Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anyuka és Kalandjai (I. rész)

p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }Anyuka és Kalandjai
Húsvét Babuéknál

Narrátor: Anyuka és Józsi elindult szépen Törökbálintról a kis paraszt faluba, Pusztazámorra Babuékhoz.
Anyuka: Jaj Józsikám, sokáig tart még az út? Kezdek nagyon unatkozni, és te is tudod, ha unatkozom, akkor énekelek, az meg nem tesz jót a hallásodnak kisfiam.
Józsi: Nyugi Mama, kiveszem a hallókészülékem.
Anyuka: Akkor rendben van kincsem, nyugodtan énekelhetek, de azt mond meg meddig tart még ez a kibaszott kurva út.
Józsi: Tessék, Mama? Nem hallom, mondom, kivettem a hallkészüléket!
Anyuka: Hagyjuk te kis süket geci, veled nem lehet beszélgetni, jaj de ismerős ez az út!
Te, KI AZ A DAGADÉK AZ ÚTON? NEM LEHET ELFÉRNI TŐLE! HÁT NÉZZ ODA EZ A BABU!
Józsi: Jaj az én kis drága feleségem, mi a faszt keres itt az úton?
Babu: Na, épp ideje volt már hogy megérkezzetek! Beszéltem a Buzi Tomikámmal! Képzeljétek kidobta a Pataki Ricsike, pedig olyan kis szimpatikus gyerek volt nekem! Önnek is anyuka igaz?
Anyuka: Ki az a Pataki Ricsike?
AZ a kis énekes gyerek, akiről nem ég olvastam az újságban?
Babu: Igen, az! Egy kis csoda ez a gyerek, ennek a Tomikának még hangja sincsen, de nincs képem megmondani neki, hogy kussoljon végre.
Anyuka: Leszarom magasról, te Babu mi lesz az ebéd? Éhes vagyok!
Babu: Neked egy kis ciános tészta a többiek mind Sajttortát esznek! Tudom, hogy allergiás vagy a sajtra.
Anyuka: Én ilyet nem mondtam a kurva anyádat! Hozz nekem is sajttortát, mint a többieknek, hogy verjem abba a hülye dagadt fejedbe te tehén!
Babu: Mit mondtál te vén öreg sóvár kurva? Olyat ütök abba a szar fejedbe, hogy ketté esel te kis szipirtyó!
Anyuka: Adok neked olyat mindjárt, hogy kussba maradsz! Olyan botom van, hogyha a fejedre vágok, hájaidra esel te utolsó kurva!
Ne veszekedjünk már ezen a szép napon! MA FELTÁMADTAM PORAIMBÓL TE KIS KURVA! Ugye az Ildikó nem jön? Mert semmi kedvem a rákos élményeit hallgatni.
Babu: Nem jönnek, a Tomit fogják sajnálni, mert kidobta a Ricsi.
Anyuka: És akkor az a kis buzi se fog jönni ugye? Semmi kedvem azt hallgatni hogyan dugták seggbe egymást.
Babu: Ő se fog jönni, a Magdika ön le a Brigittával.
Anyuka: AZ a műhajas ribanc minek jön? A végén még belerepül a hajszála a sajttortámba!
Babu: Úgy hallottam új műhajat vásárolt, egy lónak a sörényéből van.
Anyuka: Tehát a Brigiből unikornis lett?
Babu: Nem tudom anyuka, de ez egy hatalmas poén volt háháhá
Anyuka: Ne nyalj Babu, nem kapsz örökséget!
Babu: Dehogynem, ugye itt alszol drágaságos anyósom?
Anyuka: Igen, itt alszok, Lajoskámra bíztam a házamat.
Babu: Rendben van, akkor megágyazok neked fent délután!
Anyuka: Rendben, nagyon helyes! Jó kis csicska leszel!
Babu: Tessék? Nem értettem kristálytisztán!
Anyuka: Ugyan semmi kis cselédlányom.
Babu: Kér kávét?
Anyuka: Igen, kérek kedveském.
Babu: Hány cukorral?
Anyuka: 5, tudod, édesen iszom! Szarok a cukorbajomra!
Babu: Annál jobb, hamar döglesz meg és hamarabb kapom meg az örökségem!
Anyuka: Hogy mondtad?
Babu: Jaj, sehogy.

Anyuka: Vajon hol vannak már eddig a Magdiék?
Babu: Nézz ki az ablakon, azt hiszem, van egy mesterlövész a környéken.
Anyuka: Hát az meg minek?
Babu: Kitűztem a fejedre 10 millió forintot
Anyuka: Tessék?
Babu: Ja, semmi, csak vicceltem. Már amennyire ez vicc.
Anyuka: Nagyon helyes, de azért kinézek, ha nem baj.
Babu: Dehogy baj, miért lenne baj
*lövés hangok*
Anyuka: JAJJ BABU HÁT KIRE LŐNEK AZ UTCÁBAN? JAJJ A PACEMAKER-EM.
JAJJ VALAKI SEGÍTSEN, MÁR RAJTAM ÚRISTEN HÁT SZÍVROHAMOM LESZ MINDJÁRT TE ATYAÉG.
Babu: Nyugodjon meg, itt vannak a Magdiék.
Szervusztok, drágáim, mi újság?
Brigi: Gyere Babu, hagyj, öleljelek meg.
Babu: Brigitta, ha te megölelsz a fél hajad a pofámban lesz.
Brigitta: Anyu nézd meg milyen köcsög a babu, nem engedi, hogy megöleljem, pedig nem hullik a hajam
Magdi: Kussolj Brigitta. Igaza van, menj, ölelgesd babukád.
Brigitta: Akaszd fel magad, Anyuka.
Anyuka: Tessék? TE HÜLYE RIBANC MIT POFÁZOL ITT NEKEM? HOGY VAN MERSZED? ADOK A POFÁDRA AKKORÁT HOGY LEREPÜL AMARADÉK HAJAD TE HULLADÉK.
Magdi: Na, ez a nap is jól indul, Babu te hogy bírod ezt.

Babu: Egy két nyugtató segít, hogy ne ráncigáljam meg, de nem tudom, meddig bírom még
Magdi: Ajaj, hol az a sajttorta, hmm, mi ez a jó kis tészta, hagyj, kóstoljam meg.
Babu: Abból inkább ne egyél, azt anyukának ízesítettem be egy kis ciánkával.
Anyuka: Na, mi ez a pletykacsoport? Csatlakozhatok?
Babu: Persze folytassuk a kertben.
Anyuka: Persze, hol a Józsi? Beszédem van vele.
Józsi: Itt vagyok anya, mi a baj?
Anyuka: HÁT KUSSOLJÁL, MÁR OLYAN GUSZTUSTALAN HANGOD VAN HOGY AZ ELVISELHETETLEN
Józsi: Igen, anyu.
Anyuka: Kuss, te köcsög.
Nézz oda, hát már ennyi az idő?
Magdi, ti még mit kerestek itt?
Magdi: Jóéjszakát!
Babu: Szervusztok, holnap küldjétek le Tomikámat!
Magdi: Jól van. Szervusz!
Babu: Na, végre elmentek… Anyuka maga még itt van? Ja, megyek, ágyazok.
Anyuka: ÉPP IDEJE VOLT A KURVA ANYÁD TE DAGADÉK.

Kopogtatnak
Babu: KI az? Mindjárt nyitom!

Tomi: Szervusz Babu, megjöttem, minek hívtál?
Babu: Szervusz, te kis buzi, gyere, fáradj be, ülj, le a kanapéra beszélgessünk!
Tomi: Oké, ki a vendégetek?
Babu: Anyuka eljött látogatóba, miért?
Anyuka: Babu, kivel beszélgetsz te itt lent? Hát ezzel a buzival? Mi a fenét keres ez itt?
Babu: Anyuka, kussoljon, Ő a keresztfiam.
Tomi: Csókolom, Anyuka.
Anyuka: Ez a gyerek nekem beszél?
Babu: Igen, köszönt, tudja Ő udvarias.
Anyuka: Ja, értem, szervusz kisbuzi!
Tomi: Hogy kussolnál el végre te retkes kurva.
Anyuka: Hogy mondtad?
Tomi: Sehogy.
Babu: Ez a beszéd Tomikám.
Tomi: Tudom, Babu.
Babu: Na, jól van, menj most már fel a vendégszobába, egy helyen alszotok anyukával.
Tomi: Oké.
Babu: Aztán próbáld megfojtani.
Anyuka: Hogyan?
Babu: Ja, semmi.

Folytatás csak akkor lesz, ha elnyerte a tetszéseteket…
Hasonló történetek
5399
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3824
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: