Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
aludj csak tovább
És ha érezni fogod azt, amit én, te is majd mást fogsz gondolni. Az életünk olyan, mint egy sebzett rózsa, mely a földön mozdulatlan. Ha kilépek az utcára, semmi szépet nem látok. Ha fel kel a nap, én érzem a sugarait, mely bőrünkhöz érve szép lassan megéget. Észreveszem a vértócsát az utca aszfaltján. Látom azt a fekete gödröt, amibe megállíthatatlanul zuhanunk. Szívom az illatát a fájdalomnak, amely mindenkit úgy körülvesz. Hallom a néma sikolyokat melyek azt mondják: segítsetek. A lelkeket melyek egy pillanat alatt elvesznek. Látom a vérvörös felhőket melyek eltakarva, új köntösben, sokkal szebbnek tűnnek Golyózáport, mely testűnkbe hatolva kitaszít. A magányt, ami kikészít, a gyógyszert, az alkoholt, a kést, a kötelet és azt az életet, ami, megöl. De te csak aludj tovább. Hogy miért látom, mért érzem azt, amit mások nem, én nem szeretném becsapni önmagam, mert én hiszem a változást, amely valószínű még az utolsó utam előtt se következik be. De ha egy nap, te is nyitva tartod a szemed, tükörbe nézel, te is azt fogod látni, amit én, ha kilépsz az utcára, tudni fogod, hogy miért olyan az élet, mint egy, megsebzett rózsa a földön. De te csak aludj tovább.
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-01 00:00:00
|
Egyéb
Jelenleg 13 éves vagyok.
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások