182
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Filander ·
Én nem hiszek a sorsban. Nem is azért mondom ezt mert hívő vagyok de szerintem mindennek van értelme és célja. Ezek nélkül semmi nem keletkezik. Az már más kérdés hogy ezt a célt betljesíti-e.
Szivacs ·
Tehát, szerinted, az ember jelenése ebben az univerzumban ( már amennyit ismerünk-tudunk belőle ?? ) törvényszerű ?

Egy homokszemcsének is van célja, értelme?
Vagy egy emlős "hal" ,( mint delfin )intelligeciájának is?

Vagy egy darab hidrogén atomnak is van értelme?

Vagy egybillió galaxisnak is ?

A gammasugárzásnak, mi az értelme? (mert ugyi az ránk halálos)

Szal mi az élet értelme és mi , a halálé ?
Filander ·
Az hogy valami ránk nézve halálos az nem jelenti azt hogy értelmetlen is. Pl. a nikotin. Nagy mennyiségben az emberre halálos. A sünöknek viszont kifejezetten hasznos. Ez csak egy feltételezés (tőlem) de a delfineknek lehet az is a céljuk, hogy az intelligenciájukkal megszabadítsák a Földet a pusztító embertől. Az emberi élet értelme kemény dió. Lehet az amit barátunk "Az élet értelme" című művében kifejtett. Hogy elpusztítsa a Földet. De lehet, hogy az alap cél az, hogy a ragadozókat féken tartsa. Vagy, hogy egy jövőbeli tragédiát az intelligenciájával megakadájozzon amire az állatok nem lennének képesek. Vagy valami teljesen más célja volt az életnek amitől már évmilliókkal ezelőtt eltért és ma már nem is gondolnánk rá.

Hugica ·
Isten megteremtett minket ( az embert ) , hogy benépesítsük a Földet. Az már a mi hibánk, hogy ezt a bolygót tönkre tesszük. És hogy mi értelme van ennek az egésznek .. lehet, hogy tényleg nincs értelme erről vitázni. Lényeg, hogy Isten megteremtett téged és engem ( -> minket embereket ) . És mindenkivel célja van ! Úgyhogy szerintem ne túráztassuk feleslegesen az agyunkat azon a sok miért kérdésen. Örülj az életednek ! Mert biztosan nagyon sok embernek örömet okoztál már azzal is, hogy a világra jöttél.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: