Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg.
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Károly, a barna rövid hajú férfi belenézett a visszapillantó tükörbe.<br /> Majd kikapcsolta...
Szűz (és nem annyira szűz) lányok és fiúk áldozati oltáron, kereszten, vesztőhelyen vagy egy...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Könyörgöm ne folytasd! Ez meré...
2024-07-05 16:02
kaliban: Nem kérek folytatást! Először...
2024-07-05 15:36
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Angyal a lépcsőn

"Istenem....mondta az öreg ember...Istenem, most segíts!"
Harminchét év telt el, hogy az öreg ember és az Isten nem beszélgettek. Harminchét nehéz év.
Ki hagyta el a másikat? Képtelenség lenne megmondani. Makacs volt mindkettő, de akkor, aznap harminchét év tűnt el pillanatok alatt.

"Istenem, most segíts..."- és az öreg ember belépett a kórterembe.

Harminchét éve felbomlott egy szövetség. Egy helyes fiú és egy feleség halt meg augusztus 12-én. Értelmetlenül. Más miatt...autóbaleset...

Az öreg a kórterembe lépett. Álomszép kilencéves kislány fogadta a köszönését. És az öreg ember az ágya mellé ült.

"Nagyapa!" -mondta, "Nagyapa..képzeld, egyre jobban vagyok!"

És az öreg lehajtott fejjel, könnyes szemmel, némán mondott köszönetet.

Harminchét éve egy ostoba balesetben elveszítette a fiát és a feleségét. De volt egy lánya, aki miatt érdemes volt élni, reggel felkelni, elindulni dolgozni...

És most az unokája...haldoklik.

" Nagyapa...tegnap már nem kellett a kemoterápia!"- mondta a kislány, és az öreg szívét igaz melegség járta át.

" És képzeld, nagyapa, annyira kedvesek itt...és nemsokára haza mehetek."

És az öreg halkan és könnyek nélkül sírni kezdett. Fejet hajtott a harminchét éve elhagyott Úr előtt.

" És képzeld, nagyapa, tegnap egy angyal állt a lépcsőn. Szép volt. Hatalmas kék szemei voltak. És hívott."

És az öreg elhallgatott. Tudta, mit jelent ez. És a harminchét éve megtört szövetséget egyetlen fohásszal zárta le: " Könyörgöm, ne tedd ezt, Uram..."


Két hét múlva, a nyár és az ősz nászának hajnalán temették a kislányt.

Ma már nincs angyal a lépcsőn.És az öreg halkan, csöndesen, könnyek nélkül álmodik.

Álmaiban nincsen angyal és lépcső.




/A novella megtörtént eseményt dolgoz fel./
Hasonló történetek
5616
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
3683
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
Macskatáncos ·
Gyönyörű! Egyszerűen megírt, de nem is kell ennél több, benne van minden! Nagyon megérintett. Köszönöm Neked!

LordByron ·
Köszönöm a kedves sorokat. Hamarosan újabbakat töltök fel. Valóban ez a legerősebb, a Nők Lapja megvette volna, de nem adtam el. Van még tervem vele.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: