Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Amazonok és kannibálok szigetén - I.rész

Ez a folytatásos történet magába foglal hororisztikus jeleneteket is. Ezért kérem a gyengébb idegzetűeket, hogy ne olvassák. Erotika van benne bőven, de egy vagy két rész inkább a cselekményt futtatja és nem az erotikai szálat. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy nincs benne erotika. Minden rész erotikus szálakkal átszőtt, és minden részben egy esetleg két szexjelenet „foglal helyet”.

1996-ot írunk. A Nap fényesen sütött le a Csendes-óceán vizére. A vizen egy hajó siklott. Erős vas hajó volt a fedélzetén (főleg magyar) tudósokkal, akik Csendes óceán egy trópusi területének feltérképezésére indultak. A hajón egy házaspár Kálmán és Anna, egy jegyespár Béla (Béci) és Anita, valamint még három nő Laura, Brigi és Brigitta, valamint két férfi János és Tamás utaztak, valamint a hajó legénysége az angol származású kapitány, Walter George, és a szintén angol tolmács, Forest Dawn utazott. A régió határán átlépve hatalmas viharba keveredtek. A hajó több helyen léket kapott és lángra kapott a motorház. A hajó használhatatlanul vetődött egy trópusi sziget partjára. Brigitta kizuhant a hajóablakon és eltűnt a sötétben. Miután a vihar lecsendesedett az utazók kimerészkedtek a hajóból és megállapították, hogy egy addig ismeretlen szigetre vetődtek.

A hajójuk állapotát tekintve a szigeten kell boldogulniuk. Így hát elindultak, a szigetet átkutatni a lehető legjobban feltérképezni, és élelmet keresni. Persze a fő cél Brigitta felkutatása volt. Kálmán és Anna keletnek indultak a parton, Béla és Anita nyugatnak, Laura és Brigi északkeletnek, János és a két legénységi tag északnak Tamás pedig északnyugatnak indult az őserdőbe. Megegyeztek, hogy három óra múlva találkoznak ugyanott. Tamás lassan haladt az erdőben. A kacskaringós utakat nehéz volt megjegyeznie, de erősen koncentrált, mert az emlékezetétől függött hogy visszatalál-e. Bogyókat és gyümölcsöket gyűjtött de ez aligha lehetett elég két embernél többnek. Szomorúan botorkált előre, amikor vizcsobogás ütötte meg a fülét. Megindult a hang irányába, és pár perc múlva egy kis tisztáson lyukadt ki.

A tisztást szinte teljes egészében egy homokos partú tó borította be. A víz tiszta volt és édes. A tó szemközti végén egy hegy emelkedett melyről egy vízesés zuhogott a tóba. Tamás szeme hirtelen elkerekedett, és nem hitt a szemének. A sziklafalból egy kb. tíz négyzetméteres felületű szikla lógott ki. Ezt a sziklát szinte elfelezte a víz zuhatag. A vízesés közepén pedig egy egzotikus szépség állt. Göndör szőke haja a vállát verte. Meztelen testén csillogtak a vízcseppek. Teljesen meztelenül fürdött, ami akkoriban ritkaság volt. Tamás mikor magához tért jobban megnézte a nőt. Fehérbőrű lány volt. Húsz év körüli lehetett. Izmos testén folyt le a víz. Középtermetű nem túl vékony lány volt formás fenékkel. Anyaszült meztelen volt. Háttal állt Tamásnak így nem vette észre, hogy a férfi bámúlja. Tamás lassú léptekkel megindult afelé a könnyen mászható sziklafal felé, amelyen valószínűleg a lány is átjutott. Miután felmászott a sziklára néhány indán átlendült és máris a sziklán állt a lány háta mögött.

Jobban megnézte a maximum egy méterrel előtte álló szépséget. Teljesen természetes volt, mint egy mai ember bőrébe bújt ősember. Nem volt kifestve se a körme, se a szája (már amennyire látta). Tamás végignézett magán. Szakadt ing és nadrág volt rajta. Cipője teljesen elkopott. Ismét a lányra nézett. Izmai megfeszültek és odalépett hozzá. Kezét a válla fölött előre nyújtotta és megsimogatta az arcát. A lány ijedten fordult meg. Tamás tüzetesen megvizsgálta az arcát. Megállapította, hogy a lány nem lehet több huszonkét évesnél (tehát négy évvel fiatalabb nála). Tengerkék szemei elkerekedtek. Tátott szájából kivillantak a hófehér fogai. Lassan hátralépdelt és hozzásimult a mögötte lévő sziklához.
- Ne félj tőlem! - mondta Tamás miközben lassan a lány után lépett. Odahajolt hozzá és szájon csókolta.

A férfi gatyájában felállt a dákója. Arcukon folyt le a víz. Elengedte a lányt és ismét a szemébe nézett. A lány gyanakvó tekintettel nézte a férfit. Fehér bőrével, fekete hajával és szakadt ruhájával nem tűnt veszélyesnek. A lány átfonta a nyakát a karjaival és visszacsókolta. A férfi testéhez simult és beletúrt a hajába. Tamás kezeit a lány háta mögé tolta és belemarkolt a fenekébe. Pár perc múlva elengedte a lány száját.
- Mi a neved? – kérdezte. A lány értetlenül nézett rá.
- Én Tamás - mondta a férfi lassan - és te...
- A.. A.. Alléria - dadogta a lány.
- Alléria - ismételte Tamás. Hírtelen valami reccsenés hallatszott a lány háta mögül. Alléria a szikla mögé bújt és onnan lesett ki. Nem volt ott semmi. Tamás is egy ideig odanézett majd a lány mögé lépett. Kivette a nadrágjából a hatalmas farkát, és a lány meztelen fenekébe dugta. Alléria riadtan hátranézett. Amint meglátta a férfit a háta mögött, ahogy kezeivel a fenekét feszíti szét és a farka eltűnik a segglyukában, elmosolyodott.

Átölelte a sziklát és nagyokat nyögött. Egy fél óra múlva Tamás hátralépett. Alléria felállt és megfordult. Odalépett a férfihoz, aki váratlanul izmos faszát a lány nedves puncijába nyomta. Ahogy keresztülhatolt a szűzhártyáján, a lány felsikoltott. Tamás azt hitte, hogy Alléria már rég nem szűz. A hasonló népeknél a nők már tizennégy éves korukban elvesztik a szüzességüket. Belemarkolt Alléria melleibe, és megcsókolta a lányt. Kezei lassan oldalra csúsztak, és megmarkolta a lány combjait. A férfi teste hirtelen megrándult és Alléria puncijából ragadós áttetsző folyadék folyt ki. Tamás elélvezett. A lány testében végbement az ami a mi társadalmunkban szinte sosem történik meg elsőre. Megtermékenyült. Átölelték egymást. Ahogy karja felcsúszott Tamás rápillantott az órájára. Hírtelen ellépett a lánytól. Már csak fél órája maradt hogy visszaérjen a partra. A lehető legegyszerűbb szavakkal elmagyarázta Alláriának az esetet miközben felöltözött.
- Látjuk még egymást? - kérdezte szomorúan.
- Biztosan - mondta a lány szinte tökéletes magyar kiejtéssel.

Tamás miután felöltözött mégegyszer megcsókolta. Majd lemászott a sziklán és elment. Alig hogy elment, Alléria visszafordult a vízesés felé. Ismét úgy állt, mint a szeretkezés előtt. Hirtelen egy újabb reccsenés hallatszott, és ugyanabban a pillanatban egy kopasz néger férfi ugrott ki a bokorból. Csak egy ágyékkötő takarta el a testét. Arcára egy koponya, karjára és lábaira pedig csontok voltak festve valamilyen falfehér festékkel. Széttárt karokkal repült a lány felé. Az egyik kezében egy fanyelű kőkést szorongatott. Hatalmas ordítással esett neki Allériának. Átkarolta a lány derekát, fejét hozzásimította. Fülét Alléria puncijához tapasztotta, és a nála alig pár centivel alacsonyabb lányt ledöntötte a szikláról. A lány a hátára esett a tópart homokjába. A férfi felhajtotta az ágyékkötőjét és a farkát Alléria puncijába nyomta. Ráhajolt a testére, és amikor a lány felsikoltott a fájdalomtól amelyet a vállába szúrt kés okozott a férfi kemény fogait a nyakába mélyesztette és azokkal kitépte a légcsövét.

Az erdőben halálos csend honolt. Csak a vízesés csobogása hallatszott. A tóparton Alléria összetört véres csontjai hevertek. Mellette egy éles botra tűzve a lány kitépett szive „díszelgett”. A tetemtől véres lábnyomok vezettek a közeli bokrokhoz.

Folytatása következik!!!
Hasonló történetek
7083
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
6367
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Hozzászólások
További hozzászólások »
kakilkán ·
324) nyihaha válasz erre ma 20:37:50
Kívánom, hogy a Caligula lova tegyen a magáévá!

:angry: :angry:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: